Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu ogłasza przetarg
- Adres: 32-603 Oświęcim, ul. Więźniów Oświęcimia
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 338 448 003 , fax. 33 843 18 62
- Data zamieszczenia: 2019-04-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu
ul. Więźniów Oświęcimia 20
32-603 Oświęcim, woj. małopolskie
tel. 338 448 003, fax. 33 843 18 62
REGON: 27601500000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.auschwitz.org
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa Instytucja Kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa i rozliczanie transakcji bezgotówkowych dokonywanych przy użyciu elektronicznych systemów płatniczych w posiadanym przez Zamawiającego systemie sprzedaży i rezerwacji. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest umożliwienie przyjmowania przez Zamawiającego transakcji bezgotówkowych dokonywanych przez rezerwujących Karty Wstępu przy użyciu elektronicznych instrumentów płatniczych, w tym również kart płatniczych, poprzez świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego, co najmniej następujących usług: 3.1.1. obsługa transakcji dokonywanych w drodze w pełni automatycznych przelewów elektronicznych w trybie Pay-By-Link umożliwiającym wykonanie szybkiego, bezpiecznego przelewu za dokonane zakupy - system automatycznie generuje w bankowości internetowej gotowy przekaz pieniężny, który po zatwierdzeniu przez płacącego jest realizowany na rzecz odbiorcy (obsługa powinna obejmować co najmniej następujące banki: ING, MBank, Bank Pekao, Citi Handlowy, Millenium, PKO, Santander, Alior Bank, Credit Agricole, Eurobank, BOŚ Bank, BGŻ BNP PARIBAS, Getin Bank, Noble Bank Raiffeisen POLBANK); 3.1.2. obsługa transakcji dokonywanych kartami płatniczymi – minimum: VISA (kredytowe, debetowe, biznesowe), Mastercard (kredytowe, biznesowe, debetowe, Maestro). 3.1.3. obsługa transakcji poprzez: portfele elektroniczne Masterpass i Visa Checkout - na formatce płatniczej Wykonawcy czyli bez konieczności dodatkowych prac po stronie Zamawiającego; 3.1.4. BLIK; 3.1.5. obsługa transakcji w walucie użytkownika – bez konieczności zmian po stronie rozliczeniowej Zamawiającego/zmian w systemie sprzedaży i rezerwacji Iksoris; 3.1.6. obsługa transakcji poprzez przelewy tradycyjne – płatność dokonywana przy pomocy tradycyjnego przelewu bankowego. Uniwersalny kanał płatności umożliwiający płatność z dowolnego banku oraz umożliwiający automatyczne księgowanie transakcji. Podczas składania zamówienia system musi generować numer rachunku, na który należy dokonać przelewu. Każde zamówienie przelewowe ma swój indywidualny numer konta, powiązany bezpośrednio z numerem zamówienia. System ma obsługiwać płatność tradycyjną jak transakcję elektroniczną; - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66133000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów; Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do świadczenia usług płatniczych w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 poz. 2003).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 p.z.p., każdy z Wykonawców składa, stosownie do treści art. 24 ust.11 p.z.p. w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 p.z.p., oświadczenie o przynależności lub braku przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt 23 p.z.p. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postepowaniu o udzieleniu zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Obsługa i rozliczanie płatności bezgotówkowych dokonywanych przy użyciu elektronicznych systemów płatniczych w posiadanym przez Zamawiającego systemie sprzedaży i rezerwacji - II postepowanie
Dodano: 2017-11-22 - Obsługa i rozliczanie płatności bezgotówkowych dokonywanych przy użyciu elektronicznych systemów płatniczych w posiadanym przez Zamawiającego systemie sprzedaży i rezerwacji.
Dodano: 2017-11-10