Przetargi.pl
Obsługa eksploatacyjna i konserwacja oraz utrzymanie w należytym stanie technicznym instalacji i urządzeń w budynkach Prokuratury Apelacyjnej w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmieście 25/Kozia 1 i ul. Ostroroga 24 E

Prokuratura Apelacyjna w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 00-951 Warszawa, ul. Krakowskie Przedmieście 25
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 4649112 , fax. 022 4649241
  • Data zamieszczenia: 2009-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Apelacyjna w Warszawie
    ul. Krakowskie Przedmieście 25 25
    00-951 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 4649112, fax. 022 4649241
    REGON: 01023757000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa eksploatacyjna i konserwacja oraz utrzymanie w należytym stanie technicznym instalacji i urządzeń w budynkach Prokuratury Apelacyjnej w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmieście 25/Kozia 1 i ul. Ostroroga 24 E
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest bieżąca obsługa i konserwacja oraz utrzymanie w należytym stanie technicznym instalacji i urządzeń w budynkach Prokuratury Apelacyjnej w Warszawie, przy ul. Krakowskie Przedmieście 25/Kozia1 i ul. Ostroroga 24E. 2.Opis budynków i systemów podlegających konserwacji: 2.1.Krakowskie Przedmieście 25/Kozia 1 - Obiekt, pięciokondygnacyjny o łącznej powierzchni użytkowej około 3700 m2 i zróżnicowanej wysokości poszczególnych kondygnacji. Jest zespołem dwóch budynków przylegających do siebie u zbiegu ulic Krakowskie Przedmieście, Kozia i Trębacka, chroniony całodobowo przez pracowników ochrony. Budynki przeznaczone są obecnie dla potrzeb biurowych i nie przewiduje się zmiany tej funkcji. Oba budynki wpisane są do Rejestru Zabytków. W latach 2006 - 2008 wymieniona została stolarka okienna i większość stolarki drzwiowej. Wykaz instalacji i urządzeń będących przedmiotem obsługi i konserwacji w budynku przy ul. Krakowskie Przedmieście 25/Kozia 1: 1. Systemy Techniczne 1.1 System nagłośnienia sali konferencyjnej 1.2 System alarmowy dla kasy, kancelarii tajnej i serwerowni 1.3 System wideodomofonu, dzwonków bezprzewodowych, sygnalizacji otwarcia drzwi, antynapadowy 1.4 CCTV 2. System elektroenergetyczny 2.1 Rozdział energii elektrycznej 2.2 Wewnętrzna i zewnętrzna odbiorcza instalacja elektryczna 2.3 Instalacja oświetleniowa (żarówki i świetlówki) 2.4 Instalacja oświetlenia ewakuacyjnego 3. Konserwacja drzwi, okien, bram (oprócz wymiany szyb) 4. Gospodarka Wodno-Ściekowa 4.1 Wewnętrzna i zewnętrzna instalacja wody zimnej 4.2 Instalacja podgrzewania wody 4.3 Instalacja kanalizacji sanitarnej (bytowo-gospodarczej) 4.4 Instalacja kanalizacji deszczowej 4.5 Pomiary zużycia ilości wody 4.6 Uzdatnianie wody pitnej 5. Gospodarka Cieplna 5.1 Węzeł cieplny, stacja wymiennikowa co i ciepłej wody 5.2 Instalacja centralnego ogrzewania 6. Konserwacja urządzeń klimatyzacyjnych (split naścienny Daikin szt. 1) 7. Kontrola stanu technicznego elementów budowlanych obiektu 2.2 Ostroroga 24 E - Obiekt wynajmowany przez Prokuraturę Apelacyjną w Warszawie na siedzibę Wydziału V ds. Przestępczości Zorganizowanej i Korupcji, chroniony całodobowo przez pracowników ochrony. Obowiązki związane z utrzymaniem sprawności instalacji technicznych ciążą na właścicielu budynku (w tym winda, wentylacja mechaniczna, instalacje: elektryczna, c.o., wodna i kanalizacyjna). Wykaz instalacji i urządzeń będących przedmiotem obsługi i konserwacji w budynku przy ul. Ostroroga 24E: 1. System elektroenergetyczny (bez pionów) 1.1 Wewnętrzna i zewnętrzna odbiorcza instalacja elektryczna (gniazda zasilające i oświetlenie) 1.2 Instalacja oświetleniowa (żarówki i świetlówki) 1.3 Instalacja oświetlenia ewakuacyjnego 1.4 System alarmowy 1.5 System wideodomofonu, 1.6 CCTV 2. Konserwacja drzwi, okien i bram (oprócz wymiany szyb) 3. Gospodarka Wodno-Ściekowa (bez pionów) 3.1 Wewnętrzna instalacja wody zimnej i ciepłej (bez węzła cieplnego) 3.2 Instalacja kanalizacji sanitarnej (bytowo-gospodarczej) 3.3 Uzdatnianie wody pitnej. 4. Konserwacja urządzeń klimatyzacyjnych (split naścienny York szt. 3, klimatyzator podstropowy York MCC 45N szt. 1, kasetonowy York MOC 35N szt. 1) Szczegółowy opis wymagań Zamawiającego, zakres i terminy realizacji prac oraz zagadnienia kar umownych, zostały uregulowane we wzorze umowy, stanowiącym załącznik Nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium: 1.Wykonawca, pod rygorem nieważności oferty, wnosi wadium w wysokości 5 000 zł, przed upływem terminu składania ofert. Brak wniesienia wadium w tym terminie spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenia kasy są zawsze poręczeniami pieniężnymi, - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.), 3.Wpłaty wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Prokuratura Apelacyjna w Warszawie Nr rachunku: 80 1500 1777 1217 7002 9483 0000 z podaniem w tytule wpłaty numeru sprawy - SIWZ (ZP/9/A/2009) 4.Wydanie polecenia przelewu nie jest jednoznaczne z wniesieniem, dokonaniem zapłaty określonej kwoty wadium. Przy dokonywaniu wpłaty w formie przelewu wykonawca musi zadbać o to, aby wpłacana kwota była zaksięgowana w banku na koncie Zamawiającego przed terminem składania ofert. 5.Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z ustawy, w szczególności określać bezwarunkową, nieodwołalną możliwość ściągnięcia go na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz być ważne przez okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wadium nie może mieć zapisów ograniczających możliwość ściągnięcia wadium. Dowodem wniesienia wadium jest oryginalny dokument poręczenia lub gwarancji. Dowód wniesienia wadium w formie niepieniężnej może być złożony w siedzibie Zamawiającego w dowolnym czasie przed terminem składania ofert, w przeciwnym wypadku musi być dołączony do oferty. 6.Wszelkie koszty związane z wniesieniem wadium ponosi wykonawca. 7.Zamawiający przedstawia główne zapisy, jakie muszą zawierać poręczenia lub gwarancje: Przedmiotem niniejszej gwarancji jest kwota wadium w wysokości ....... zł (słownie .....................złotych), do wniesienia, którego zobowiązany jest ................(nazwa Wykonawcy, w przypadku oferty wspólnej - Wykonawców składających ofertę wspólną) stający do postępowania o zamówienie publiczne na ............................ prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego ogłoszonego w dniu .......... przez Prokuraturę Apelacyjną w Warszawie. Niniejszym .............................. (nazwa Gwaranta) gwarantuje zapłatę na rzecz Prokuratury Apelacyjnej w Warszawie ul. Krakowskie Przedmieście 25 kwoty wadium, o której mowa wyżej, gdy ......................... (nazwa Wykonawcy, w przypadku oferty wspólnej - Wykonawców składających ofertę wspólną): 1) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie .............. (nazwa Wykonawcy jak wyżej). 4) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Gwarancja obowiązuje od dnia ...................(termin składania ofert) do dnia.................. Gwarant zobowiązuje się do wypłacenia dla Prokuratury Apelacyjnej w Warszawie ul. Krakowskie Przedmieście 25 kwoty do wysokości określonej powyżej na pierwsze pisemne żądanie, bez konieczności uzasadnienia żądania przez Zamawiającego, o ile Zamawiający stwierdzi w swoim żądaniu, że kwota roszczenia jest mu należna w związku z zaistnieniem choćby jednego z wymienionych wyżej warunków i wyszczególni zaistniały warunek lub warunki. 8.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 9.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci Wykonawcy, zgodnie z art. 46 ust. 4 ustawy, wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniężny na rachunek wskazany przez Wykonawcę. 10.Wadium zostanie zwrócone Wykonawcom niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego lub w innych przypadkach unormowanych w art. 46 ust. 1 i 2 Pzp. 11.W ofercie należy wskazać numer rachunku, na który zamawiający dokona przelewu wadium w przypadku jego zwolnienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia. 2.W szczególności Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni spełniać następujące warunki udziału w postępowaniu: a.zamówienie może być wykonywane wyłącznie przez osoby, które nie zostały prawomocnie skazane za popełnienie przestępstwa umyślnego, b.w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali (zakończyli realizację) co najmniej trzy zamówienia odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia (o wartości co najmniej 100 000 zł brutto każde), c.dysponują osobami posiadającymi aktualne: -Świadectwo kwalifikacyjne do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów - urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną o napięciu nie wyższym niż 1 kV, -Świadectwo kwalifikacyjne do wykonywania pracy na stanowisku dozoru w zakresie obsługi, konserwacji, remontów - urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną o napięciu nie wyższym niż 1 kV, -Świadectwo przeszkolenia spawalniczego elektrycznego i gazowego w zakresie podstawowym. -Licencję pracownika zabezpieczenia technicznego, co najmniej pierwszego stopnia. d.posiadają aktualne Ubezpieczenie Odpowiedzialności Cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie tożsamym z przedmiotem niniejszego zamówienia (z potwierdzeniem dokonania w terminie wpłat należnych składek) na sumę ubezpieczenia, która musi wynosić minimum 50 000,00 zł (suma gwarantowana na jedno zdarzenie minimum 50.000,00 zł). 3.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie się odbywała na zasadzie spełnia lub nie spełnia, na podstawie przedłożonych przez wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca składa oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy - Prawo zamówień publicznych, (formularz oświadczenia do ewentualnego wykorzystania stanowi załącznik numer 1 do Formularza oferty) - w oryginale. 2.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania wykonawcy. a.Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem, b.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c.Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert d.Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy prowadzący działalność w formie spółki jawnej, oprócz informacji, o której mowa w pkt 2 wystawionej na każdego ze wspólników, muszą przedłożyć informację z Krajowego Rejestru Karnego (dotyczącą podmiotów zbiorowych), o której mowa w pkt 3, wystawioną ma spółkę. e.Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda złożenia w ofercie w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy n/w dokumentów: a.Wykazu wykonanych (zakończonych) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie; b.Wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. c.Oświadczenia potwierdzającego, że wszystkie osoby, którym Wykonawca powierzy wykonywanie prac w budynkach Zamawiającego będą, przed przystąpieniem do wykonywania robót, posiadać aktualną informację o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego. Uwaga: Wykaz osób (pracowników) wykonujących przedmiot zamówienia w budynku Zamawiającego wraz z potwierdzoną kopią informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego, Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu najpóźniej w dniu poprzedzającym rozpoczęcie wykonywania robót. 4. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda: aktualnej polisy Ubezpieczenia Odpowiedzialności Cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia (z potwierdzeniem dokonania w terminie wpłat należnych składek) na sumę ubezpieczenia, która musi wynosić minimum:- 50.000,00 zł - suma gwarantowana na jedno zdarzenie - 50.000,00 zł. 5.Wykonawcy prowadzący działalność w formie spółki jawnej, w zakresie w/w zaświadczeń w tym także w zakresie zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, muszą co najmniej przedłożyć zaświadczenie wystawione na spółkę. 6.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów : 1)o których mowa w ust. 2 pkt b,d i e, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a.nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b.nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c.nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2)o których mowa w ust. 2 pkt c - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp. 7.Dokumenty, o których mowa w ust. 6 pkt 1) lit. a i b oraz pkt 2) , powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 6 pkt 1 lit. c, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 6 stosuje się odpowiednio. 9.W przypadku, gdy wykonawca dołącza do oferty jako załącznik kopię jakiegoś dokumentu z ust. 2-4, to kopia ta musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. 10.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia (np. Konsorcjum), wymogi dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz wymogi dotyczące dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale V ust. 2 pkt. 1-4 (lub odpowiednio rozdział V ust. 3 i 4), odnoszą się do każdego z Wykonawców występujących wspólnie. 11.Zalecane jest zachowanie kolejności składanych dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Stawka za roboczogodzinę wraz z narzutem kosztów ogólnych i zyskiem, stosowana w rozliczeniach za usuwanie awarii nieobjętych zakresem obsługi ekspl.
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pa.waw.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach