Przetargi.pl
OBSŁUGA BILETERSKA PODCZAS SPEKTAKLI ODBYWAJĄCYCH SIĘ NA DUŻEJ I NOVEJ SCENIE TEATRU MUZYCZNEGO ROMA W WARSZAWIE

Teatr Muzyczny ROMA w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 00-695 Warszawa, ul. Nowogrodzka 49
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6287071 , fax. 022 6217233
  • Data zamieszczenia: 2013-04-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Teatr Muzyczny ROMA w Warszawie
    ul. Nowogrodzka 49 49
    00-695 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6287071, fax. 022 6217233
    REGON: 00027807200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://teatrroma.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OBSŁUGA BILETERSKA PODCZAS SPEKTAKLI ODBYWAJĄCYCH SIĘ NA DUŻEJ I NOVEJ SCENIE TEATRU MUZYCZNEGO ROMA W WARSZAWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest obsługa widowni, szatni, sklepiku teatralnego oraz prowadzenie sprzedaży Gadgetów podczas Imprez (przedstawień, prób, konferencji prasowych lub wydarzeń pozarepertuarowych) odbywających się na Dużej i Novej Scenie Teatru Muzycznego ROMA w Warszawie. Wykonawca będzie zobowiązany do sprawowania dyżurów porządkowych na Imprezach. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany lokalizacji wykonywania usług tj. przeniesienia spektakli lub prób do innej lokalizacji na terenie Warszawy. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy pozostanie bez zmian w stosunku do złożonej oferty. Na widowni Teatru znajduje się: - 962 miejsc - Duża Scena, - 151 miejsc - Nova Scena. Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia obsługi porządkowej oraz prowadzenia sprzedaży gadżetów teatralnych na każdej wskazanej przez Zamawiającego Imprezie. Zamawiający ustali wykaz dyżurów, zgodnie z repertuarem i dodatkowym zapotrzebowaniem Zamawiającego. Na każdym spektaklu na Dużej Scenie dyżur powinno pełnić: - 15 (piętnaście) osób przy spektaklach repertuarowych, - 12 (dwanaście) osób przy wydarzeniach pozarepertuarowych. Na Novej Scenie dyżur powinno pełnić 3 (trzy) osoby (spektakle repertuarowe oraz wydarzenia pozarepertuarowe). Spektakle na Dużej i Novej Scenie mogą odbywać się w tym samym czasie (równocześnie), a także w dni wolne od pracy ustawowo i zwyczajowo (m.in. soboty, niedziele, święta), dlatego Wykonawca będzie zobowiązany zapewnić odpowiednia liczbę osób obsługujących te przedstawienia (łącznie do 18 osób jednocześnie). Zamawiający przewiduje trzy rodzaje dyżurów, na których Wykonawca powinien zapewnić obsługę widowni: - dyżur do 3 godzin, - dyżur powyżej 3 do 4 godzin, - dyżur powyżej 4 do 5 godzin. Zamawiający przewiduje (szacuje), w okresie obowiązywania umowy: - 450 spektakli repertuarowych na Dużej Scenie, a w tym: - 420 spektakli powyżej 4 do 5 godzin, - 30 spektakli powyżej 3 do 4 godzin, - 50 wydarzeń pozarepertuarowych na Dużej Scenie rozliczanych jak dla dyżuru powyżej 4 do 5 godzin, - 300 spektakli repertuarowych na Novej Scenie, a w tym: - 150 spektakli do 3 godzin, - 150 spektakli powyżej 3 do 4 godzin, - 20 wydarzeń pozarepertuarowych na Novej Scenie rozliczanych jak dla dyżuru powyżej 4 do 5 godzin. W przypadku mniejszej ilości dyżurów, Wykonawca nie będzie uprawniony do podnoszenia roszczenia wobec Zamawiającego. Podane ilości dyżurów mogą się różnić od rzeczywistej ilości. Zamawiający rezerwuje sobie prawo do zmniejszenia ilości dyżurów względem ilości szacowanej (przewidywanej). Wykonawca będzie zobowiązany do ścisłego przestrzegania wykazu spektakli, zgodnie z repertuarem Teatru publikowanym na stronie Zamawiającego - http://www.teatrroma.pl. Zamawiający przekaże Wykonawcy, w terminie 7 dni przed dyżurem, informacje o dodatkowych dyżurach wykraczających poza dyżury repertuarowe (m.in. pokazy przedpremierowe, konferencje prasowe oraz wydarzenia pozarepertuarowe organizowane na scenach Teatru Muzycznego ROMA). W nadzwyczajnych przypadkach wynikających z przyczyn, których wcześniej nie można było przewidzieć, Zamawiający jest uprawniony do wprowadzenia zmian w wykazie dyżurów. Ze względu na specyfikę pracy Teatru, zmiany mogą być wprowadzane nawet jeden dzień przed planowanym dyżurem. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez Wykonawcę i pełniące dyżur na widowni w danym dniu wykazywały gotowość na jedną godzinę przed rozpoczęciem przedstawienia. Dyżur na Dużej Scenie kończy się 30 minut po zakończeniu spektaklu, a na Novej Scenie 15 minut po zakończeniu spektaklu. Czas gotowości przed spektaklem oraz po spektaklu wlicza się do czasu trwania Imprezy określonego powyżej. Osoby pełniące dyżury w Teatrze powinny znać specyfikę i topografię budynku, być przeszkolone w zakresie BHP i ppoż., posiadać informację na temat repertuaru Teatru Muzycznego ROMA oraz znać aktualną obsadę spektakli. Zamawiający, w trakcie realizacji zamówienia, przeprowadzi dla wskazanych przez Wykonawcę osób szkolenie BHP i ppoż. z uwzględnieniem specyfiki Teatru. Szkolenie to nie zwalnia Wykonawcy z obowiązków wymienionych powyżej tj. szkoleń we własnym zakresie z BHP i ppoż. Po szkoleniu przeprowadzonym przez Zamawiającego zostanie przeprowadzony test znajomości przepisów BHP i ppoż. Osoby, które nie zdadzą testu nie zostaną dopuszczone do pracy w siedzibie Zamawiającego. Wykonawca, w sytuacjach kryzysowych, będzie odpowiedzialny za przeprowadzenie ewakuacji widzów zgodnie z instrukcją ewakuacyjną dla Teatru Muzycznego ROMA. Osoby wykonujące zamówienie w imieniu Wykonawcy, będą zobowiązane do dokładnej znajomości i przestrzegania instrukcji ewakuacyjnej Teatru. Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia podczas świadczenia usług, iż co najmniej dwie osoby pełniące dyżur w danym dniu na spektaklach, pokazach przedpremierowych oraz konferencjach prasowych organizowanych na scenach Teatru Muzycznego ROMA będą przeszkolone z udzielania pierwszej pomocy medycznej. Osoby te, będą tym samym zobowiązane do udzielenia pierwszej pomocy osobom potrzebującym takiej pomocy medycznej, aż do momentu przybycia na miejsce lekarza. Wszystkie osoby pełniące dyżur powinny posiadać znajomość języka obcego (preferowany język angielski lub niemiecki) w stopniu co najmniej dobrym. Wykonawca powinien dysponować ponadto co najmniej dwoma osobami mającymi doświadczenie w obsłudze kasy fiskalnej umożliwiające prowadzenie sprzedaży Gadgetów teatralnych. Wszystkie osoby pełniące dyżur powinny być w pełni sprawne fizycznie i psychicznie, posiadać dobrą kondycję fizyczną oraz być odporne na pracę w stresie i w dużej grupie osób. Osoby wyznaczone przez Wykonawcę powinny posiadać wysoką kulturę osobistą i nienaganną prezencję. Osoby pełniące dyżur będą obowiązane umożliwić osobom niepełnosprawnym dotarcie na odpowiednie miejsce, a w szczególności będą zobowiązane do wnoszenia wózków inwalidzkich na widownię. Wykonawca wyznaczy na każdym spektaklu jedną osobę, która będzie pełniła rolę koordynatora całego zespołu osób obsługujących widownię. Dodatkowym obowiązkiem spoczywającym na Koordynatorze będzie raportowanie drogą pisemną lub e-mail wszystkich sytuacji konfliktowych. Wykonawca udostępni Zamawiającemu imienną listę osób wyznaczonych do pełnienia tego zadania na każdej Imprezie. W przypadku uzasadnionych skarg widzów lub obsługi spektaklu, Wykonawca poniesie odpowiedzialność za uchybienia wobec widzów lub obsługi spektaklu. Wykonawca będzie zobowiązany co najmniej raz w miesiącu przedłożyć Zamawiającemu raport uwzględniający listy osób świadczących usługi na każdym dyżurze w imieniu Wykonawcy oraz do raportowania przebiegu realizacji zamówienia. Wykonawca w czasie dyżurów będzie prowadził sprzedaż Gadgetów teatralnych (m.in. programów i płyt). Sprzedaż powinna być prowadzona przez osoby wskazane w poniżej zamieszczonym regulaminie. Wykonawca będzie zobowiązany odbierać od Zamawiającego Gadgety, prowadzić ich sprzedaż oraz rozliczać się z Zamawiającym z uzyskanych przychodów. Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność materialną za przekazane Gadgety. W przypadku utraty, zniszczenia lub uszkodzenia Gadgetów powierzonych Wykonawcy, Wykonawca będzie zobowiązany do pokrycia całej wartości przekazanych Gadgetów. Wykonawca będzie przekazywał Zamawiającemu cały uzyskany przychód ze sprzedaży wszystkich Gadgetów. Wykonawca otrzyma dodatkowe wynagrodzenie jedynie za sprzedaż programów i płyt (nie dotyczy to pozostałych Gadgetów) w postaci prowizji od sprzedaży, na następujących warunkach: - miesięczna sprzedaż do 1000 programów / do 500 płyt - brak prowizji od sprzedanych programów/płyt, - miesięczna sprzedaż od 1000 do 2000 programów / od 500 do 750 płyt - 3% od sprzedanych wszystkich programów/płyt w danym miesiącu, - miesięczna sprzedaż od 2000 do 3000 programów / od 750 do 1000 płyt - 5% od sprzedanych wszystkich programów/płyt w danym miesiącu, - miesięczna sprzedaż powyżej 3000 programów / powyżej 1000 płyt - 7% od sprzedanych wszystkich programów/płyt w danym miesiącu. W przypadku, gdy w danym miesiącu kalendarzowym nie odbędzie się 30 spektakli repertuarowych ww. wymogi i progi zostaną obniżone o 30% przy jednoczesnym utrzymaniu wartości procentowej prowizji. Za sprzedaż Gadgetów, z wyłączeniem programów i płyt, Wykonawca nie otrzyma dodatkowego wynagrodzenia poza ustalone w ofercie Wykonawcy i dotyczące obsługi widowni na dyżurach. Wykonawca będzie prowadził sprzedaż Gadgetów na rzecz Zamawiającego przy użyciu własnych kas (kasy) fiskalnych. Wykonawca zapewni kasy (kasę) fiskalne we własnym zakresie - na własny koszt. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania zmiany osób wyznaczonych do pełnienia dyżurów w siedzibie Zamawiającego. Żądanie zmiany powinno być umotywowane przez Zamawiającego. O ile Zamawiający umotywuje żądanie zmiany, Wykonawca będzie zobowiązany do zastosowania się do żądania Zamawiającego i wyznaczenia innej osoby do pełnienia dyżurów. Osoba ta musi uzyskać akceptację Zamawiającego. Przed rozpoczęciem wykonywania czynności objętych zamówieniem, Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia kandydatur osób mających pełnić dyżury i uzyskania akceptacji Zamawiającego dla przedstawionych osób. Zamawiający dokona wyboru wedle własnego uznania i w oparciu o własne kryteria oceny. Przed podpisaniem umowy, Zamawiający rezerwuje sobie prawo do przeprowadzenia weryfikacji osób, uwzględnionych przez Wykonawcę w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, na zasadach określonych powyżej. Każda z oddelegowanych przez Wykonawcę osób do wykonywania zamówienia jest zobowiązana sprawować opiekę nad powierzonym przez Zamawiającego sprzętem i urządzeniami oraz odpowiada za właściwe, zapewniające bezpieczeństwo widzów, wykonawców, obsługi oraz innych osób znajdujących się w Teatrze, użycie tego sprzętu i urządzeń. Wykonawca ponosi odpowiedzialność majątkową za powierzony mu przez Zamawiającego sprzęt. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania w okresie obowiązywania umowy ważnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone przy wykonywaniu czynności objętych zamówieniem na kwotę nie mniejszą niż 250 000 zł. Wykonawca będzie zobowiązany do przestrzegania następujących regulaminów: Regulamin Dużej Sceny: Osoby zatrudnione przez Wykonawcę będą pełniły dyżury porządkowe na widowni w strojach zapewnionych przez Wykonawcę. Mężczyźni zobowiązani są być ubrani w ciemny garnitur oraz jednolite koszule Kobiety zobowiązane są nosić ciemną spódnicę lub spodnie, marynarkę oraz jednolite koszule. Każda z osób powinna mieć identyfikator z własnym imieniem. Zamawiający przekaże, Wykonawcy wzór identyfikatora, który Wykonawca będzie zobowiązany przestrzegać. Koszty wykonania identyfikatorów będą spoczywać na Wykonawcy. Osoby pełniące dyżury w Teatrze ROMA, powinny umieć posługiwać się skanerem do sprawdzania biletów. Zamawiający zobowiązuje się do przeszkolenia osób w tym zakresie. Koordynator wyznaczony przez Wykonawcę powinien mieć stały kontakt z osobą wskazaną przez Zamawiającego i stosować się do poleceń tej osoby. Wykonawca jest odpowiedzialny za kontakt z widzami oraz za utrzymanie porządku i spokoju podczas trwania spektaklu. Osoby pełniące dyżur podczas spektaklu są odpowiedzialne za przyjmowanie od widzów kwiatów i wręczanie ich artystom. Podczas spektaklu pracuje 15 osób (12 osób podczas wydarzeń pozarepertuarowych), zajmujące odpowiednio stanowiska: - 4 osoby na szatni; - 4 osoby na Sali - odpowiednio po jednej przy każdym wejściu (2 osoby na Sali przy wydarzeniach pozarepertuarowych); - 2 osoby na balkonach - po jednej na każdym (1 osoba na Sali przy wydarzeniach pozarepertuarowych); - 2 osoby na wejściach na balkon; - 2 osoby przy wejściach na foyer; - 1 osoba obsługująca sklep z gadżetami na foyer. Do obowiązków tych osób należy w szczególności: 1) Osoby pełniące dyżur na sali są odpowiedzialne za: - pomoc w znalezieniu i wskazanie widzom miejsca na widowni; - sprzedaż programów i płyt; - przygotowanie i umieszczenie w odpowiednim, wskazanym przez Zamawiającego miejscu, aktualnej obsady na foyer teatralnym. Obsada jest ustalana na podstawie ustaleń koordynacji pracy artystycznej. Wykonawca będzie zobowiązany do kontaktu z Działem Koordynacji Pracy Artystycznej w celu ustalenia właściwej obsady; - rozłożenie repertuarów na wyznaczonych przez Zamawiającego miejscach; - sprawdzenie swojego miejsca pracy i zgłoszenie ewentualnych usterek osobie pełniącej dyżur koordynatora. Osoba pełniąca funkcję koordynatora jest zobowiązana do pisemnego lub e-mailowego raportowania Zamawiającemu ewentualnych usterek; - sprawdzenie, przed samym rozpoczęciem spektaklu, gdzie są wolne miejsca. Osoby te są zobowiązane zaraz po rozpoczęciu spektaklu przekazać informacje o wolnych miejscach, osobie sprawdzającej bilety na wejściu na foyer; - wprowadzanie osób spóźnionych na wcześniej sprawdzone wolne miejsca; - pilnowanie podczas spektaklu, aby drzwi na widownię były cały czas zamknięte; - monitorowanie podczas spektaklu, czy na Sali nie dzieje się nic niepokojącego oraz sprawdzanie czy nikt z widzów nie rejestruje spektaklu. W przypadku rejestrowania przez widzów spektaklu zwracanie uwagi takim osobom. Dyżur porządkowy osoby stojącej na Sali kończy się w momencie opuszczenia widowni przez widzów. 2) Osoby pełniące dyżur na balkonach są odpowiedzialne za: - pomoc widzom w znalezieniu miejsca na widowni; - sprzedaż programów i płyt; - przygotowanie aktualnej obsady na foyer na pierwszym balkonie teatralnym. Jest ona ustalana na podstawie ustaleń koordynacji pracy artystycznej; - rozłożenie repertuarów na wyznaczonych przez zamawiającego miejscach; - sprawdzenie swojego miejsca pracy i zgłoszenie ewentualnych usterek osobie pełniącej dyżur koordynatora. Osoba pełniąca funkcję koordynatora jest zobowiązana do pisemnego lub e-mailowego raportowania Zamawiającemu ewentualnych usterek; - sprawdzenie, przed samym rozpoczęciem spektaklu, gdzie są wolne miejsca. Osoby te są zobowiązane, zaraz po rozpoczęciu spektaklu, przekazać informacje o wolnych miejscach, osobie sprawdzającej bilety na wejściu na foyer; - wprowadzanie osób spóźnionych na wcześniej sprawdzone wolne miejsca; - pilnowanie podczas spektaklu, aby drzwi na widownię były cały czas zamknięte; - monitorowanie podczas spektaklu, czy na Sali nie dzieje się nic niepokojącego oraz sprawdzanie, czy nikt z widzów nie rejestruje spektaklu. W przypadku rejestrowania przez widzów spektaklu zwracanie uwagi takim osobom. Dyżur porządkowy osoby stojącej na balkonie kończy się w momencie opuszczenia widowni przez widzów. 3) Osoby pełniące dyżur na wejściach na balkon są odpowiedzialne za: - sprawdzenie widzom biletów i pokierowanie ich na odpowiedni balkon i do właściwej loży; - sprzedaż programów i płyt; - rozłożenie repertuarów na wyznaczonych przez zamawiającego miejscach; - sprawdzenie swojego miejsca pracy i zgłoszenie ewentualnych usterek osobie pełniącej dyżur koordynatora. Osoba pełniąca funkcję koordynatora jest zobowiązana do pisemnego lub e-mailowego raportowania Zamawiającemu ewentualnych usterek; - pomoc w wydawaniu okryć widzów po zakończeniu spektaklu; Dyżur porządkowy osoby stojącej na wejściu na balkon kończy się w momencie wydania wszystkich kurtek z szatni. 4) Osoby pełniące dyżur na szatni są odpowiedzialne za: - przyjmowanie okryć od widzów, które rozpoczyna się godzinę przed spektaklem; - sprawdzenie swojego miejsca pracy i zgłoszenie ewentualnych usterek osobie pełniącej dyżur koordynatora. Osoba pełniąca funkcję koordynatora jest zobowiązana do pisemnego lub e-mailowego raportowania Zamawiającemu ewentualnych usterek; - pilnowanie rzeczy pozostawionych w szatni przez widzów. Podczas trwania dyżuru, szatnia nie może zostać bez opieki. Dyżur porządkowy osoby stojącej na szatni, kończy się w momencie wydania wszystkich okryć z szatni. 5) Osoby sprawdzające bilety na wejściu na foyer są odpowiedzialne za: - pomoc w sprzedaży gadżetów teatralnych w sklepiku podczas przerwy i po zakończeniu spektaklu; - sprawdzenie swojego miejsca pracy i zgłoszenie ewentualnych usterek osobie pełniącej dyżur koordynatora. Osoba pełniąca funkcję koordynatora jest zobowiązana do pisemnego lub e-mailowego raportowania Zamawiającemu ewentualnych usterek; - pilnowanie podczas spektaklu, aby drzwi na widownię były cały czas zamknięte; - otwarcie teatru godzinę przed rozpoczęciem spektaklu i monitorowanie, aby nikt z widzów nie wszedł na salę przed informacją od inspicjenta o możliwości wpuszczania widzów na widownię. - włączenie odpowiedniego filmu na DVD na foyer teatralnym. Film będzie dostarczony przez Zamawiającego. - monitorowanie podczas spektaklu, czy na Sali nie dzieje się nic niepokojącego. Dyżur porządkowy osoby sprawdzającej bilety przy wejściu na foyer, kończy się w momencie opuszczenia widowni przez widzów. 6) Osoby pełniące dyżur w sklepiku teatralnym są odpowiedzialne za: - sprzedaż Gadżetów ze spektaklu przed, w przerwie oraz po spektaklu; - sprawdzenie swojego miejsca pracy i zgłoszenie ewentualnych usterek osobie pełniącej dyżur koordynatora. Osoba pełniąca funkcję koordynatora jest zobowiązana do pisemnego lub e-mailowego raportowania Zamawiającemu ewentualnych usterek; - wydanie odpowiedniej ilości gadżetów bileterom i ich rozliczanie; - przynajmniej raz w tygodniu pisemnego lub e-mailowe raportowania sprzedaży do osoby wskazanej przez Zamawiającego. Dyżur porządkowy osoby stojącej na sklepiku kończy się w momencie opuszczenia foyer przez widzów. Regulamin Novej Sceny: Osoby zatrudnione przez Wykonawcę będą pełniły dyżury porządkowe na widowni w strojach zapewnionych przez Wykonawcę. Mężczyźni zobowiązani są być ubrani w ciemny garnitur oraz jednolite koszule Kobiety zobowiązane są nosić granatową spódnicę lub spodnie, marynarkę oraz jednolite koszule. Każda z osób powinna mieć identyfikator z własnym imieniem. Zamawiający przekaże, Wykonawcy wzór identyfikatora, który Wykonawca będzie zobowiązany przestrzegać. Koszty wykonania identyfikatorów będą spoczywać na Wykonawcy. Osoby pełniące dyżury w Teatrze ROMA, powinny umieć posługiwać się skanerem do sprawdzania biletów. Zamawiający zobowiązuje się do przeszkolenia osób w tym zakresie. Koordynator wyznaczony przez wykonawcę powinien mieć stały kontakt z osobą wskazaną przez Zamawiającego i stosować się do jej poleceń. Wykonawca jest odpowiedzialny również za kontakt z widzami oraz za utrzymanie porządku i spokoju podczas trwania spektaklu. Osoby pełniące dyżur podczas spektaklu są odpowiedzialne za przyjmowanie od widzów kwiatów i wręczanie ich artystom. Podczas spektakli dyżur pełni 3 osoby (również 3 osoby podczas wydarzeń pozarepertuarowych), zajmujące odpowiednio stanowiska: - 1 osoba na szatni; - 1 osoba na Sali - 1 osoba przy wejściu do teatru. Do obowiązków tych osób należy w szczególności: 1) Osoby pełniące dyżur na sali są odpowiedzialne za: - pomoc w znalezieniu i wskazanie widzom miejsca na widowni; - sprzedaż programów i płyt; - rozłożenie repertuarów na wyznaczonych przez zamawiającego miejscach; - sprawdzenie swojego miejsca pracy i zgłoszenie ewentualnych usterek osobie pełniącej dyżur koordynatora. Osoba pełniąca funkcję koordynatora jest zobowiązana do pisemnego lub e-mailowego raportowania Zamawiającemu ewentualnych usterek; - sprawdzenie, przed samym rozpoczęciem spektaklu, gdzie są wolne miejsca. Osoby te są zobowiązane, zaraz po rozpoczęciu spektaklu, przekazać informacje o wolnych miejscach, osobie sprawdzającej bilety na wejściu na foyer; - wprowadzanie osób spóźnionych na wcześniej sprawdzone wolne miejsca; - pilnowanie podczas spektaklu, aby drzwi na widownię były cały czas zamknięte; - monitorowanie podczas spektaklu, czy na Sali nie dzieje się nic niepokojącego oraz sprawdzanie czy nikt z widzów nie rejestruje spektaklu. W przypadku rejestrowania przez widzów spektaklu zwracanie uwagi takim osobom; Dyżur porządkowy osoby stojącej na Sali kończy się w momencie opuszczenia widowni przez widzów. 2) Osoby pełniące dyżur na szatni są odpowiedzialne za: - przyjmowanie okryć od widzów, które rozpoczyna się godzinę przed spektaklem; - sprawdzenie swojego miejsca pracy i zgłoszenie ewentualnych usterek osobie pełniącej dyżur koordynatora. Osoba pełniąca funkcję koordynatora jest zobowiązana do pisemnego lub e-mailowego raportowania Zamawiającemu ewentualnych usterek; - pilnowanie rzeczy pozostawionych w szatni przez widzów. Podczas trwania dyżuru, szatnia nie może zostać bez opieki. Dyżur porządkowy osoby stojącej na szatni, kończy się w momencie wydania wszystkich okryć z szatni. 3) Osoby sprawdzające bilety na wejściu na foyer są odpowiedzialne za: - wymianę plakatów i afiszy przed wejściem na Novą Scenę; - sprawdzenie swojego miejsca pracy i zgłoszenie ewentualnych usterek osobie pełniącej dyżur koordynatora. Osoba pełniąca funkcję koordynatora jest zobowiązana do pisemnego lub e-mailowego raportowania Zamawiającemu ewentualnych usterek; - pilnowanie podczas spektaklu, aby drzwi na widownię były cały czas zamknięte; - otwarcie teatru godzinę przed rozpoczęciem spektaklu i monitorowanie, aby nikt z widzów nie wszedł na salę przed informacją od inspicjenta o możliwości wpuszczania widzów na widownię; - włączenie odpowiedniego filmu na telewizorach na foyer teatralnym. Film będzie dostarczony przez Zamawiającego; - monitorowanie podczas spektaklu, czy na Sali nie dzieje się nic niepokojącego; - sprzedaż Gadżetów ze spektaklu w przerwie, - przynajmniej raz w tygodniu pisemnego lub e-mailowe raportowania sprzedaży do osoby wskazanej przez Zamawiającego. Dyżur porządkowy osoby stojącej na sklepiku kończy się w momencie opuszczenia widowni i foyer przez widzów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799521003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://teatrroma.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach