Przetargi.pl
Obsługa geodezyjna zadań realizowanych przez Wydział Dróg, z podziałem na zadania: zadanie 1: Wykonanie projektów podziału oraz stabilizacja punktów granicznych na planowanych do realizacji zadaniach. zadanie 2: Wykonanie podziałów geodezyjnych w związku ze zmianą granic miasta Rybnika w rejonie ulicy Robotniczej.

Miasto Rybnik ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, Bolesława Chrobrego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48324392302 , fax. +48324224124
  • Data zamieszczenia: 2018-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Rybnik
    Bolesława Chrobrego 2
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. +48324392302, fax. +48324224124
    REGON: 276255430
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa geodezyjna zadań realizowanych przez Wydział Dróg, z podziałem na zadania: zadanie 1: Wykonanie projektów podziału oraz stabilizacja punktów granicznych na planowanych do realizacji zadaniach. zadanie 2: Wykonanie podziałów geodezyjnych w związku ze zmianą granic miasta Rybnika w rejonie ulicy Robotniczej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest obsługa geodezyjna zadań realizowanych przez Wydział Dróg, z podziałem na zadania: Zadanie 1 - Wykonanie projektów podziału oraz stabilizacja punktów granicznych na planowanych do realizacji zadaniach. Wykonanie projektów podziału: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie projektów podziału działek ewidencyjnych wskazanych przez zamawiającego. Podziały nieruchomości należy wykonać w oparciu o przepisy ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2003 nr 80 poz. 721 ze zmianami). Przed przystąpieniem do wykonania projektów podziału należy ustalić przebieg granic przedmiotowych działek. Przez ustalenie granic rozumie się odszukanie, wznowienie lub wyznaczenie załamania granic działek. Przy pracach związanych z ustaleniem granic współrzędne punktów granicznych z Ośrodka Dokumentacji należy traktować, jako robocze i nie mogą być podstawą do określenia położenia punktów granicznych w terenie. Ustalenie granic dzielonych działek, wznowienie znaków granicznych lub wyznaczenie punktów granicznych dla starych granic należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie tj. Ustawa Prawo geodezyjne i kartograficzne z dnia 17.05.1989 r.(Dz.U. nr 193 poz.1287, z 2010 r), Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 9.11.2011 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz.U. nr 263,poz. 1572. z 2011 r.), Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 7.12.2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonania podziałów nieruchomości (Dz.U. nr 268, poz. 2663 z 2004 r.) Projekty podziału należy wykonać w oparciu o pomierzone granice (stare i nowe) na obowiązującą osnowę geodezyjną. Współrzędne punktów granicznych ujawnione w ewidencji niepomierzone na aktualnie obowiązującej osnowie geodezyjnej i niespełniające standardów wynikających z rozporządzenia o ewidencji gruntów i budynków nie mogą być w bezpośredni sposób wykorzystane do wyniesienia w teren. Projekty podziału należy wykonać dla każdej nieruchomości w 10 egz. Wykorzystaną istniejącą osnowę oraz zakładaną nową należy przekazać inwestorowi w formie kart opisów topograficznych z współrzędnymi tych punktów. Obligatoryjną częścią przekazywanych załączników jest kopia protokołu z przyjęcia granic z klauzulą potwierdzającą przyjęcie operatu do zasobu. Ilość działek do podzielenia: 40 szt. Stabilizacja punktów granicznych: Przedmiot zamówienia obejmuje stabilizację punktów granicznych będących granicą pasa drogowego na wyznaczonych przez Zamawiającego odcinkach dróg w Rybniku. Zlecenie na stabilizację powinno być realizowane w 2 etapach: Etap 1 - Odszukanie kamieni granicznych. Geodeta w 1 etapie ma obowiązek pobrać z ODGiK wszelkie niezbędne materiały konieczne do odszukania wskazanych w zleceniu punktów granicznych, oraz odszukać te punkty w terenie. Po odszukaniu punktów granicznych w terenie geodeta zawiadamia Zamawiającego o tym fakcie w formie pisemnej i wskazuje w terenie przedstawicielowi Zamawiającego punkty graniczne. W przypadku odszukania kamienia granicznego lub innej formy stabilizacji ( rurka trzpień itp.) geodeta wskazuje go w terenie, w przypadku braku stabilizacji geodeta ma obowiązek zaznaczyć punkt graniczny w terenie drewnianym palikiem lub wykonać znak farbą (w zależności od warunków terenowych). Zamawiający w sposób pisemny określi czy w punktach których stwierdzono brak stabilizacji należy osadzić kamień graniczny lub zastosować inną formę stabilizacji. Ilość punktów przewidzianych do odszukania: 600 szt. Etap 2 - Stabilizacja kamieni granicznych. Granice działek powinny być zdefiniowane poprzez wznowienie lub wyznaczenie punktów załamania granic w terenie zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie tj. ustawy Prawo Geodezyjne i Kartograficzne. Sposób oznakowania punktów w terenie zostanie ustalony przez Zamawiającego. Ilość kamieni granicznych przewidzianych do stabilizacji: 600 szt. Wykonanie aktualizacji: Przedmiot zamówienia obejmuje aktualizację działki lub aktualizację użytków gruntowych działek będących częścią pasa drogowego na wyznaczonych przez Zamawiającego odcinkach dróg w Rybniku. Aktualizacje powinny być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie tj. ustawy Prawo Geodezyjne i Kartograficzne. Ilość działek do aktualizacji: 50 szt. Zadanie 2 - Wykonanie podziałów geodezyjnych w związku z zmianą granic Miasta Rybnika w rejonie ulicy Robotniczej Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie projektów podziału działek ewidencyjnych niezbędnych do planowanej zmiany granicy Miasta Rybnika zgodnie z załącznikiem mapowym. Co najmniej jedna z działek leży na terenach kolejowych. Należy uzyskać niezbędne uzgodnienia opinie i zatwierdzenia ze strony Lasów Państwowych jak i PKP. Działki znajdują się na terenach Gminy Czerwionka – Leszczyny. Podziały nieruchomości należy wykonać w oparciu o przepisy ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2003 nr 80 poz. 721 ze zmianami). Przed przystąpieniem do wykonania projektów podziału należy ustalić przebieg granic przedmiotowych działek. Przez ustalenie granic rozumie się odszukanie, wznowienie lub wyznaczenie załamania granic działek. Przy pracach związanych z ustaleniem granic współrzędne punktów granicznych z Ośrodka Dokumentacji należy traktować, jako robocze i nie mogą być podstawą do określenia położenia punktów granicznych w terenie. Ustalenie granic dzielonych działek, wznowienie znaków granicznych lub wyznaczenie punktów granicznych dla starych granic należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie tj. Ustawa Prawo geodezyjne i kartograficzne z dnia 17.05.1989 r.(Dz.U. nr 193 poz.1287, z 2010 r), Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 9.11.2011 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz.U. nr 263,poz. 1572. z 2011 r.), Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 7.12.2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonania podziałów nieruchomości (Dz.U. nr 268, poz. 2663 z 2004 r.). Projekty podziału należy wykonać w oparciu o pomierzone granice (stare i nowe) na obowiązującą osnowę geodezyjną. Współrzędne punktów granicznych ujawnione w ewidencji niepomierzone na aktualnie obowiązującej osnowie geodezyjnej i niespełniające standardów wynikających z rozporządzenia o ewidencji gruntów i budynków nie mogą być w bezpośredni sposób wykorzystane do wyniesienia w teren. Projekty podziału wykonać dla każdej nieruchomości w 10 egz. Wykorzystaną istniejącą osnowę oraz zakładaną nową przekazać inwestorowi w formie kart opisów topograficznych z współrzędnymi tych punktów. Obligatoryjną częścią przekazywanych załączników jest kopia protokołu z przyjęcia granic z klauzulą potwierdzającą przyjęcie operatu do zasobu. Orientacyjna ilość działek do podzielenia: 4 szt. INFORMACJE OGÓLNE DOTYCZĄCE KAŻDEGO ZADANIA Zamawiający zapłaci Wykonawcy cenę wynikającą z faktycznie wykonanych prac. Zamawiający będzie zlecał Wykonawcy prace etapami w formie zlecenia. Odbiór zleconych prac geodezyjnych nastąpi nie później niż w terminie ich wykonania, opisanym w niniejszym protokole. Podstawą do spisania protokołu wykonania pojedynczego zlecenia, będzie pozytywny „protokół weryfikacji zbiorów danych oraz innych materiałów przekazanych do Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego”, w przypadku gdy zakres prac geodezyjnych nie wymaga złożenia operatu geodezyjnego, podstawą do spisania protokołu wykonania zadania będzie notatka spisana przez Wykonawcę i Zamawiającego. Na każdym etapie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca winien ściśle współpracować z Wydziałem Dróg Urzędu Miasta Rybnika. Zamawiający zastrzega, że ilości wskazane w formularzu oferty są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający zawrze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację usług w wielkościach podanych w formularzu oferty. Zlecenia dokonywane w trakcie obowiązywania umowy mogą dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo od wartości podanych w formularzu oferty, jednak łączna wartość zleceń nie przekroczy całkowitej wartości oferty wybranego w toku postępowania Wykonawcy. Zamawiający przewiduje, że pojedyncze zlecenie może obejmować wykonanie maksymalnie 20 projektów podziałów lub odszukanie i stabilizację maksymalnie 200 punktów granicznych lub aktualizację maksymalnie 10 użytków. Dla zadania 2 nie będzie wystawiane osobne zlecenie. Do prac geodezyjnych należy przystąpić bezpośrednio po podpisaniu umowy. Stosownie do treści art. 30 ust. 9 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że wymagane cechy niniejszego zamówienia są dostosowane do potrzeb wszystkich użytkowników oraz w żaden sposób nie ograniczają dostępności dla osób niepełnosprawnych. Szczegółowy zakres zamówienia dla zadania 2 stanowią mapki orientacyjne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70332000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. wypisu z Krajowego rejestru sądowego) – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej www.bip.um.rybnik.eu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach