Przetargi.pl
obsługa centrali telefonicznej, portierni, parkingu oraz ochrona obiektów Zamawiającego

"Szpital Powiatowy we Wrześni" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 62-300 Września, ul. Słowackiego 2
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 4370537 , fax. 061 4379730
  • Data zamieszczenia: 2009-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "Szpital Powiatowy we Wrześni" Sp. z o.o.
    ul. Słowackiego 2 2
    62-300 Września, woj. wielkopolskie
    tel. 061 4370537, fax. 061 4379730
    REGON: 30070614000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwrzesnia.home.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    obsługa centrali telefonicznej, portierni, parkingu oraz ochrona obiektów Zamawiającego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi stałej 24 godziny na dobę polegającej na: -obsłudze centrali telefonicznej, -obsłudze portierni i udzieleniu informacji osobom zgłaszającym się do szpitala, -kompleksowej ochronie obiektów, -zabezpieczeniu mienia przed działaniami przestępczymi, w szczególności przed kradzieżą, włamaniami i innymi formami wyprowadzania mienia poza strefę kontrolowaną, -prowadzeniu obserwacji osób wchodzących i wychodzących z obiektów, -podejmowaniu niezbędnych interwencji w przypadku stwierdzenia zagrożenia ludzi i mienia, -zapewnieniu bezpieczeństwa pracownikom i osobom znajdującym się na terenie obiektów, interwencje w przypadku osób zakłócających porządek. W przypadku zatrudnienia pracowników nieposiadających uprawnień do stosowania środków przymusu bezpośredniego Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do wezwania załóg patrolowo - interwencyjnych, -wykonywaniu prewencyjnych obchodów obiektów i terenu przyległego, -nie wpuszczaniu do budynku szpitala osób znajdujących się pod wpływem alkoholu lub środków odurzających, akwizytorów, -prowadzeniu ewidencji wydanych kluczy, -utrzymaniu w czystości i porządku pomieszczenia portierni, -zwracaniu uwagi na podejrzane torby, paczki pozostawione na strzeżonym terenie, -prowadzeniu księgi dyżurów, wpisywanie informacji o objęciu dyżuru oraz wszelkich zdarzeń zaistniałych w trakcie pełnienia służby, -wyłączeniu dopływu gazu, wody i prądu w razie zaistnienia zagrożenia np. pożar, zalanie itp. -obsłudze centrali telefonicznej i zgłaszanie konserwatorowi telefonów wszystkich awarii, -niezwłocznym informowaniu upoważnionych pracowników Zamawiającego o wszystkich zaistniałych zdarzeń na terenie obiektów, -sprawowaniu ciągłego nadzoru (ochrony) polegającego na: -całodobowym monitorowaniu lokalnego systemu alarmowego obiektów, przejmowaniu sygnałów alarmowych i przekazywaniu informacji o alarmie Zamawiającemu, osobom upoważnionym lub odpowiednim instytucjom. Zamawiający udostępni Wykonawcy urządzenia monitoringu elektronicznego obiektów będących własnością Zamawiającego. Zamawiający po wcześniejszym uzgodnieniu dopuszcza montaż przez Wykonawcę instalacji monitoringu Wykonawcy. -zapewnieniu całodobowej gotowości załóg patrolowo - interwencyjnych, które podejmą czynne działania ochronne natychmiast po uzyskaniu zgłoszenia w terminie nie późniejszym jak 15 minut od zaistnieniao zdarzenia. W przypadku braku własnych załóg patrolowo - interwencyjnych Zamawiający dopuszcza zawarcie umowy przez Wykonawcę z firmą zewnętrzną posiadającą stosowne uprawnienia. -Obsłudze parkingu polegającym na: -dozorze i obsłudze kasy automatycznej, -dozorze i obsłudze terminala wjazdowego i wyjazdowego, -obsłudze kasy ręcznej znajdującej się na portierni, -udzielaniu informacji i pomocy użytkownikom parkingu, -egzekwowanie przestrzegania Regulaminu Parkingu przez osoby korzystające z parkingu. -obsłudze wjazdu od ulicy Legi Wrzesińskiej polegającym na: -selekcji pojazdów wjeżdżających na teren Zamawiającego, -awaryjnym otwieraniu zapór
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz na potwierdzenie spełniania tego warunku załączy do oferty stosowne dokumenty (odpis właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, koncesja), z których wynikać będzie, że wykonawca jest uprawniony do prowadzenia działalności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.Zamawiający uzna za potwierdzony przedmiotowy warunek jeżeli wykonawca wykaże wykonanie minimum 3 usług ochrony mienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł. każda oraz załączy dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia co potwierdzą: Zamawiający uzna za spełniony powyższy warunek jeżeli wykonawca wykaże się dokumentem ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 150 000 zł. 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy oraz wykaże, że: a)nie zalega z uiszczaniem podatków i opłat, b)nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, 2. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy dokumentów oraz oświadczeń, które Zamawiający określił w SIWZ jako konieczne do złożenia przez wykonawcę przy zastosowaniu kryterium spełnia/ nie spełnia. Oferta spełniająca warunki otrzyma ocenę spełnia, natomiast oferta nie spełniająca warunków otrzyma ocenę nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczej Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatku, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 3. Koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w zakresie ochrony mienia. 4. Aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia do wysokości 150 000 zł. 5.Wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat usług, z uwzględnieniem obiektów ochrony zdrowia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców usług oraz dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - zał. nr 5 6. Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 3 7. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 8. Wypełniony formularz nr 5,6.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalwrzesnia.home.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach