Przetargi.pl
Obsługa geodezyjna Gminy Czarna Białostocka w roku 2013

Gmina Czarna Białostocka reprezentowana przez Burmistrza Czarnej Białostockiej ogłasza przetarg

  • Adres: 16-020 Czarna Białostocka, ul. Traugutta 2
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 7131340 , fax. 85 7131349
  • Data zamieszczenia: 2012-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czarna Białostocka reprezentowana przez Burmistrza Czarnej Białostockiej
    ul. Traugutta 2 2
    16-020 Czarna Białostocka, woj. podlaskie
    tel. 85 7131340, fax. 85 7131349
    REGON: 00052880100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarnabialostocka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa geodezyjna Gminy Czarna Białostocka w roku 2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa geodezyjna Gminy Czarna Białostocka w roku 2013, która obejmuje: 1) wykonywanie podziałów geodezyjnych; 2) wykonywanie wtórników lewostronnych w wersji papierowej i elektronicznej; 3) inwentaryzacja kanalizacji; 4) wytyczanie i inwentaryzacja wodociągu; 5) rozgraniczanie nieruchomości; 6) wznawianie punktów granicznych; 7) sporządzanie dokumentacji formalno - prawnej do celów: a) komunalizacji mienia, b) wyjaśnienia rozbieżności pomiędzy księgą wieczystą a operatem ewidencji gruntów i budynków, c) wprowadzenia zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków (zmiana użytku gruntowego); 8) inwentaryzacja powykonawcza budynków i budowli oraz wykaz zmian gruntowych; 9) wykonywanie geodezyjnych projektów scalania i podziału nieruchomości. 2. Podczas opracowywania dokumentacji geodezyjnej, o której mowa w ust. 1: 1) do obowiązków Wykonawcy należy: a) zbadanie ksiąg wieczystych i sporządzenia z nich protokołów obejmujących wszystkie cztery działy księgi, b) skompletowanie dokumentów własności poszczególnych nieruchomości i wykazanie ewentualnych rozbieżności z księgą wieczystą lub ewidencją gruntów oraz pisemne ich wyjaśnienie, a w szczególnych przypadkach sporządzenie wykazów synchronizacyjnych, c) wyznaczenie projektu w terenie, poprzedzone przyjęciem granic działek dzielonych w obecności stron oraz dokonanie pomiarów kontrolnych (dotyczy miar czołowych wzdłuż istniejących granic z potwierdzeniem wyznaczenia nowych punktów granicznych na prostej między odnalezionymi lub wznowionymi punktami granicznymi); 2) mapy projektu nieruchomości mogą obejmować obszar kilku nieruchomości objętych inwestycją, z tym że powinny być one sporządzone w następującej ilości egzemplarzy: a) 1 egzemplarz do operatu technicznego, b) 1 egzemplarz dla inwestora, c) 1 egzemplarz do złożenia wniosku o dokonanie zmian w księgach wieczystych, d) 1 egzemplarz do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej - do wprowadzenia zmian; 3) wykazy zmian danych ewidencyjnych powinny być sporządzone osobno dla każdej nieruchomości stanowiącej odrębną własność, w łącznej liczbie 4 egzemplarzy, po jednym: a) do operatu technicznego, b) dla inwestora, c) do wniosku o dokonanie zmian w księgach wieczystych, d) do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej - celem wprowadzenia zmian; 4) szkice wyznaczenia granic powinny być sporządzone w łącznej liczbie 3 egzemplarzy, po jednym: a) do operatu technicznego, b) dla inwestora, c) do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej - celem wprowadzenia zmian. 3. Wszystkie dokumenty wydane przez Wykonawcę muszą być przyjęte do zasobu Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Białymstoku. 4. Wykonanie określonego zakresu prac będzie każdorazowo potwierdzane przez Zamawiającego pisemnym zamówieniem. Wykonawca wykona zamówienie, które zostało zlecone do 31 grudnia 2013 roku, nawet gdyby jego realizacja miała być zakończona w roku następnym. 5. Wymagania organizacyjne: 1) Wykonawca wraz z materiałem wystawia fakturę z 30 dniowym terminem płatności liczonym od dnia dostarczenia faktury; 2) ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy; 3) określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 6. Wymagania dot. gwarancji: 1) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości wykonania przedmiotu umowy na okres 24 miesięcy od daty wykonania materiału; 2) w okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego usunięcia wad i usterek we wskazanym przez Zamawiającego terminie; 3) Wady, które wystąpiły w okresie gwarancyjnym nie zawinione przez Zamawiającego, Wykonawca usunie we wskazanym przez Zamawiającego terminie; 4) Zamawiający ma prawo dochodzić uprawnień z tytułu rękojmi za wady, niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji; 5) Wykonawca odpowiada za wady w wykonaniu przedmiotu umowy również po okresie rękojmi, jeżeli Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o wadzie przed upływem okresu rękojmi; 6) Jeżeli Wykonawca nie usunie wad w terminie 14 dni od daty wyznaczonej przez Zamawiającego na ich usunięcie, to Zamawiający może zlecić usunięcie wad stronie trzeciej na koszt Wykonawcy. 7. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość oraz zgodność z przepisami prawa dla przedmiotu zamówienia, 2) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 3) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 8. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Oferta częściowa obejmuje zadania wymienione w § 13 ust. 3 SIWZ. 9. Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713320004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czarnabialostocka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach