Przetargi.pl
Obsługa finansowa projektu Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz poprawa jakości usług edukacyjnych w Zespole Szkół Publicznych w Lesznie.

Gmina Leszno ogłasza przetarg

  • Adres: 05-084 Leszno, Aleja Wojska Polskiego 21
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7258005, 7259035, 7258452 , fax. 22 7258552
  • Data zamieszczenia: 2012-03-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Leszno
    Aleja Wojska Polskiego 21 21
    05-084 Leszno, woj. mazowieckie
    tel. 22 7258005, 7259035, 7258452, fax. 22 7258552
    REGON: 01327137000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.leszno.bipgminy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa finansowa projektu Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz poprawa jakości usług edukacyjnych w Zespole Szkół Publicznych w Lesznie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie obsługi finansowej projektu przez specjalistę ds. obsługi finansowej projektu Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz poprawa jakości usług edukacyjnych w Zespole Szkół Publicznych w Lesznie (nr umowy POKL.09.01.02-14-239 08-00) zgodnie z prawem Unii Europejskiej oraz prawem krajowym. Specjalista ds. obsługi finansowej Projektu zobowiązany jest rzetelnie wykonywać powierzone mu zadania, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 2. Do obowiązków specjalisty ds. obsługi finansowej projektu będzie należało: 1 sporządzanie harmonogramów płatności według zasad określonych w dokumentach programowych i wytycznych dla Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz do realizacji projektu w oparciu o powstały harmonogram; 2 bieżąca kontrola wydatków z budżetu oraz informowanie Zamawiającego o wolnych wykorzystanych środkach; 3 monitorowanie wydatków ponoszonych w okresie realizacji projektu; 4 analizowanie i sprawdzanie zgodności poniesionych wydatków pod kątem kwalifikowalności kosztów w oparciu o wytyczne właściwej Instytucji; 5 przedstawianie na wezwanie Instytucji Wdrażającej wszelkich informacji i wyjaśnień związanych z obsługą finansową projektu, w terminie określonym w wezwaniu, 6 przygotowywanie do sprawozdań okresowych i sprawozdania końcowego danych w zakresie wydatkowania środków finansowych, dokonywanych zakupów towarów i usług; 7 przygotowywanie wniosku o płatność na odpowiednim formularzu stanowiącym załącznik do umowy o płatność nr POKL.09.01.02-14-239 08-00 (we współpracy z kierownikiem projektu) wraz z niezbędnymi załącznikami (tworzenie zestawień poniesionych wydatków, przygotowanie kopii dokumentów), w tym z formularzem PEFS; 8 po zakończeniu okresu realizacji projektu prawidłowe rozliczenie finansowe i merytoryczne projektu zgodnie z zapisami umowy o dofinansowanie tj. sporządzenie końcowego wniosku o płatność do 30 dni kalendarzowych od zakończenia okresu realizacji projektu i ewentualne skorygowanie uwag naniesionych przez Instytucję Wdrażającą, do czasu zatwierdzenia końcowego projektu; 9 wypełnianie poleceń Kierownika Projektu oraz Zamawiającego w zakresie obejmującym działania projektu wynikające z harmonogramu realizacji projektu; 10 raportowanie Kierownikowi Projektu oraz Zamawiającemu poziomu wydatkowania środków kolejnych transz dotacji; 11 zatwierdzanie dokumentacji księgowej oraz realizowanych wydatków w ramach projektu pod względem formalno- prawnym; 12 stałe ocenianie postępu rzeczowego projektu oraz ich zgodności z celami zapisanymi we wniosku; 13 bieżące opisywanie i przygotowywanie dokumentów księgowych i rozliczeniowych do wniosku o płatność zgodnie z zasadami ustalonymi przez właściwą Instytucję. 14 czynny udział i składanie wyjaśnień dot. usługi w przypadku kontroli przeprowadzanej przez Instytucję Wdrażającą w trakcie realizacji projektu i po jego zakończeniu. 3. KOMPETENCJE: 1 wykształcenie wyższe ekonomiczne; 2 znajomość obsługi komputera, szczególnie MS Office i EXEL; 3 posiadanie zdolności analitycznych i interpersonalnych; 4 znajomość przepisów z zakresu ustawy o finansach publicznych, a w szczególności przepisów związanych z księgowością budżetową; 5 znajomość przepisów i procedur wymaganych przy realizacji projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia usług uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, np. ze względu na ewentualną konieczność przedłużenia terminu realizacji projektu. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość współpracy ze specjalistą ds. obsługi finansowej oraz stawiennictwo się tej osoby na każde żądanie Zamawiającego w jego siedzibie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722240001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.leszno.bipgminy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach