Przetargi.pl
Obsługa informatyczna w Międzynarodowym Centrum Kultury

Międzynarodowe Centrum Kultury ogłasza przetarg

  • Adres: 31-008 Kraków, Rynek Główny
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 4242811 , fax. 12 4217844
  • Data zamieszczenia: 2017-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Międzynarodowe Centrum Kultury
    Rynek Główny 25
    31-008 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 4242811, fax. 12 4217844
    REGON: 35001525200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa informatyczna w Międzynarodowym Centrum Kultury
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: „Świadczenie usług informatycznych w Międzynarodowym Centrum Kultury w Krakowie”, polegające na: 1.Kompleksowej obsłudze informatycznej, w tym administrowanie serwerami i sieciami lokalnymi, opartymi na platformach Windows 2008, 2012 Serwer, Linux, Vmware; W zakresie usług, o których mowa w pkt 1 Wykonawca zobowiązany jest do: a. bieżącej administracji serwerami na platformach: MS Windows 2008, 2012 Server, Linux, Vmware, b. aktualizacji oprogramowania serwerów, w szczególności aktualizacji i poprawek systemów operacyjnych, c. okresowego tworzenia kopii bezpieczeństwa i kontroli oprogramowania do tworzenia kopii, d. systematycznego przeglądania logów w celu wykrycia nieprawidłowości w działaniu i ewentualnych zagrożeń oraz podjęcie czynności celem ich wyeliminowania, e. kontroli spójności wolumenów, f. kontroli pracy programów do zasilania awaryjnego (zarządzanie UPS), g. audytu oprogramowania i sprzętu (1 raz w roku), h. przeprowadzenia co najmniej raz w roku próby odzyskania danych z kopii zapasowej po symulowanej awarii, i. wdrażania i konfiguracji usług informatycznych podczas modernizacji sieci informatycznej MCK, j. czterech ośmiogodzinnych dyżurów informatyka tygodniowo realizowane w siedzibie MCK, przez co najmniej dwóch pracowników wykonawcy zatrudnionych na umowach o pracę, k. utrzymania sprzętu informatycznego w czystości (czyszczenie zewnętrzne min. raz na kwartał klawiatury, monitory, stacje robocze). 2. Konserwacji i instalacji stanowisk komputerowych i urządzeń peryferyjnych oraz codziennej obsłudze i administrowaniu programami informatycznymi służącymi do obsługi funkcjonowania MCK. W zakresie usług, o których mowa w pkt 2 Wykonawca zobowiązany jest do: a. instalacji i konfiguracji nowych stanowisk komputerowych w siedzibie MCK, wraz ze wszystkimi potrzebnymi programami MCK, b. z polecenia MCK, nadawania i odbierania uprawnień użytkownikom systemów informatycznych, w szczególności poczty elektronicznej i wolumenów serwerów, c. bieżącej obsługi i administracji programów MCK oraz kont internetowych i pocztowych, d. bieżącej pomocy informatycznej i odpowiedzi na zapytania pracowników MCK, e. instalacji i aktualizacji systemów ochrony antywirusowej na stanowiskach, f. bieżącej diagnostyce i naprawie uszkodzonych stanowisk komputerowych po otrzymaniu zgłoszenia, g. okresowej kontroli spójności danych zapisanych na dyskach (za pomocą narzędzi własnych jak i systemowych), h. okresowym testowaniu dysków twardych (poprawność zapisu danych, sektory dysku), i. okresowej optymalizacji dysków twardych (defragmentacja), j. okresowej kontroli antywirusowej serwerów (wykrywanie i usuwanie), k. porządkowaniu rejestrów systemów operacyjnych, l. usuwania zbędnych programów wskazanych przez użytkownika lub MCK, m. monitorowania pracy komputerów (temp. procesora, kontrola poprawności zapisu i odczytu pamięci operacyjnej, itp.), n. aktualizacji oprogramowania, wg potrzeb, o. usuwania błędów z systemu zawinionych przez użytkownika, p. wnioskowania do MCK o zakup/modernizację oprogramowania, systemów informatycznych, sprzętu informatycznego, które usprawnią przetwarzanie danych lub zabezpieczą przed ich utratą lub niemożnością odczytu, q. opiniowania propozycji MCK dotyczących zakupu lub modernizacji, o której w pkt. wyżej. Usługi powyższe Wykonawca świadczyć będzie między innymi w ramach dyżurów w siedzibie Zamawiającego minimum przez 8 godzin dziennie 4 dni w tygodniu w dniach uzgodnionych ze Zleceniodawcą (np. w poniedziałki, wtorki, środy i piątki w godzinach od 9,00 do 17.00).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72000000-5

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 10 000,00 PLN. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w : - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo –kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz.U.2016, poz. 359) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: 88 1130 1150 0012 1269 6920 0002 W pozostałych formach wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Krakowie Rynek Główny 25, pok. 210 w Biurze Finansowo Księgowym. Wadium należy złożyć w zaklejonej kopercie opisanej „Wadium przetargowe: Nr postępowania 019/BA/ZP/2/2017 ”.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach