Międzynarodowe Centrum Kultury ogłasza przetarg
- Adres: 31-008 Kraków, Rynek Główny
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 4242811 , fax. 12 4217844
- Data zamieszczenia: 2020-03-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Międzynarodowe Centrum Kultury
Rynek Główny 25
31-008 Kraków, woj. małopolskie
tel. 12 4242811, fax. 12 4217844
REGON: 35001525200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mck.krakow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa Instytucja Kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa informatyczna w Międzynarodowym Centrum Kultury w Krakowie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług informatycznych w Międzynarodowym Centrum Kultury w Krakowie (dalej MCK) pod adresem 31-008 Kraków, Rynek Główny 25 w okresie od 1 kwietnia 2020r. do 31 marca 2024r., polegających na: 1.1. Kompleksowej obsłudze informatycznej, w tym administrowania serwerami i sieciami lokalnymi, opartymi na platformach Windows Server 2008, 2012 Server, Linux, Vmware: W zakresie usług o których mowa w pkt 3.1.1. Wykonawca zobowiązany jest do: a) bieżącej administracji serwerami na platformach: MS Windows Server 2008, 2012 Server, Linux, Vmware, b) aktualizacji oprogramowania serwerów, w szczególności aktualizacji i poprawek systemów operacyjnych, c) okresowego tworzenia kopii bezpieczeństwa i kontroli oprogramowania do tworzenia kopii, d) systematycznego przeglądania logów w celu wykrycia nieprawidłowości w działaniu i ewentualnych zagrożeń oraz podjęcia czynności celem ich wyeliminowania, e) kontroli spójności wolumenów, f) kontroli pracy programów do zasilania awaryjnego (zarządzanie UPS), g) audytu oprogramowania i sprzętu (1 raz w roku), h) przeprowadzenia co najmniej raz w roku próby odzyskania danych z kopii zapasowej po symulowanej awarii, i) wdrażania i konfiguracji usług informatycznych podczas modernizacji sieci informatycznej MCK, j) czterech ośmiogodzinnych dyżurów informatyka tygodniowo realizowanych w siedzibie MCK, przez co najmniej dwóch pracowników Wykonawcy zatrudnionych na umowach o pracę, k) utrzymania sprzętu informatycznego w czystości (czyszczenie zewnętrzne min. raz na kwartał klawiatury, monitorów, stacji roboczych). 1.2. Konserwacji i instalacji stanowisk komputerowych i urządzeń peryferyjnych oraz codziennej obsłudze i administrowaniu programami informatycznymi służącymi do obsługi funkcjonowania MCK. W zakresie usług, o których mowa w pkt. 3.1.2 Wykonawca zobowiązany jest do: a) instalacji i konfiguracji nowych stanowisk komputerowych w siedzibie MCK, wraz ze wszystkimi potrzebnymi programami MCK, b) z polecenia MCK, nadawania i odbierania uprawnień użytkownikom systemów informatycznych, w szczególności poczty elektronicznej i wolumenów serwerów, c) bieżącej obsługi i administracji programów MCK oraz kont internetowych i pocztowych, d) bieżącej pomocy informatycznej i odpowiedzi na zapytania pracowników MCK, e) instalacji i aktualizacji systemów ochrony antywirusowej na stanowiskach, f) bieżącej diagnostyki i naprawy uszkodzonych stanowisk komputerowych po otrzymaniu zgłoszenia, g) okresowej kontroli spójności danych zapisanych na dyskach (za pomocą narzędzi własnych jak i systemowych), h) okresowego testowania dysków twardych (poprawność zapisu danych, sektory dysku), i) okresowej optymalizacji dysków twardych (defragmentacja), j) okresowej kontroli antywirusowej serwerów (wykrywania i usuwania), k) porządkowania rejestrów systemów operacyjnych, l) usuwania zbędnych programów wskazanych przez użytkownika lub MCK, m) monitorowania prac komputerów (temp. Procesora, kontrola poprawności zapisu i odczytu pamięci operacyjnej, itp.), n) aktualizowania oprogramowania wg. potrzeb, o) usuwania błędów z systemu, zawinionych przez użytkownika, p) wnioskowania do MCK o zakup/modernizację oprogramowania, systemów informatycznych, sprzętu informatycznego, które usprawniają przetwarzanie danych lub zabezpieczą przed ich utratą lub niemożliwością odczytu, q) opiniowania propozycji MCK dotyczących zakupu lub modernizacji o której wyżej. Usługi powyższe Wykonawca świadczyć będzie między innymi w ramach dyżurów w siedzibie Zamawiającego minimum przez 8 godzin dziennie 4 dni w tygodniu w dniach uzgodnionych ze Zleceniodawcą (np. poniedziałki, wtorki, środy i piątki w godzinach od 9:00 do 17:00). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72000000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000 zł PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych)przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U 2020 poz. 299). 3.. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku nr. rachunku 88 1130 1150 0012 1269 6920 0002, z dopiskiem na przelewie „Wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nr. sprawy ZP/P/001/BA/2020 na świadczenie obsługi informatycznej w Międzynarodowym Centrum Kultury w Krakowie.”
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowa obsługa informatyczna Uniwersytetu Ignatianum w Krakowie
Dodano: 2024-04-11 - Eksploatacja Platformy MSIM w ramach projektu pn. Małopolski System Informacji Medycznej (MSIM
Dodano: 2024-04-05 - Świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług związanych z dostarczeniem i zapewnieniem dostępności narzędzia Platforma MSIM
Dodano: 2024-02-26 - Usługi Subskrypcji Oprogramowania dla Sądu Okręgowego w Tarnowie, Sądu Rejonowego w Dąbrowie Tarnowskiej oraz Sądu Rejonowego w Bochni
Dodano: 2024-01-16 - Asysta techniczna na Zintegrowany System Zarządzania Nieruchomościami GRANIT
Dodano: 2024-01-11 - Usługi Subskrypcji Oprogramowania Currenda dla Sądu Okręgowego w Tarnowie, Sądu Rejonowego w Dąbrowie Tarnowskiej oraz Sądu Rejonowego w Bochni
Dodano: 2023-12-09 - Rozbudowa funkcjonującego na Politechnice Krakowskiej systemu wspierającego proces gromadzenia oraz zarządzania osiągnięciami naukowymi Politechniki Krakowskiej.
Dodano: 2023-11-02 - (ZP.262.4.2023) Konserwacja i rozbudowa systemu informatycznego służącego do obsługi i monitoringu realizacji umowy na usługi pocztowe
Dodano: 2023-06-19 - Świadczenie usług informatycznych oraz serwisowania i naprawy sprzętu komputerowego w Małopolskim Szpitalu Ortopedyczno-Rehabilitacyjnym im. Prof. Bogusława Frańczuka
Dodano: 2022-08-19 - Kompleksowa obsługa informatyczna Akademii Ignatianum w Krakowie
Dodano: 2022-08-11