Przetargi.pl
Obsługa finansowo-księgowa projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu-elnclusion- mieszkańców Gminy Ełk

Urząd Gminy w Ełku ogłasza przetarg

  • Adres: 19-300 Ełk, ul. Armii Krajowej 3
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 6104437 , fax. 087 6103762
  • Data zamieszczenia: 2010-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Ełku
    ul. Armii Krajowej 3 3
    19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 6104437, fax. 087 6103762
    REGON: 00053129800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.elk.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa finansowo-księgowa projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu-elnclusion- mieszkańców Gminy Ełk
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest obsługa finansowo-księgowa i rozliczanie Umowy o dofinansowanie nr POIG.08.03.00-28-04609-00 Projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion - mieszkańców Gminy Ełk o numerze POIG.08.03.00-28-04609-00 w ramach działania 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eIncusion osi priorytetowej 8 Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013. W zakres obowiązków będzie wchodziło: 1. Opracowywanie i wprowadzenie zmian do planu kont projektu, 2. Zapewnienie spójności zasad rachunkowości projektu z polityka rachunkowości ustaloną dla budżetu (Organu) i Urzędu Gminy Ełk, 3. Opracowywanie planów finansowych (dochodów i wydatków) projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - elnclusion - mieszkańców Gminy Ełk na lata 2009 - 2012 w pełnej szczegółowości klasyfikacji budżetowej, tj. dział, rozdział, paragraf ( z czwartą cyfrą paragrafu 7 i 9 lub 0), zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych) 4. Sporządzanie wniosków o zmianę planu wydatków projektu - w pełnej szczegółowości klasyfikacji budżetowej i przekazywanie Skarbnikowi Gminy celem dokonania zmian w budżecie gminy przez właściwe organy gminy, 5. Sporządzanie wniosków o wypłatę dotacji oraz sprawozdań z realizacji projektu, wynikających z umowy nr POIG.08.03.00-28-04609-00 z dnia 23.11.2009 r., 6. Przyjmowanie dokumentów finansowych związanych z realizacją projektu i przedkładanie ich koordynatorowi projektu w celu sprawdzenia pod względem merytorycznym, 7. Sprawdzanie dokumentów finansowych związanych z realizacja projektu pod względem formalnym i rachunkowym i podpisywanie ich na dowód sprawdzenia, 8. Dekretowanie dowodów księgowych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 14 czerwca 2006 r. w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych, poz. 726, z późn. zm) oraz zgodnie z ZPK Urzędu i projektu, 9. Przedkładanie dokumentów księgowych do zatwierdzenia Wójtowi Gminy, przy uprzedniej kontrasygnacie Skarbnika Gminy. 10. Realizowanie płatności (przelewów) związanych z projektem z wyodrębnionego rachunku bankowego (lub rachunków bankowych) i nadzór nad tymi rachunkami, 11. Bieżące księgowanie dokumentów w programie finansowo-księgowym, na kontach wyodrębnionych dla realizacji projektu, zgodnie z ustawą z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości, rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 05 lipca2010 r. w sprawie szczególnych zasad rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego oraz jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami RP oraz umowa nr POIG.08.03.00-28-04609-00 z dnia 23.11.2009 r., 12. Prowadzenie ewidencji środków trwałych przyjętych do używania, zakupionych lub wytworzonych w ramach projektu (zakup gotowych dóbr lub powstałych w wyniku inwestycji) w odrębnej księdze środków trwałych oraz naliczanie amortyzacji i umorzeń na tabelach amortyzacyjnych - zgodnie z zasadami obowiązującymi w Urzędzie Gminy, 13. Sporządzanie miesięcznych sprawozdań finansowych Rb-27S (z dochodów) i Rb-28S (z wydatków) w zakresie realizacji dochodów i wydatków projektu, w terminie do 10-go dnia miesiąca następującego po miesiącu sprawozdawczym i przekazywanie ich niezwłocznie na stanowiska ds. księgowości budżetowej budżetu (Organu) i Urzędu celem włączenia sprawozdań z realizacji projektu do sprawozdawczości j.s.t, 14. Bieżąca współpraca z koordynatorem projektu i Skarbnikiem Gminy. 15. Rozliczenie projektu zgodnie z umową nr POIG.08.03.00-28-046/09-00 z dnia 23.11.2009 r. W okresie od dnia 01 października do dnia 31 grudnia 2012 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 792200002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.elk.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną