Uniwersytet Rzeszowski ogłasza przetarg
- Adres: 35-959 Rzeszów, ul. Rejtana 16c
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 017 8721018 , fax. 017 8721262
- Data zamieszczenia: 2010-10-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Rzeszowski
ul. Rejtana 16c 16c
35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 017 8721018, fax. 017 8721262
REGON: 69156004000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.univ.rzeszow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa cateringowa Dnia Adaptacji dla grupy 80 osób, gorące napoje, ciastka, jeden gorący posiłek - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Obsługa cateringowa Dnia Adaptacji dla grupy 80 osób, gorące napoje, ciastka, jeden gorący posiłek. Dzień Adaptacji trwa od 9:00 do 19:00. W ramach obsługi cateringowej zawiera się udostępnienie dla 80 osób : 1. Gorące napoje - kawa i herbata, cukier, śmietanka do kawy przez cały czas trwania Dnia Adaptacji 2. Ciastka - co najmniej 4 rodzaje przez cały czas trwania Dnia Adaptacji, 3. Ciepły posiłek o wskazanej przez Zamawiającego godzinie: 2 dania do wyboru: danie mięsne - z udziałem mięsa wieprzowego lub drobiowego, frytki, zestaw surówek oraz danie wegetariańskie - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.univ.rzeszow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówek szkolnych na terenie gminy Lubaczów w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-27 - MĄKA, KASZA, CUKIER DLA KUCHNI SZPITALNEJ W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
Dodano: 2016-07-21 - Dostawa produktów żywnościowych różnych - 12 pakietów.
Dodano: 2016-07-06 - Sukcesywna dostawa żywności do stołówki w Szkole Podstawowej im. Króla Jana III Sobieskiego w Kańczudze - II półrocze
Dodano: 2016-07-06 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do obiektów Zamawiającego
Dodano: 2016-06-27 - Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki przy Gimnazjum w Żurawicy II półrocze 2016 roku
Dodano: 2016-06-23 - Sukcesywna dostawa żywności do stołówki w Miejsko Gminnym Przedszkolu w Kańczudze - Oddział Łopuszka Wielka - II półrocze
Dodano: 2016-06-16 - Sukcesywna dostawa żywności do stołówki w Miejsko Gminnym Przedszkolu w Kańczudze - Oddział Sietesz - II półrocze
Dodano: 2016-06-16 - Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-06-16 - Sukcesywna dostawa żywności do stołówki w Miejsko Gminnym Przedszkolu w Kańczudze - Oddział Siedleczka - II półrocze
Dodano: 2016-06-15