Przetargi.pl
Obsługa gospodarcza siedziby Nadleśnictwa Rytel

Nadleśnictwo Rytel ogłasza przetarg

  • Adres: 89-642 Rytel, Rytel-Dworzec
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3985117m 3985128 , fax. 523 985 256
  • Data zamieszczenia: 2019-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Rytel
    Rytel-Dworzec 4
    89-642 Rytel, woj. pomorskie
    tel. 52 3985117m 3985128, fax. 523 985 256
    REGON: 90550740000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rytel.torun.lasy.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Skarb Państwa PGL Lasy Państwowe - państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa gospodarcza siedziby Nadleśnictwa Rytel
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    - Utrzymanie czystości w obejściu siedziby nadleśnictwa, konserwacja płotów i pergoli, prace porządkowe w magazynach, warsztatach i innych pomieszczeniach, odśnieżanie i utrzymanie obejścia w okresie zimowym, czyszczenie polbruków , zamiatanie , rozstawianie namiotów w miarę potrzeb, konserwacja okien, rynien na budynkach, pomoc przy załadunku i rozładunku dostaw, naprawa i konserwacja ogrodzenia wokół siedziby, wykonanie drobnych prac murarskich, malarskich i rozbiórkowych, wymiana przepalonych żarówek i świetlówek. Pilnowanie mienia nadleśnictwa, obsługa monitoringu Lądowiska Uboga i siedziby nadleśnictwa,(zwłaszcza w okresie nocnym) reagowanie w przypadku zagrożenia tych obiektów poprzez zawiadomienie odpowiednich służb o zagrożeniu tych obiektów. Wykonanie drobnych prac remontowych w leśnictwach pozostających w zarządzie nadleśnictwa, usuwanie szkód powstałych w wyniku eksploatacji na drogach przy siedzibie nadleśnictwa. Wykonanie bieżących prac, które wynikną w trakcie trwania umowy, spowodowanych awarią np. naprawa kanalizacji, czyszczenie sprzętu itp. Pomoc w obsłudze lądowiska w ramach wydanego zlecenia na wykonanie tych prac. Pomoc przy pracach warsztatowych podczas usuwania awarii wynikłych w sprzęcie nadleśnictwa. Innych prac zleconych, które wynikną w trakcie trwania umowy. Rozmiar ilościowy 5260 roboczogodziny - Utrzymanie terenów zielonych ( koszenie trawników, napowietrzanie aeratorem, formowanie żywopłotów i krzewów, pielenie rabat, sadzenie drzew i krzewów oraz kwiatów, pielęgnowanie, nawożenie, wykonanie oprysków ochronnych między innymi na mszyce i grzyby, podlewanie wszystkich roślin wokół siedziby nadleśnictwa, okrywanie na zimę roślin tego wymagających, wykopywanie roślin niezimujących). Obsługa fontanny, utrzymanie sprawności fontanny w okresie letnim łącznie z wymianą wody w razie konieczności, wypompowanie wody i zabezpieczenie jej na okres zimowy. Wykonywanie wszystkich czynności zgodnie z kalendarzem ogrodniczym i sztuką ogrodniczą. (Sprzęt, paliwo, środki do pielęgnowania zapewnia nadleśnictwa.) Rozmiar ilościowy 525 roboczogodzin - Palenie w piecach centralnego ogrzewania biurowca nadleśnictwa oraz w budynku warsztatowym. przygotowanie opału ( cięcie i łupanie około 200 mp drewna).Czyszczenie pieców, dbałość o czystość kotłowni, palenie w piecach na polecenie zamawiającego nawet poza okresem grzewczym. Wykonanie drobnych napraw i zgłaszanie każdorazowo Zamawiającemu wszelkich awarii powstałych w wyniku eksploatacji pieców. Utrzymanie stałej temperatury w pomieszczeniach biurowych i warsztatu. W przypadku zapowietrzenia kaloryferów na bieżąco ich odpowietrzanie. Zapewnienie ciepłej wody w biurowcu nadleśnictwa i pokojach gościnnych. Opał i sprzęt do cięcia opału tj. pilarkę, łuparkę oraz paliwo zapewnia Nadleśnictwo (przekazane zostaną odrębną umową). Rozmiar ilościowy 1790 godzin. - Sprzątanie pomieszczeń biurowych, sali narad, pokoi gościnnych, pomieszczenia p-poż, pomieszczeń sanitarnych w biurze i warsztacie po każdym dniu roboczym, (powierzchnia około 1000 m2), w zakresie czterokrotne czyszczenie okien ( lub w miarę konieczności może być częściej) , dbanie o czystość żaluzji drewnianych, mycie podłóg, zmywanie naczyń, pranie pościeli z pokoi gościnnych, przygotowanie pokoi gościnnych dla gości, przygotowanie świetlicy do narad, utrzymanie w czystości mebli i sprzętu AGD, będącego na wyposażeniu biur, ciągłe utrzymanie czystości w łazienkach służbowych nadleśnictwa, sprzątanie archiwum oraz pomieszczeń magazynowych ( np. na druki), inne prace zlecone związane z utrzymaniem czystości w pomieszczeniach biurowych. Środki czystości zapewnia nadleśnictwo.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach