Przetargi.pl
Obsługa informatyczna Głównego Urzędu Geodezji i Kartografii - Nr ref. ZP/BO-4-2500-15/BO-2500-10/2013

Główny Urząd Geodezji i Kartografii ogłasza przetarg

  • Adres: 00-926 Warszawa, ul. Wspólna 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6618432 , fax. 022 6283467
  • Data zamieszczenia: 2013-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Główny Urząd Geodezji i Kartografii
    ul. Wspólna 2 2
    00-926 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6618432, fax. 022 6283467
    REGON: 01227609800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gugik.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa informatyczna Głównego Urzędu Geodezji i Kartografii - Nr ref. ZP/BO-4-2500-15/BO-2500-10/2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest obsługa informatyczna Głównego Urzędu Geodezji i Kartografii, zwanego dalej GUGiK, obejmująca serwis systemu informatycznego pracującego na potrzeby biurowe w siedzibie GUGiK (00-926 Warszawa ul. Wspólna 2) i serwis systemu teleinformatycznego przeznaczonego do przetwarzania i archiwizowania informacji niejawnych pracującego w siedzibie GUGIK w Departamencie Spraw Obronnych oraz Ochrony Informacji Niejawnych (w kancelarii tajnej), polegająca na: 1) bieżącym konfigurowaniu oprogramowania, w sposób właściwy ze względu na jego przeznaczenie oraz potrzeby Zamawiającego; 2) administrowaniu lokalną siecią komputerową - w tym bieżącym monitorowaniu sieci komputerowej, rozwiązywaniu problemów związanych z siecią, stałej optymalizacji ruchu sieciowego, bieżącym monitorowaniu stanu klimatu w pomieszczeniu serwerowni, administrowaniu systemem kontroli dostępu etc.; 3) podejmowaniu działań związanych z rozwiązywaniem problemów, które są sygnalizowane przez system Spiceworks; 4) przeprowadzaniu bieżących testów bezpieczeństwa systemów informatycznych; 5) wykonywaniu konserwacji i napraw sprzętu informatycznego posiadanego przez Zamawiającego we własnym zakresie lub - po uzgodnieniu z Zamawiającym - przekazywaniu do serwisu z profesjonalnym opisem uszkodzenia, jeśli sprzęt (osprzęt) jest na gwarancji lub naprawa we własnym zakresie jest niemożliwa oraz jego rekonfigurowaniu po naprawie, jeśli naprawa będzie obejmować wymianę podzespołu; 6) instalowaniu nowo zakupionego sprzętu i oprogramowania na stanowiskach pracy oraz przenoszeniu sprzętu między stanowiskami, po uzgodnieniu z Zamawiającym; 7) instalacji i konfiguracji serwerów sieciowych zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego; 8) usuwaniu awarii oprogramowania; 9) uaktualnianiu oprogramowania; 10) nadzorowaniu wykonywania usług teleinformatycznych świadczonych Zamawiającemu przez firmy drugie, w szczególności dostawcę usług internetowych, w celu zapewnienia stałej łączności sieci lokalnej Zamawiającego z Internetem, w tym prowadzeniu korespondencji roboczej z zakresie uzgodnionym z Zamawiającym; 11) planowaniu potrzeb w dziedzinie sprzętu i oprogramowania, w tym systemowego w ramach optymalizacji parametrów pracy systemu, mającej na celu podniesienie jego sprawności i niezawodności; 12) przygotowywaniu zakupów sprzętu i oprogramowania na potrzeby biurowe Zamawiającego, w tym opracowywaniu specyfikacji istotnych warunków zamówienia do przetargów oraz specyfikacji (i konfiguracji sprzętu) do postępowań o zamówienie publiczne przeprowadzanych w innych trybach; 13) dbaniu o bezpieczeństwo sieci oraz integralność i poufność zgromadzonych danych (monitorowanie stanu klimatu w serwerowni, ochrona przed intruzami, wirusami i innym złośliwym oprogramowaniem) 24 h na dobę, w tym współpracy w tej dziedzinie z odpowiednią komórką Zamawiającego; 14) reakcji na zagrożenia opisane w pkt. 13, niezwłocznie po otrzymaniu informacji o ich wystąpieniu; 15) archiwizacji danych znajdujących się na serwerach sieciowych, w tym bieżącym monitoringu wykonania archiwizacji, aktualizacji i opracowywaniu polityki tworzenia kopii bezpieczeństwa; 16) zapewnieniu bieżącej, codziennej obsługi serwisów internetowych Zamawiającego w zakresie redakcji treści: a) serwisów internetowych GUGiK (www.gugik.gov.pl, www.inspire.gov.pl, www.ksng.gugik.gov.pl, www.radaiip.gov.pl), b) Biuletynu Informacji Publicznej (BIP) GUGiK, c) w serwisach społecznościowych (Facebook, YouTube, Twitter, Wikipedia etc.); 17) zapewnieniu bieżącej, codziennej obsługi Elektronicznej Skrzynki Podawczej GUGiK oraz usług udostępnianych przez Zamawiającego na platformie ePUAP w zakresie odbioru i wysyłki korespondencji elektronicznej; 18) przygotowywaniu pisemnych opracowań: informacji, opinii i analiz w zakresie systemu informatycznego Zamawiającego na potrzeby Kierownictwa GUGiK i władz zwierzchnich; 19) wykonywaniu innych działań zapewniających sprawność systemów informatycznych Zamawiającego, w szczególności: a) dokonywaniu doraźnych zakupów akcesoriów i materiałów eksploatacyjnych do zespołów komputerowych, b) wymianie ładunków tuszy i tonerów w drukarkach komputerowych, c) przygotowywaniu do pracy sprzętu do prezentacji multimedialnych (rzutnik, komputer przenośny, ekran) w salach konferencyjnych (nr 3094, 3105, 3107 i 3108), d) udzielaniu doraźnego instruktażu, porad i pomocy pracownikom Zamawiającego w zakresie obsługi PC oraz oprogramowania systemowego i biurowego, e) prowadzeniu profesjonalnej ewidencji sprzętu i oprogramowania używanych przez Zamawiającego; 20) wykonywaniu obowiązków Administratora Systemu Informatycznego (ASI) w odniesieniu do systemów informatycznych służących do przetwarzania danych osobowych w GUGiK, w tym świadczeniu pomocy w przygotowywaniu instrukcji i polityk zarządzania systemami informatycznymi służącymi do przetwarzania danych osobowych w zakresie dotyczącym aspektów technicznych; 21) wykonywaniu obowiązków administratora systemu teleinformatycznego przezna-czonego do przetwarzania i archiwizowania informacji niejawnych, w sposób zapewniający przestrzeganie zasad i wymagań bezpieczeństwa przewidzianych dla tego systemu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503241003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: wartość merytoryczna oferty
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gugik.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach