Urząd Miasta i Gminy ogłasza przetarg
- Adres: 59-140 Chocianów, ul. Ratuszowa 10
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 076 8185138 , fax. 076 8185061
- Data zamieszczenia: 2010-01-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy
ul. Ratuszowa 10 10
59-140 Chocianów, woj. dolnośląskie
tel. 076 8185138, fax. 076 8185061
REGON: 00052859200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://chocianow.bip.pbox.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa geodezyjna Urzedu Miasta i Gminy w Chocianowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest obsługa geodezyjna Urzędu Miasta i Gminy Chocianów. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną lub więcej następujących części zamówienia: 1) Wznowienie działek nieruchomości gruntowych 2) Podział działek ( liczba działek ewidencyjnych liczonych jako suma działek stanu starego i nowego z wykazu zmian gruntowych) 3) Rozgraniczenie nieruchomości 4) Sporządzenie mapy do celów projektowych - koszt za 1 ha 5) Sporządzenie opisu nieruchomości gruntowej 6) Inwentaryzacja budynku lub budowli ( naniesienie budynku lub budowli na mapę) 7) Poprawienie ewidencji gruntów i budynków ( w granicach jednej działki) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742743001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania 2) posiadania wiedzy i doświadczenia 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej . Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formuła spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki wykonawca spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert ( w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 2) Oświadczenie - zał. Nr2 do SIWZ 3) Oświadczenie - zał. Nr 3 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://chocianow.bip.pbox.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną