Przetargi.pl
Obsługa geodezyjna Gminy Kościelisko w 2015 roku

Gmina Kościelisko ogłasza przetarg

  • Adres: 34-511 Kościelisko, ul. Strzelców Podhalańskich 44
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2079100
  • Data zamieszczenia: 2015-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kościelisko
    ul. Strzelców Podhalańskich 44 44
    34-511 Kościelisko, woj. małopolskie
    tel. 018 2079100
    REGON: 49052655000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscielisko.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa geodezyjna Gminy Kościelisko w 2015 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne (wg potrzeb zamawiającego) świadczenie usług z zakresu geodezji i karto-grafii polegających na obsłudze geodezyjnej Gminy Kościelisko w 2015 roku. KOD CPV: 71-35-40-00-4 (Usługi sporządzania map). 71-35-50-00-1(Usługi pomiarowe). Zakres zamówienia, podzielony został na 7 zadań, które obejmują: Zadanie nr 1: Opracowanie mapy dla celów projektowych w skali 1:500 (opracowanie danych w formie analogowej - 3 egzempla-rze, oraz 1 egzemplarza w wersji elektronicznej DWG, DGN) Zadanie nr 2: Podział nieruchomości wraz ze sporządzaniem dokumentacji (opis i mapy) do czynności prawnych oraz stabilizacją punktów granicznych znakami trwałymi (słupki betonowe), Zadanie nr 3: Rozgraniczenie nieruchomości wraz ze sporządzaniem dokumentacji geodezyjnej (opis i mapy) do czynności praw-nych oraz stabilizacją punktów granicznych znakami trwałymi (słupki betonowe, w szczególnych przypadkach rurki metalowe o średnicy 1? cala i długości 60 cm), Zadanie nr 4: Bieżąca obsługa geodezyjna inwestycji wraz z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej sieci infrastruktury i spo-rządzaniem dokumentacji do czynności prawnych w postaci mapy w skali 1:500 (opracowanie danych w formie ana-logowej - 3 egzemplarze, oraz 1 egzemplarza w wersji elektronicznej DGN). Bieżąca obsługa inwestycji obejmuje: Wytyczenie i zamarkowanie punktu głównego obiektu wraz ze sporządzeniem operatu geodezyjnego: -Wytyczenie i zamarkowanie punktu pośredniego obiektu wraz ze sporządzeniem operatu geodezyjnego: Inwentaryzacja powykonawcza obejmuje: w przypadku kanalizacji sanitarnej i burzowej wykazania studni wraz z przyłączami do budynków w przypadku sieci wodociągowych oraz kablowych wraz z przyłączami do budynków Rzędne góry studzienek (pokrywy) muszą być określone na podstawie niwelacji technicznej. Zadanie nr 5: Opracowanie mapy dla celów prawnych - synchronizacyjny wykaz zmian gruntowych (opracowanie 3 egzemplarzy w wersji analogowej - papier oraz 1 egzemplarza w wersji elektronicznej DGN) Zadanie nr 6: Aktualizacja operatu ewidencji gruntów i budynków w zakresie działek (opracowanie dokumentacji w ilości niezbęd-nej do wydania decyzji przez Starostwo): Zadanie nr 7: Wznowienie znaków granicznych nieruchomości wraz ze sporządzeniem dokumentacji geodezyjnej (opis, mapy) oraz stabilizacją punktów granicznych znakami trwałymi (słupki betonowe a w szczególnych przypadkach rurkami meta-lowymi o średnicy 1? cala i długości 60cm), Zakres i miejsce wykonania poszczególnych zadań zlecane będzie przez Zamawiającego każdorazowo odrębnym zle-ceniem. Opracowania musza być sporządzone zgodnie z wytycznymi zawartymi w rozporządzeniu Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 roku w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie. Opracowania muszą być wykonane w sposób zapewniający przyjęcie do zasobu geodezyjno-kartograficznego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713540004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Przedłużony okres rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koscielisko.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach