Przetargi.pl
Obsługa i konserwacja kotłowni gazowych i wymiennikowi ciepła w budynkach Urzędu Miasta Krakowa

Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 31-004 Kraków, pl. Wszystkich Świętych 3-4
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6161230 , fax. 012 6161217
  • Data zamieszczenia: 2009-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych
    pl. Wszystkich Świętych 3-4
    31-004 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6161230, fax. 012 6161217
    REGON: 35050874700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa i konserwacja kotłowni gazowych i wymiennikowi ciepła w budynkach Urzędu Miasta Krakowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonawca zobowiązuje się na zlecenie Zamawiającego do obsługi i eksploatacji kotłowni gazowych w budynkach Urzędu Miasta Krakowa przy Rynku Podgórskim 1 i 2, ul. Wielopole 17a, ul. Sarego 4 oraz bieżącej konserwacji wymiennikowi ciepła w budynkach przy Placu Wszystkich Świętych 3-4, ul. Dobrego Pasterza 116, ul. Wielickiej 28a i ul. Stachowicza 18 1. Zakres obsługi kotłowni gazowych obejmuje: a)utrzymanie całodobowego ruchu kotłowni dla instalacji c. o. w sezonie grzewczym (tj. od 15.09 do 15.05) w ww. budynkach oraz przygotowanie ciepłej wody użytkowej w okresie całego roku - w budynku UMK zlokalizowanym przy ul. Wielopole 17a, z zachowaniem obowiązujących warunków techniczno-eksploatacyjnych dotyczących danej kotłowni, norm oraz zasad oszczędnej eksploatacji, b)usuwanie drobnych awarii, wymiana materiałów eksploatacyjnych między innymi: uszczelnianie zaworów, likwidacja przecieków, odpowietrzanie, czyszczenie filtrów, uzupełnienie wody w instalacji, płukanie grzejników, c)prowadzenie eksploatacji kotłowni zgodnie z warunkami techniczno- eksploatacyjnymi, d)zapewnienie odpowiedniej obsługi i nadzoru techniczno-eksploatacyjnego, e)prowadzenie bieżącej konserwacji eksploatowanych urządzeń kotłowni oraz instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania w w/w budynkach. 2 W zakres bieżącej konserwacji i obsługi wymiennikowi ciepła wchodzi: a)ocena prawidłowości pracy wymienników ciepła i ich regulacja, b)kontrola automatyki, c)sprawdzanie działania zaworów bezpieczeństwa, d)sprawdzanie inhibitorów korozji, e)kontrola skuteczności zabezpieczeń silników pomp cyrkulacyjnych, f)czyszczenie filtrów i odmulaczy, g)usuwanie nieszczelności instalacji c.o., h)odpowietrzanie grzejników, i)sprawdzanie pracy wymiennikowi pod względem bezpieczeństwa i ekonomicznej pracy urządzeń, j)przygotowanie wymiennikowi do sezonu grzewczego poprzez oczyszczenie i odmulenie wymienników ciepła, siatek i odmulaczy, sprawdzenie łożysk i uszczelnień pomp, wymianę czujnika poziomu wody oraz konserwacja zaworów odcinających i regulujących. 3.Zgłaszanie Zamawiającemu ewentualnych nieprawidłowości, awarii i potrzeb remontowych, których usunięcie wykracza poza zakres bieżącej eksploatacji oraz pomoc techniczna i organizacyjna w ich usuwaniu. 4.Informowanie o możliwościach modernizacyjnych, oszczędnościowych i zgłaszanie wniosków dotyczących kotłowni, instalacji c.o. i ciepłej wody użytkowej w obsługiwanych budynkach. UWAGA: 1) Obsługa w podanym wyżej zakresie będzie wykonywana przez cały rok w budynku zlokalizowanym przy ul. Wielopole 17a. Obsługa w budynkach zlokalizowanych w Rynku Podgórskim 1 i 2, przy ul. Sarego 4 oraz bieżąca konserwacja wymiennikowi ciepła w budynkach przy Pl. Wszystkich Świętych 3-4, ul. Dobrego Pasterza 116, ul. Stachowicza 18 i ul. Wielickiej 28a będzie wykonywana wyłącznie w sezonie grzewczym. 2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany czasookresów zimowego i letniego. Zamawiający pisemnie powiadomi Wykonawcę usług o rozpoczęciu i zakończeniu sezonu grzewczego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507200008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I) W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy; 2.dysponują lub będą dysponować w okresie przewidzianym na realizację zamówienia co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia dozoru D (Grupa 3) osób wykonujących prace w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci (urządzenia i instalacje gazowe o ciśnieniu nie wyższym niż 5 kPa) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzana posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.) zwane dalej rozporządzeniem, 3.dysponują lub będą dysponować w okresie przewidzianym na realizację zamówienia co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia eksploatacji E (Grupa 3) w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci (urządzenia i instalacje gazowe o ciśnieniu nie wyższym niż 5 kPa) zgodnie z rozporządzeniem, 4.dysponują lub będą dysponować w okresie przewidzianym na realizację zamówienia co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia eksploatacji E (Grupa 2) dla sieci i instalacji cieplnych, wraz z urządzeniami pomocniczymi o przesyle ciepła powyżej 50 kW, zgodnie z rozporządzeniem. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o dokumenty, o których mowa w punktach II 1-5 poniżej
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: II) Wykonawca jest zobowiązany złożyć w ofercie: 1.Oświadczenie Wykonawcy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (załącznik 2A siwz) albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (załącznik nr 2B do siwz), 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno ono być wydane w trybie opisanym w dziale VII kodeksu postępowania administracyjnego - samo stwierdzenie przez właściwy organ zgodności z oryginałem z podaniem daty nie spełnia wymogów ustawy (nie jest wydaniem zaświadczenia). 3.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi kwalifikacje konieczne do realizacji zamówienia, sporządzony według załącznika nr 4 do siwz. 4.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia tj.: a)uprawnienia dozoru D (Grupa 3) osób wykonujących prace w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci (urządzenia i instalacje gazowe o ciśnieniu nie wyższym niż 5 kPa), b)uprawnienia eksploatacji E (Grupa 3) w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci (urządzenia i instalacje gazowe o ciśnieniu nie wyższym niż 5 kPa), c)uprawnienia eksploatacji E (Grupa 2) dla sieci i instalacji cieplnych, wraz z urządzeniami pomocniczymi o przesyle ciepła powyżej 50 kW. 5.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca w wykazie, o którym mowa w pkt II.3 ogłoszenia, wskazał osoby, którymi będzie dysponował

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach