Lasy Państwowe Nadleśnictwo Radomsko ogłasza przetarg
- Adres: 97-500 Radomsko, ul. Piłsudskiego 3
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 044 6832085
- Data zamieszczenia: 2012-06-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Radomsko
ul. Piłsudskiego 3 3
97-500 Radomsko, woj. łódzkie
tel. 044 6832085
REGON: 59001917500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa geodezyjna i regulacja stanu prawnego gruntów Skarbu Państwa w zasięgu terytorialnym Nadleśnictwa Radomsko - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 (słownie: pięć) części: Część I Wznowienie punktów granicznych działek geodezyjnych wraz z ich trwałą stabilizacją na gruncie (ilość punktów: 112 - kamień) , a także jeżeli będzie to konieczne przecięcie zatartych granic (pilarz w zakresie i na koszt Wykonawcy). Szerokość przecinanej wizury powinna wynosić około 1 metra. Na granicznych drzewach co około 50 metrów należy zaznaczyć przebieg granicy wydzielenia poprzez namalowanie farbą białego paska o szerokości około 5 centymetrów na korowinie uprzednio częściowo zdartej. Szczegółową lokalizację tej części zamówienia (adresy leśne i numery działek) określa załącznik nr 8 do SIWZ. Część II Wytyczenie oraz przecięcie zatartych granic wydzieleń leśnych leśnictwa Kruplin. Długość przedmiotowego przecięcia wynosi 34638 metrów. Szerokość przecinanej wizury powinna wynosić około 1 metra (pilarz w zakresie i na koszt Wykonawcy). Na granicznych drzewach co około 50 metrów należy zaznaczyć przebieg granicy wydzielenia poprzez namalowanie farbą białego paska o szerokości około 5 centymetrów na korowinie uprzednio częściowo zdartej. Szczegółową lokalizację tej części zamówienia (numery działek) określa załącznik nr 9 do SIWZ. Część III Weryfikacja i zmiana użytków gruntowych na las - (Ls) w ilości 13 działek. Szczegółową lokalizację zadania (adresy leśne i numery działek) określa załącznik nr 10 do SIWZ. Część IV Wykonanie kompletnej dokumentacji prawno-geodezyjnej dla 227 działek zakresie dla potrzeb ustalenia stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa będących w zarządzie Zamawiającego o nieuregulowanym stanie prawnym. Ta część zamówienia w szczególności obejmuje: 1. wyszukanie w zasobach archiwalnych (Zamawiającego, starostwa powiatowego, urzędu gminy, sądu rejonowego, archiwów państwowych oraz w innych instytucjach) dokumentów stwierdzających stan prawny nieruchomości w tym niezbędnych do złożenia wniosku o założenie księgi wieczystej, 2. analizę zebranej dokumentacji dotyczącej stanu prawnego nieruchomości, 3. przedstawienie Zamawiającemu w formie pisemnej opinii o możliwym sposobie uregulowania stanu prawnego danej nieruchomości wraz z dokumentami będącymi podstawą opinii, 4. sporządzenie projektów wniosków do właściwych sądów (jeden komplet dokumentów dla Zamawiającego): a. wydział ksiąg wieczystych - w przypadku nieruchomości, dla których możliwe jest założenie księgi wieczystej, b. wydział cywilny - w przypadku nieruchomości, dla których konieczne będzie przeprowadzenie postępowania o stwierdzenie zasiedzenia własności nieruchomości. Szczegółową lokalizację tej części zamówienia (adresy leśne i numery działek) określa załącznik nr 11do SIWZ. Część V Wykonanie podziału nieruchomości w celu wydzielenia dwóch osad leśnych wskazanych przez Zamawiającego wraz ze stabilizacją (kamień) i spełnieniem wymaganych formalności w szczególności: 1.wykonanie map do celów prawnych oraz ich zaewidencjonowanie we właściwym Starostwie (Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej) i przekazanie Zamawiającemu dwóch kompletnych egzemplarzy z poświadczeniem przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712500005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie: Dla części I - 400,00 zł (słownie: czterysta złotych) Dla części II - 600,00 zł(słownie: sześćset złotych) Dla części III - 50,00 zł (słownie: pięćdziesiąt złotych) Dla części IV - 1700,00 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset złotych) Dla części V - 50,00 zł (słownie: pięćdziesiąt złotych)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lodz/nadl_radomsko/zamowienia_publiczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę ulic: Topazowej, Agatowej, Granitowej, Perłowej, Krzemowej, Jurajskiej, Diamentowej, Solnej, Dalekiej, Dolomitowej, bez nazwy (10KDD), Św. Kingi, Jana Kiepury, Rubinowej, Złotej w Bełchatowie wraz z odwodnieniem, odejściami kanalizacji sanitarnej i deszczowej w granicach pasa drogowego, oświetleniem i usunięciem kolizji. Projekt wykonywany w ramach zadania p.n. Realizacja inwestycji drogowych w os. Binków
Dodano: 2016-06-03 - Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę ulicy Kwiatowej w Bełchatowie wraz z odwodnieniem, przebudową kanalizacji sanitarnej i deszczowej, wodociągu, budową oświetlenia oraz usunięciem kolizji w ramach zadania p.n. Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przebudowę ulicy Kwiatowej
Dodano: 2016-03-30 - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla zadań: I Sławno, Sławno Kolonia gm. Sławno, pow. opoczyński, II Kamień gm. Sławno, pow. opoczyński
Dodano: 2015-11-10 - Wykonanie projektów technicznych rozbiórek budynków wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz kosztorysami inwestorskimi
Dodano: 2015-05-28 - Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy budynku przy ul. Wojska Polskiego 73 w Sieradzu wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
Dodano: 2015-05-20 - Wykonanie orzeczenia o stanie technicznym lokalu nr 1 w Łodzi, przy ul. Patriotycznej 2 wraz analizą opłacalności wykonania remontu
Dodano: 2015-04-24 - Modernizacja ewidencji gruntów wraz z założeniem ewidencji budynków i lokali oraz utworzeniem numerycznej mapy ewidencyjnej dla obrębu Sitowa gm. Opoczno, pow. opoczyński.
Dodano: 2015-04-08 - Wykonanie orzeczenia o stanie technicznym lokalu nr 15 w Łodzi, przy ul. Zarzewskiej 7 wraz analizą opłacalności wykonania remontu
Dodano: 2015-04-02 - Modernizacja ewidencji gruntów wraz z założeniem ewidencji budynków i lokali oraz utworzeniem numerycznej mapy ewidencyjnej dla obrębu Sitowa gm. Opoczno, pow. opoczyński
Dodano: 2015-03-26 - Wykonanie projektu budowlanego budynku mieszkalnego w Łodzi, przy ul. Kilińskiego 214 - część nr 1 oraz projektu technicznego podziału lokalu mieszkalnego położonego w Łodzi, przy ul. Zarzewskiej 37 m. 1/4 - część nr 2
Dodano: 2015-03-24