Przetargi.pl
Obsługa i rozliczanie transakcji bezgotówkowych, dokonywanych przy użyciu kart płatniczych oraz urządzeń i aplikacji mobilnych (w tym typu BLIK, Google Pay Apple Pay) w automatach stacjonarnych, automatach mobilnych, kasownikach EMV a także obsługa transakcji bezgotówkowych realizowanych za pośrednictwem sklepu www oraz Aplikacji Mobilnej ZTM funkcjonujących w ramach systemu biletu elektronicznego komunikacji aglomeracyjnej oraz innych elementów infrastruktury należącej do Zamawiającego, w okresie 48 m-cy

Zarząd Transportu Miejskiego w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-701 Lublin, Nałęczowska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 466 29 00, , fax. 81 466 29 01
  • Data zamieszczenia: 2020-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Transportu Miejskiego w Lublinie
    Nałęczowska 14
    20-701 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 466 29 00, , fax. 81 466 29 01
    REGON: 60433560000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://biuletyn.lublin.eu/ztm

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa i rozliczanie transakcji bezgotówkowych, dokonywanych przy użyciu kart płatniczych oraz urządzeń i aplikacji mobilnych (w tym typu BLIK, Google Pay Apple Pay) w automatach stacjonarnych, automatach mobilnych, kasownikach EMV a także obsługa transakcji bezgotówkowych realizowanych za pośrednictwem sklepu www oraz Aplikacji Mobilnej ZTM funkcjonujących w ramach systemu biletu elektronicznego komunikacji aglomeracyjnej oraz innych elementów infrastruktury należącej do Zamawiającego, w okresie 48 m-cy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa i rozliczanie transakcji bezgotówkowych, dokonywanych przy użyciu kart płatniczych oraz urządzeń i aplikacji mobilnych (w tym typu BLIK, Google Pay Apple Pay): 1.1.1. w automatach stacjonarnych; 1.1.2. w automatach mobilnych, 1.1.3. w kasownikach EMV, 1.1.4. za pośrednictwem sklepu www, 1.1.5. za pośrednictwem Aplikacji Mobilnej ZTM, funkcjonujących w ramach systemu biletu elektronicznego komunikacji aglomeracyjnej a także: 1.1.6. w innych elementach infrastruktury należącej do Zamawiającego tj. funkcjonujące aktualnie automaty mobilne. 1.2. Zakres zamówienia obejmuje przyjmowanie, akceptację oraz rozliczania płatności bezgotówkowych realizowanych w ramach systemu biletu elektronicznego komunikacji aglomeracyjnej w nw. kanałach: 1.2.1. stacjonarnych automatach biletowych BS 201 - w ilości 55 szt. – urządzenia do sprzedaży biletów papierowych, elektronicznych oraz doładowania elektronicznej portmonetki (EP), a także innych, oferowanych w ramach systemu usług dedykowanych dla tego kanału dystrybucji; 1.2.2. mobilnych automatach biletowych BM 102 - w ilości 50 szt. - montowane wewnątrz pojazdów urządzenia do sprzedaży biletów papierowych jednorazowych i czasowych dostarczone w ramach systemu biletu elektronicznego komunikacji aglomeracyjnej. 1.2.3. kasownikach do obsługi zbliżeniowych kart płatniczych (EMV) – w ilości 450 szt. 1.2.4. za pośrednictwem aplikacji mobilnej ZTM - w ramach realizacji przedmiotu zamówienia musi zostać zastosowane i udostępnione API wraz z dokumentacją umożliwiające realizację płatności internetowych. 1.2.5. za pośrednictwem sklepu www - w ramach realizacji przedmiotu zamówienia musi zostać zastosowane i udostępnione API wraz z dokumentacją umożliwiające realizację płatności internetowych. a także w mobilnych automatach biletowych, stanowiących wyposażenie pojazdów należących do Zamawiającego w tym: 1.2.6. funkcjonujące aktualnie automaty mobilne BM 06 – w ilości 38 szt. – ich obsługa rozpocznie się od 01.05.2022r. (po zakończeniu aktualnie obowiązującej umowy z agentem rozliczeniowym.). 1.2.7. Pozostałe automaty mobilne stanowiące ( w chwili obecnej lub w przyszłości) wyposażenie pojazdów Zamawiającego – 35 szt.: a) 15 szt. - wyposażone w czytnik UIC 680 FB z aplikacją centreo skonfigurowaną do współpracy z operatorem First Data Polska b) 5 szt. – zakładany termin dostawy czerwiec 2021r., c) 15 szt. – zakładany termin dostawy wrzesień 2021r. d) 7 szt. – zakładany termin dostawy listopad 2021r., e) 5 szt. – zakładany termin dostawy kwiecień 2022r. Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia w ramach wynagrodzenia umownego, ilości urządzeń (stacjonarne automaty biletowe, mobilne automaty biletowe, kasowniki EMV), w których będzie możliwe przyjmowanie, akceptacja oraz rozliczanie płatności bezgotówkowych w przypadku realizacji przez Zamawiającego zakupów nowej infrastruktury, z zastrzeżeniem, że będzie ona dostosowana do współpracy z wyłonionym, w tym postępowaniu Wykonawcą. 1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1.3.1. Załącznik nr 1 do s.i.w.z.-Załącznik nr 1 do umowy- Opis Przedmiotu Zamówienia (zwany także OPZ); 1.3.2. Załącznik nr 1 do Opisu Przedmiotu Zamówienia- Struktura sprzedaży biletów wg kanałów dystrybucji za 2019 r. 1.3.3. Załącznik nr 2 do Opisu Przedmiotu Zamówienia- Sprzedaż biletów w automatach z uwzględnieniem płatności- 2019 r. 1.3.4. Załącznik nr 3 do Opisu Przedmiotu Zamówienia- Załącznik nr 3 do umowy- Harmonogram. 1.4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na usługi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66133000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże , że jest agentem rozliczeniowym w rozumieniu art. 2 pkt. 1 a) ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych (t.j. Dz.U. z 2020r. poz.794 z pózn. zm), a dla instytucji unijnych – posiada zezwolenie właściwych organów nadzorczych na prowadzenie takiej działalności zgodnie z art. 96 ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych (t.j. Dz.U. z 2020r. poz.794 z pózn. zm) , oraz zawiadomił KNF o rozpoczęciu działalności na terenie Polski a zawiadomienie zawiera dane z Art. 97 ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych (t.j. Dz.U. z 2020r. poz. 2357 z pózn. zm).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę należy sporządzić zgodnie z s.i.w.z. na formularzu ofertowym wg Załącznika nr 3 do s.i.w.z. i załączyć: 1. Oświadczenie oraz dokumenty wymagane w pkt. 6.1. I nast.s.i.w.z. 2. Formularz ofertowy- w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną, oraz oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom- w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom także oświadczenie wymagane od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO w Formularzu ofertowym wg Załącznika nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie). 3. Informację dot. powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług ( w trybie art. 91 ust. 3a ustawy Pzp) zawierającą: 3.1. określenie czy wybór oferty wykonawcy będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego (podatek VAT); 3.2. jeżeli wybór oferty będzie wywoływał skutek, o którym mowa powyżej (pkt..3.1. ) należy wskazać nazwy (rodzaj) towaru/usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz podać ich wartość bez kwoty podatku (VAT). Uwaga: Brak załączenia przez wykonawcę do oferty ww. informacji jest równoznaczne ze złożeniem przez wykonawcę informacji, że wybór jego oferty nie będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego w podatku VAT. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp (dotyczy także wspólników spółki cywilnej). 6 Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy lub wykonawca- w przypadku osób fizycznych. 5. Szczegółowe wymagania dotyczące oświadczeń i dokumentów zawarte są w s.i.w.z. 6. Wykonawca zobligowany jest do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (należy sporządzić wg Załącznika nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia) w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego oraz platformie informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, tj. informacji która zawiera w szczególności firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie określonym w s.iw.z. Uwaga: Oświadczenie załączone do oferty będzie uznane przez zamawiającego jako nieskuteczne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną