Przetargi.pl
Obsługa formalno-prawna i merytoryczna oraz koordynacja prac związanych z uzyskaniem dofinansowania projektu ze środków unijnych

Miejski Zakład Komunikacyjny Sp. z o.o. w Jeleniej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 58-500 Jelenia Góra, ul. Wolności 145
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 76 48 736 , fax. 0-75 76 48 684
  • Data zamieszczenia: 2012-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Komunikacyjny Sp. z o.o. w Jeleniej Górze
    ul. Wolności 145 145
    58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 76 48 736, fax. 0-75 76 48 684
    REGON: 02107346800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzk.jgora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa formalno-prawna i merytoryczna oraz koordynacja prac związanych z uzyskaniem dofinansowania projektu ze środków unijnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie wniosku wraz z pełną dokumentacją o dofinansowanie projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 na konkurs obejmujący projekty realizowane w ramach Priorytetu 3. Transport, Działanie 3.3. Transport miejski i podmiejski. Przedmiot zamówienia podzielony jest na trzy etapy: Etap I obejmuje opracowanie kompletnego wniosku o dofinansowanie zgodnie z ogłoszeniem do naboru systemowego. Uzyskanie przez Zamawiającego pozytywnego wyniku w naborze systemowym umożliwia Wykonawcy podjęcie prac związanych z kolejnym etapem realizacji przedmiotu zamówienia. Etap II obejmuje opracowanie kompletnego wniosku o dofinansowanie do naboru konkursowego zgodnie z przyjętymi zasadami, techniką, przepisami prawa, wytycznymi, a także regułami obowiązującymi przy realizacji opracowań tego rodzaju. Realizacja tego etapu obejmuje również sporządzenie wszelkich koniecznych załączników, w tym Studium wykonalności, w zakresie i formie określonej przez instytucję zarządzającą w Metodologii opracowywania studium wykonalności - analiza ekonomiczno-finansowa. Uzyskanie pozytywnego wyniku w naborze konkursowym zwieńczone podpisaniem stosownej umowy o dofinansowanie projektu upoważnia Wykonawcę do podjęcia działań związanych z realizacją kolejnego etapu. Etap III - obejmuje: 1) wdrożenie oraz bieżący monitoring realizacji projektu, w tym wsparcie w obowiązku sprawozdawczym oraz w rozwiązaniu problemów prawnych, proceduralnych, a także w razie potrzeby opiniowanie postępowań w zakresie przepisów Prawa zamówień publicznych; 2) rozliczenie udzielonego wsparcia unijnego, sporządzenie wymaganych wniosków o płatność, wniosków o aneks do umowy o dofinansowanie oraz innych konieczych w tym zakresie dokumentów w oparciu o dowody księgowe Zamawiającego. Wniosek o dofinansowanie, o szacunkowej wartości całego projektu 15.230.000,00 zł (słownie: piętnaście milionów dwieście trzydzieści tysięcy złotych), obejmować będzie: 1) dostawe systemu elektronicznej sprzedaży biletów; 2) dostawę 12 autobusów klasy MAXI. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w pkt 3 SIWZ i załaczonym do SIWZ wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712410009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych), w terminie i na zasadach określonych w pkt 8 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzk.jgora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach