Przetargi.pl
Obsługa i rozliczanie transakcji opłacanych kartami płatniczymi co najmniej systemów: VISA, VISA ELEKTRON, MASTERCARD, MASTERCARD ELEKTRONIC, MAESTRO

Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 40-007 Katowice, Bankowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 359 13 34, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
    Bankowa 12
    40-007 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 359 13 34, , fax. -
    REGON: 000001347
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Wyższa Uczelnia Publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa i rozliczanie transakcji opłacanych kartami płatniczymi co najmniej systemów: VISA, VISA ELEKTRON, MASTERCARD, MASTERCARD ELEKTRONIC, MAESTRO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest obsługa i rozliczanie transakcji opłacanych kartami płatniczymi co najmniej systemów: VISA, VISA ELEKTRON, MASTERCARD, MASTERCARD ELEKTRONIC, MAESTRO realizowanych w punktach upoważnionych do przyjmowania zapłaty za usługi i towary kartami płatniczymi powyższych systemów, zlokalizowanych w następujących jednostkach, określonych w załączniku nr 2 do SIWZ. 2) Dane o ilościach terminali dla poszczególnych jednostek (razem 18 terminali) zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zapewnienie wszelkich niezbędnych świadczeń związanych z obsługą transakcji opłacanych kartami płatniczymi, szczegółowo określonymi w załączniku nr 2 do SIWZ 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawiera załącznik nr 2 do SIWZ oraz załącznik nr 3 do SIWZ (wzór umowy). 5) Termin realizacji zamówienia: od dnia 18.11.2020 r. do dnia 17.11.2024 r. albo do wyczerpania kwoty , , jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zależności od tego, które z wymienionych zdarzeń nastąpi wcześniej. Obsługa transakcji opłacanych kartami płatniczymi winna rozpocząć się w dniu 18.11.2020 r. W tym dniu Wykonawca winien dokonać wszelkich czynności przygotowujących do realizacji usługi, w szczególności podłączenia wszystkich terminali oraz przeprowadzenia szkoleń w poszczególnych jednostkach Zamawiającego. 6) Miejsce świadczenia usługi: Jednostki Zamawiającego wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ. 7) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66133000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w charakterze instytucji płatniczej w zakresie zgodnym z przedmiotem niniejszego zamówienia, zgodnie z art. 60 ust. 1 ustawy z dnia 19 sierpnia 2011r. o usługach płatniczych (t.j. Dz. U. z 2019 poz. 659 z późn. zm.) wydane przez Komisję Nadzoru Finansowego. Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku w oparciu o: - oświadczenie, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdz. IV ust. 1 pkt 1 lit. a SIWZ, oraz - dokument, o którym mowa w rozdziale IV ust. 4 SIWZ (Wykonawca składa dokument, w oparciu o art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, dopiero na wezwanie Zamawiającego, w terminie przez niego wyznaczonym, nie krótszym jednak niż 5 dni).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Pełnomocnictwo – wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Forma dokumentu: Oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. 2) W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Forma dokumentu: Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną