Przetargi.pl
Obsługa informatyczna zadań finansowo-księgowych i kadrowo - płacowych Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów ogłasza przetarg

  • Adres: 00-950 Warszawa, Pl. Powstańców Warszawy 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5560129 , fax. 022 8270843
  • Data zamieszczenia: 2013-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
    Pl. Powstańców Warszawy 1 1
    00-950 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5560129, fax. 022 8270843
    REGON: 00621278900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uokik.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa informatyczna zadań finansowo-księgowych i kadrowo - płacowych Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zadania Wykonawcy w trakcie realizacji zamówienia 1.1. Opieka nad Xpertis Server oraz oprogramowaniem autorstwa firmy MacroLogic w wersji WINDOWS, które jest aktualnie użytkowane w Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów (na dzień przygotowania specyfikacji są to: Xpertis Alerty biznesowe, Xpertis CMS, Xpertis Serwis pracowniczy, Xpertis Środki trwałe, Xpertis Finanse i księgowość, Xpertis Kadry i płace, MBASE-DS, Xpertis Zarządzane kapitałem ludzkim) oraz tym, do którego licencje zostaną zakupione przez UOKiK w trakcie trwania umowy, poprzez: a) wdrażanie nowych wersji i dostosowywanie ich do bieżącychpotrzeb Zamawiającego przy współudziale merytorycznych pracowników Urzędu. Bieżące szkolenie użytkowników; b) szybkie reagowanie na usterki/awarie i zakłócenia w pracy oprogramowania. 1.2 Obsługa administracyjna programów przy współudziale Wydziału Informatyki, za pośrednictwem których dokonywane są rozliczenia z urzędami skarbowymi, Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, Ministerstwem Finansów i Narodowym Bankiem Polskim w zakresie współdziałania tych programów z oprogramowaniem firmy MacroLogic. 1.3 Usługi będące przedmiotem umowy muszą być wykonywane przez Wykonawcę-osobę posiadającego stosowne umiejętności i kompetencje do wykonania przedmiotu zamówienia (producent oprogramowania lub autoryzowany partner firmy MacroLogic). 2. Sposób realizacji zadań zleconych przez Zamawiającego 2.1 W ramach tzw. zamówienia podstawowego Wykonawca będzie świadczył usługi na rzecz Zamawiającego w okresie trwania umowy, tj. w okresie 6 miesięcy od podpisania umowy, w wymiarze nie większym niż 20 godzin w miesiącu (tj. łącznie 120 godzin w trakcie 6 miesięcy). Wynagrodzenie za 20 godzin będzie płatne ryczałtem w miesięcznych ratach i w przypadku zlecenia przez Zamawiającego i realizacji przez Wykonawcę mniejszej liczby godzin w danym miesiącu Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za pełne 20 godzin. 2.2 Zamawiający w ramach tzw. prawa opcji może zlecić dodatkowo Wykonawcy realizację usług w zakresie przekraczającym liczbę godzin określonych w pkt 2.1. w danym miesiącu, jednak w liczbie nie większej niż łącznie 90 godzin w całym okresie trwania umowy (szacunkowo 15 godzin miesięcznie). Wykonawca określi w ofercie cenę za 1 godzinę zleconą przez Zamawiającego i wykonaną przez Wykonawcę, w zakresie prawa opcji. Zlecenie większej liczby godzin niż przewidziane zakresem podstawowym (20 godzin w miesiącu) będzie wynikać z faktycznego zapotrzebowania Zamawiającego uzależnionego od obiektywnych zdarzeń takich jak: częstość wystąpienia awarii, liczba modyfikacji wymaganych do wprowadzenia w oprogramowaniu itp. 2.3 W przypadku opisanym w ust. 1. pkt. 1.1. litera a prace wdrożeniowe muszą się rozpoczynać nie później niż 30 dni od udostępnienia przez firmę MacroLogic aktualizacji oprogramowania bądź nowego oprogramowania, a kończyć nie później niż z upływem 60 dni od daty ich udostępnienia z zastrzeżeniem, iż w przypadkach gdy aktualizacja może wymagać znacznych zmian lub powodować błędy w funkcjonowaniu obsługiwanego oprogramowania Strony umowy mogą ustalić inny termin rozpoczęcia i zakończenia prac wdrożeniowych. 2.4 W sytuacjach awaryjnych Wykonawca zobowiązany jest do stawiennictwa na każde wezwanie telefoniczne w dni robocze w czasie nieprzekraczającym 24 godzin od wezwania. W sytuacji, gdy osobiste stawiennictwo nie jest możliwe, Wykonawca może świadczyć usługi zdalnie pod warunkiem uzyskania pisemnego zezwolenia od Zamawiającego oraz z zachowaniem wszelkich reguł bezpieczeństwa. 2.5 Zgłaszanie usterek w działaniu oprogramowania będzie się odbywało za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres wskazany przez Wykonawcę lub telefonicznie. Zgłoszeń mogą dokonywać: Dyrektor Generalny UOKiK oraz/ lub inna osoba nadzorująca pracowników wykorzystujących w bieżącej pracy oprogramowanie firmy MacroLogic. Czas realizacji zadania nie powinien być dłuższy niż 3 dni robocze od dnia zgłoszenia. W przypadkach skomplikowanych Zamawiający dopuszcza przedłużenie terminu realizacji zadania o kolejne 5 dni roboczych. 2.6 Zgłaszanie zapotrzebowania na bieżące przystosowanie funkcjonalności oprogramowania do aktualnych potrzeb użytkowników będzie się odbywało za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres wskazany przez Wykonawcę. Zgłoszeń mogą dokonywać: Dyrektor Generalny UOKiK, oraz/ lub inna osoba nadzorująca pracowników wykorzystujących w bieżącej pracy oprogramowanie firmy MacroLogic. Po zapoznaniu się ze zgłoszeniem Wykonawca określi przybliżoną ilość godzin, która będzie potrzebna na realizację zadania. Na tej podstawie zamawiający będzie określał termin, do którego prace nad danym zadaniem mają być zakończone. 2.7 W przypadku, gdy po przyjęciu prac, ujawnią się usterki lub wady wynikające z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Wykonawca usunie je w ciągu 4 dni roboczych na własny koszt, a godziny przeznaczone na wykonanie tego zadania nie będą wliczane do limitu godzin z zakresu podstawowego lub też wykazywane jako godziny zlecane w zakresie prawa opcji.. 2.8 Wykonawca będzie prowadził rejestry prac wykonywanych w danym miesiącu wraz z określeniem liczby godzin poświęconych na wykonanie poszczególnych zadań, a Zamawiający na bieżąco będzie poświadczał liczbę tych godzin. 3. Płatności i sposób rozliczenia godzin realizacji zamówienia 3.1 Wykonawca w ramach tzw. zakresu podstawowego będzie świadczył usługi na rzecz Zamawiającego w okresie trwania umowy, tj. w okresie 6 miesięcy od podpisania umowy, w wymiarze nie większym niż 20 godzin w danym miesiącu rozliczeniowym. Wynagrodzenie za 20 godzin będzie płatne ryczałtem w miesięcznych ratach i w przypadku zlecenia przez Zamawiającego i realizacji przez Wykonawcę mniejszej liczby godzin w danym miesiącu Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za pełne 20 godzin, z zastrzeżeniem, iż niewykorzystane godziny z zakresu podstawowego będą przechodzić na kolejne miesięczne okresy rozliczeniowe. 3.2 Rozliczenie należności za prace wykonane w zakresie prawa opcji (ust. 2 pkt 2.2.) będzie się odbywało po ewentualnym przekroczeniu maksymalnej liczby godzin określonej w ust. 2 pkt 2.1, po zakończeniu danych okresów rozliczeniowych, w których zlecono prace. Rozliczenie będzie się odbywało na podstawie stawki za godzinę określonej przez Wykonawcę w ofercie oraz liczby godzin wskazanych w miesięcznych zestawieniach wykonanych prac, o których mowa w ust. 2 pkt 2.8 oraz w protokołach odbioru. Na koniec każdego miesiąca rozliczeniowego sporządzone będzie godzinowe rozliczenie prac wykorzystanych przez Zamawiającego w danym okresie miesięcznym. W przypadku jeśli łączna liczba godzin wykonanych w danym miesiącu rozliczeniowym przekroczy liczbę godzin wynikających z podstawowego zakresu przysługującego Zamawiającemu (tj 20 godzin miesięcznie oraz ewentualnych godzin niewykorzystanych w poprzednich okresach rozliczeniowych i przeniesionych na kolejne okresy), Wykonawca na zakończenie danego miesiąca rozliczeniowego obciąży Zamawiającego kosztem godzin ponad zakres podstawowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 720000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uokik.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach