Przetargi.pl
OBSŁUGA I NADZÓR POKAZOWEJ ZAGRODY ZWIERZĄT W OŚRODKU KULTURY LEŚNEJ W GOŁUCHOWIE w LATACH 2015-2017

Ośrodek Kultury Leśnej w Gołuchowie ogłasza przetarg

  • Adres: 63-322 Gołuchów, ul. Działyńskich 2
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 7615045, 7615046 , fax. 62 7615046
  • Data zamieszczenia: 2014-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Kultury Leśnej w Gołuchowie
    ul. Działyńskich 2 2
    63-322 Gołuchów, woj. wielkopolskie
    tel. 62 7615045, 7615046, fax. 62 7615046
    REGON: 25051810528001
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.okl.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OBSŁUGA I NADZÓR POKAZOWEJ ZAGRODY ZWIERZĄT W OŚRODKU KULTURY LEŚNEJ W GOŁUCHOWIE w LATACH 2015-2017
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Obsługa i nadzór nad Pokazową Zagrodą Zwierząt Ośrodka Kultury Leśnej w Gołuchowie w oddz. 32, 33 oraz zagrodą danieli w oddz.11f w okresie od 1 grudnia 2014 r. do 30 listopada 2017 r. Zamówienie obejmuje następujące czynności: a) Bezpośredni nadzór nad zagrodą dotyczący w całości oddziałów 32 i 33(zał. nr 5) oraz 11f (zał. nr 8) wg harmonogramu: - m-c grudzień godz. 7:00 - 16:00 - styczeń 7:00 - 17:00 - luty (1-15) 7:00 - 17:00 (16-28) 7:00 - 17:30 - marzec 7:00 - 18:00 (do zmiany czasu) 7:00 - 19:00 (po zmianie czasu) - kwiecień 7:00 - 21:00 - maj 7:00 - 21:00 - czerwiec 7:00 - 21:00 - lipiec 7:00 - 21:00 - sierpień 7:00 - 21:00 - wrzesień 7:00 - 20:00 - październik 7:00 - 18:00 (do zmiany czasu) 7:00 - 17:00 (po zmianie czasu) - listopad (1-15) 7:00 - 17:00 (16-30) 7:00 - 16:30 Wykonawca zobowiązany jest do: 1.Przedstawienia wykazu pracowników zatrudnionych na terenie PZZ 2.Pisemnego informowania Zamawiającego o wszelkich zmianach w składzie osobowym obsługi zagrody 3.Przedkładania Zamawiającemu imiennego harmonogramu dyżurów na każdy miesiąc, przed jego rozpoczęciem. 4.Prowadzenie Książki dyżurów (wzór w Załączniku nr1.) b) Przygotowanie, zadawanie i magazynowanie karmy dla zwierząt 1. Przygotowanie i zadawanie karmy w Pokazowej Zagrodzie Zwierząt w oddz. 32,33 zgodnie z normami i zaleceniami określonymi przez zamawiającego (Załącznik nr 2) każdego dnia, w dwóch karmieniach każde po połowie dawki dziennej. Karmienie pierwsze należy przeprowadzić rano po rozpoczęciu dyżuru; natomiast drugie - wieczorne na 1 godzinę przed zakończeniem dyżuru. Daniele w zagrodzie w oddz. 11f otrzymują karmę 3 razy w tygodniu (poniedziałki, środy, piątki) raz dziennie wg norm. Karma w odpowiednich ilościach nabywana przez Zamawiającego jest przekazywana w częściach lub całości przez pracownika OKL pracownikowi pełniącemu dyżur w danym dniu i sporządza się dokument zdawczo - odbiorczy w formie Protokołu ważenia -wzór - Załącznik nr 3 Systematyczne uzupełnianie wody w poidłach dla pojenia zwierząt w oddz. 11f, 32, 33 - zał. nr 5 i 8. 2. Rozładunek, magazynowanie oraz transport wewnętrzny karmy (z magazynu OKL - oddz. 7d na teren PZZ oraz pomiędzy paśniko - magazynami, transport karmy dla danieli w zagrodzie w oddz. 11f 3. Napełnianie silosa mieszanką zbożową oraz opróżnianie - przy częściowym wydawaniu zboża lub ostatecznym opróżnianiem silosa 4. Dbałość o należyty stan powierzonej i zadawanej zwierzętom karmy oraz czystość wody w poidłach 5. Systematyczne, codzienne sporządzanie - wpis w formularzu miesięcznych obroczników wykazujących rzeczywiste zużycie karmy - formularz do wglądu na żądanie Zamawiającego oraz jako miesięczne rozliczenie dokument dostarczony do siedziby OKL.- Załącznik nr 4 6. Przygotowanie wg pisemnego wskazania Zamawiającego -zapasów liściarki/ ilość wg wskazania - przywóz i wyłożenie świeżych gałęzi ilość wg wskazania 7. Uzgadnianie stanów karmy z kartoteką na koniec każdego miesiąca. c) Utrzymanie w należytym stanie zdrowotnym i właściwej kondycji zwierząt poprzez: 1. Codzienne usuwanie odchodów z powierzchni utwardzonej przy paśnikach w dziennych zagrodach żubrów, danieli i koników w oddz. 32 2. Wywóz kału i obornika z terenu dziennych zagród w oddz. 32 - przynajmniej 1 raz w miesiącu oraz przewożenie w miejsce wyznaczone przez zamawiającego - do 25 każdego miesiąca 3. Realizację zaleceń weterynaryjnych w pełnym zakresie wg wskazówek lekarza weterynarii 4. Przygotowanie kąpielisk piaskowych łącznie z przywozem piasku, zakupionego przez Zamawiającego. 5. Izolowanie zwierząt - wg zaleceń Zamawiającego 6. Organizacja i obsługa odłowów zwierząt w pełnym zakresie, tj. załadunek do skrzyni transportowej, załadunek skrzyni na środek transportu oraz zapewnienie sprzętu i pracowników do wykonania ww. czynności 7. Obsługa przyjęcia nowych zwierząt (analogicznie j.w.): rozładunek, wypuszczenie do izolatki, łączenie ze stadem 8. Obserwacja zachowań zwierząt 9. Zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich stwierdzonych nieprawidłowości z jednoczesnym wpisem do Książki dyżurów 10. Informowanie o narodzinach zwierząt (należy podać datę, płeć, imię matki) z jednoczesnym wpisem w Książkę dyżurów i na koniec miesiąca w Obrocznik d) Utrzymanie w należytym stanie obiektów i terenu PZZ tj. oddziałów 32 i 33, poprzez: 1. Zachowanie porządku i czystości 2. Usuwanie i wywóz śmieci z terenu i otoczenia zagrody (wg szkicu - Załącznik nr 5) 3. Zgrabianie i wywóz liści, gałęzi itp. z terenu jw. 4. Czyszczenie rynien 5. Drobne naprawy sprzętu i obiektów 6. Zabezpieczenie przed skutkami zimy, odśnieżanie, posypywanie piaskiem podestów oraz dojścia - począwszy od drogi do Turska ( wg szkicu -Załącznik nr 5 ) 7. Zabezpieczanie drzew przed zwierzętami, w tym m.in. luzowanie siatki 8. Dbałość o zabezpieczenie p.poż. terenu i obiektów wg instrukcji p.poż. 9. Codzienne sprawdzanie stanu ogrodzenia potwierdzone zapisem w Książce dyżurów oraz zgłaszanie uszkodzeń e) Obsługa i nadzór nad ruchem turystycznym 1. Udzielanie informacji o zwierzętach 2. Egzekwowanie przestrzegania Regulaminu zwiedzania Zagrody 3. Ewidencjonowanie frekwencji zwiedzających w Książce dyżurów oraz zestawienie łącznej ilości zwiedzających na koniec każdego miesiąca 4. Wykonywanie bieżących ustaleń Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 775000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset 00/100 złotych). Wadium musi obejmować okres związania ofertą, Termin wniesienia wadium upływa najpóźniej 23 październik 2014r. do godz.10:30. FORMY I MIEJSCE WNOSZENIA WADIUM Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: -w pieniądzu - przelewem na rachunek zamawiającego w Banku Zachodnim WBK S.A. 9 Oddział w Kaliszu, nr konta: 84 10901128 0000 00001201 5667; -w poręczeniach bankowych poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -Gwarancjach bankowych; -w gwarancjach ubezpieczeniowych; -w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ). O uznaniu przez zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego. Wykonawca, który nie wniesie wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. Złożone poręczenie lub gwarancja musi zawierać zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych- zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3)zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zamawiający dokona zwrotu wadium w kasie OKL Gołuchów ul. Działyńskich 2, 62-322 Gołuchów lub przekaże dyspozycję do banku zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/okl_goluchow/zamowienia_publicze
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach