Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości ogłasza przetarg
- Adres: 00-834 Warszawa, Pańska 81/83
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. (022) 432 80 80 , fax. (022) 432 86 20
- Data zamieszczenia: 2016-03-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
Pańska 81/83 81/83
00-834 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. (022) 432 80 80, fax. (022) 432 86 20
REGON: 01718109500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.parp.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Agencja działająca na podstawie ustawy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa infolinii dla potencjalnych użytkowników Portalu IWK, w tym Rejestru Usług Rozwojowych (RUR) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na obsłudze infolinii dla potencjalnych użytkowników Portalu IWK, w tym Rejestru Usług Rozwojowych (RUR) zapewniającej pomoc dla użytkowników Portalu IWK w kwestiach związanych z funkcjonowaniem Portalu pod adresem http://www.inwestycjawkadry.info.pl/. Usługa będzie realizowana za pośrednictwem infolinii/Call Center oraz skrzynki poczty elektronicznej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 795120006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 8 000 zł (słownie: osiem tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Maksymalny czas oczekiwania na połączenie z konsultantem dla 95% połączeń przychodzących
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.parp.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonywanie usługi zlecenia jako Konsultant Polskiego Systemu Informacji Turystycznej
Dodano: 2015-12-07 - Wykonywanie usługi zlecenia jako konsultant Polskiego Systemu Informacji Turystycznej
Dodano: 2014-10-29 - Rozbudowa posiadanej przez Bank platformy VoIP poprzez dostawę i wdrożenie systemu informatycznego do zarządzania i obsługi ruchu telefonicznego w Contact Center Banku Gospodarstwa Krajowego (Systemu CC). Sygn. BZP/92/DI/2013
Dodano: 2014-09-17 - Wykonywanie usługi zlecenia jako konsultant Contact Center
Dodano: 2013-11-26 - Wykonywanie usługi zlecenia jako konsultant Contact Center. Nr 53/12
Dodano: 2012-09-21 - Wykonywanie usługi zlecenia jako konsultant Contact Center. Nr 50/12
Dodano: 2012-09-07 - Wykonywanie usługi zlecenia jako konsultant Contact Center, 37/12
Dodano: 2012-06-22 - Wykonywanie usługi zlecenia jako konsultant Contact Center, 32/12
Dodano: 2012-06-06