Przetargi.pl
OBSŁUGA BILETERSKA PODCZAS SPEKTAKLI ODBYWAJĄCYCH SIĘ NA DUŻEJ I NOVEJ SCENIE TEATRU MUZYCZNEGO ROMA W WARSZAWIE

Teatr Muzyczny ROMA w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 00-695 Warszawa, ul. Nowogrodzka 49
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6287071 , fax. 022 6217233
  • Data zamieszczenia: 2011-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Teatr Muzyczny ROMA w Warszawie
    ul. Nowogrodzka 49 49
    00-695 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6287071, fax. 022 6217233
    REGON: 00027807200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://teatrroma.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OBSŁUGA BILETERSKA PODCZAS SPEKTAKLI ODBYWAJĄCYCH SIĘ NA DUŻEJ I NOVEJ SCENIE TEATRU MUZYCZNEGO ROMA W WARSZAWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wyrażenia i skróty oznaczają: Duża Scena - główna scena TM Roma, na którą wejście znajduje się od ul. Nowogrodzkiej, sala z 962 miejscami, Gadgety - wszelkiego rodzaju pamiątki teatralne z przedstawień wystawianych w Teatrze, materiały promocyjne Zamawiającego, a w szczególności płyty, programy itp., Nova Scena - scena kameralna TM Roma, na którą wejście znajduje się od ul. Św. Barbary, sala z 151 miejscami, Obiekt - siedziba Zamawiającego, ul. Nowogrodzka 49, 00-695 Warszawa, SIWZ - specyfikacja istotnych warunków zamówienia, Teatr lub Zamawiający - Teatr Muzyczny Roma w Warszawie, ul. Nowogrodzka 49, 00-695 Warszawa, Ustawa lub Pzp - Ustawa Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. wraz z późniejszymi zmianami (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, Nr 161, poz. 1078 i Nr 182, poz. 1228 oraz z 2011 r. Nr 5, poz. 13 i Nr 28, poz. 143 z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr 171, poz. 1058, Nr 220, poz. 1420 i Nr 227,poz. 1505 oraz z 2009 r. Nr 19, poz. 101, Nr 65, poz. 545, Nr 91, poz. 742, Nr 157, poz. 1241, Nr 206, poz. 1591 i Nr 223, poz. 1778). Przedmiotem zamówienia jest obsługa widowni, szatni, sklepiku teatralnego oraz prowadzenie sprzedaży Gadgetów podczas spektakli odbywających się na Dużej i Novej Scenie Teatru Muzycznego ROMA w Warszawie. Wykonawca będzie zobowiązany do sprawowania dyżurów porządkowych na spektaklach, pokazach przedpremierowych oraz konferencjach prasowych organizowanych na scenach Teatru Muzycznego ROMA. Na widownia Teatru znajduje się: - 962 miejsc - Duża Scena, - 151 miejsc - Nova Scena. Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia obsługi porządkowej oraz prowadzenia sprzedaży gadżetów teatralnych na każdym wskazanym przez Zamawiającego spektaklu, pokazie przedpremierowym oraz konferencji prasowej. Zamawiający ustali wykaz dyżurów, zgodnie z repertuarem i dodatkowym zapotrzebowaniem Zamawiającego. Na każdym spektaklu na Dużej Scenie dyżur powinno pełnić 15 (piętnaście) osób, natomiast na Novej Scenie dyżur powinno pełnić 3 (trzy) osoby. Spektakle na Dużej i Novej Scenie mogą odbywać się w tym samym czasie (równocześnie), a także w dni wolne od pracy ustawowo i zwyczajowo (m.in. soboty, niedziele, święta), dlatego Wykonawca będzie zobowiązany zapewnić odpowiednia liczbę osób obsługujących te przedstawienia (łącznie do 18 osób jednocześnie). Zamawiający przewiduje dwa rodzaje dyżurów, na których Wykonawca powinien zapewnić obsługę widowni: - dyżur do 4 h, - dyżur od 4 h do 5h. Zamawiający przewiduje (szacuje), w okresie obowiązywania umowy: - 500 dyżury krótkie (150 na Dużej i 350 na Nowej Scenie), - 450 dyżury długie (na Dużej Scenie). W przypadku mniejszej ilości dyżurów, Wykonawca nie będzie uprawniony do podnoszenia roszczenia wobec Zamawiającego. Podane ilości dyżurów mogą się różnić od rzeczywistej ilości. Zamawiający rezerwuje sobie prawo do zmniejszenia ilości dyżurów względem ilości szacowanej (przewidywanej). Wykonawca będzie zobowiązany do ścisłego przestrzegania wykazu spektakli, zgodnie z repertuarem Teatru publikowanym na stronie Zamawiającego - http://www.teatrroma.pl. Zamawiający przekaże Wykonawcy, w terminie 7 dni przed dyżurem, informacje o dodatkowych dyżurach wykraczających poza dyżury repertuarowe (m.in. pokazy przedpremierowe oraz konferencje prasowe organizowane na scenach Teatru Muzycznego ROMA). W nadzwyczajnych przypadkach wynikających z przyczyn, których wcześniej nie można było przewidzieć, Zamawiający jest uprawniony do wprowadzenia zmian w wykazie dyżurów. Ze względu na specyfikę pracy Teatru, zmiany mogą być wprowadzane nawet jeden dzień przed planowanym dyżurem. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez Wykonawcę i pełniące dyżur na widowni w danym dniu wykazywały gotowość na jedną godzinę przed rozpoczęciem przedstawienia. Dyżur kończy się pół godziny po zakończeniu spektaklu. Osoby pełniące dyżury w Teatrze powinny znać specyfikę i topografię budynku, być przeszkolone w zakresie BHP i ppoż., posiadać informację na temat repertuaru Teatru Muzycznego ROMA oraz znać aktualną obsadę spektakli. Zamawiający, w trakcie realizacji zamówienia, przeprowadzi dla wskazanych przez Wykonawcę osób szkolenie BHP i ppoż. z uwzględnieniem specyfiki Teatru. Szkolenie to nie zwalnia Wykonawcy z obowiązków wymienionych powyżej tj. szkoleń we własnym zakresie z BHP i ppoż. Po szkoleniu przeprowadzonym przez Zamawiającego zostanie przeprowadzony test znajomości przepisów BHP i ppoż. Osoby, które nie zdadzą testu nie zostaną dopuszczone do pracy w siedzibie Zamawiającego. Wykonawca, w sytuacjach kryzysowych, będzie odpowiedzialny za przeprowadzenie ewakuacji widzów zgodnie z instrukcją ewakuacyjną dla Teatru Muzycznego ROMA. Osoby wykonujące zamówienie w imieniu Wykonawcy, będą zobowiązane do dokładnej znajomości i przestrzegania instrukcji ewakuacyjnej Teatru. Wszystkie osoby pełniące dyżur powinny posiadać znajomość języka obcego (preferowany język angielski lub niemiecki) w stopniu co najmniej dobrym. Wykonawca powinien dysponować ponadto co najmniej dwoma osobami mającymi doświadczenie w obsłudze kasy fiskalnej umożliwiające prowadzenie sprzedaży Gadgetów teatralnych. Wszystkie osoby pełniące dyżur powinny być w pełni sprawne fizycznie i psychicznie, posiadać dobrą kondycję fizyczną oraz być odporne na pracę w stresie i w dużej grupie osób. Osoby wyznaczone przez Wykonawcę powinny posiadać wysoką kulturę osobistą i nienaganną prezencję. Osoby pełniące dyżur będą obowiązane umożliwić osobom niepełnosprawnym dotarcie na odpowiednie miejsce, a w szczególności będą zobowiązane do wnoszenia wózków inwalidzkich na widownię. Wykonawca wyznaczy na każdym spektaklu jedną osobę, która będzie pełniła rolę koordynatora całego zespołu osób obsługujących widownię. Dodatkowym obowiązkiem spoczywającym na wskazanej przez Wykonawcę osobie będzie raportowanie droga e-mail wszystkich sytuacji konfliktowych. Wykonawca udostępni Zamawiającemu imienną listę osób wyznaczonych do pełnienia tego zadania na każdym spektaklu. W przypadku uzasadnionych skarg widzów lub obsługi spektaklu, Wykonawca poniesie odpowiedzialność za uchybienia wobec widzów lub obsługi spektaklu. Wykonawca będzie zobowiązany do cotygodniowego przedkładania Zamawiającemu listy osób świadczących, w imieniu Wykonawcy, usługi na każdym dyżurze oraz do codziennego raportowania o przebiegu realizacji zamówienia. Wykonawca w czasie dyżurów będzie prowadził sprzedaż Gadgetów teatralnych (m.in. programów i płyt). Sprzedaż powinna być prowadzona przez osoby wskazane w poniżej zamieszczonym regulaminie. Wykonawca będzie zobowiązany odbierać od Zamawiającego Gadgety, prowadzić ich sprzedaż oraz rozliczać się z Zamawiających z uzyskanych przychodów. Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność materialną za przekazane Gadgety. W przypadku utraty, zniszczenia lub uszkodzenia Gadgetów powierzonych Wykonawcy, Wykonawca będzie zobowiązany do pokrycia całej wartości przekazanych Gadgetów. Wykonawca będzie przekazywał Zamawiającemu cały uzyskany przychód ze sprzedaży wszystkich Gadgetów. Wykonawca otrzyma dodatkowe wynagrodzenie jedynie za sprzedaż programów i płyt (nie dotyczy to pozostałych Gadgetów) w postaci prowizji od sprzedaży, na następujących warunkach: - miesięczna sprzedaż do 1000 programów / do 500 płyt - brak prowizji od sprzedanych programów/płyt, - miesięczna sprzedaż od 1000 do 2000 programów / od 500 do 750 płyt - 3% od sprzedanych wszystkich programów/płyt w danym miesiącu, - miesięczna sprzedaż od 2000 do 3000 programów / od 750 do 1000 płyt - 5% od sprzedanych wszystkich programów/płyt w danym miesiącu, - miesięczna sprzedaż powyżej 3000 programów / powyżej 1000 płyt - 7% od sprzedanych wszystkich programów/płyt w danym miesiącu. Za sprzedaż Gadgetów, z wyłączeniem programów i płyt, Wykonawca nie otrzyma dodatkowego wynagrodzenia poza ustalone w ofercie Wykonawcy i dotyczące obsługi widowni na dyżurach. Wykonawca będzie prowadził sprzedaż Gadgetów na rzecz Zamawiającego przy użyciu własnych kas (kasy) fiskalnych. Wykonawca zapewni kasy (kasę) fiskalne we własnym zakresie - na własny koszt. Zamawiający przedstawi Wykonawcy listę osób, które Wykonawca powinien wziąć pod uwagę przy wykonywaniu umowy. Wykonawca będzie zobowiązany do przeprowadzenia rozmów ze wszystkimi wskazanymi przez Zamawiającego osobami i zaoferowania im warunków nie gorszych niż pozostałym kandydatom spoza listy Zamawiającego.. W przypadku gdy, Wykonawca zaniecha tego obowiązku, Zamawiający będzie uprawniony do potraktowania tego zaniechania jako rażącego naruszenie umowy i wypowiedzenia umowy z winy Wykonawcy, ze wszystkimi związanymi z tym konsekwencjami. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania zmiany osób wyznaczonych do pełnienia dyżurów w siedzibie Zamawiającego. Żądanie zmiany powinno być umotywowane przez Zamawiającego. O ile Zamawiający umotywuje żądanie zmiany, Wykonawca będzie zobowiązany do zastosowania się do żądania Zamawiającego i wyznaczenia innej osoby do pełnienia dyżurów. Osoba ta musi uzyskać akceptację Zamawiającego. Przed rozpoczęciem wykonywania czynności objętych zamówieniem, Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia kandydatur osób mających pełnić dyżury i uzyskania akceptacji Zamawiającego dla przedstawionych osób. Zamawiający dokona wyboru wedle własnego uznania i w oparciu o własne kryteria oceny. Przed podpisaniem umowy, Zamawiający rezerwuje sobie prawo do przeprowadzenia weryfikacji osób, uwzględnionych przez Wykonawcę w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, na zasadach określonych powyżej. Każda z oddelegowanych przez Wykonawcę osób do wykonywania zamówienia jest zobowiązana sprawować opiekę nad powierzonym przez Zamawiającego sprzętem i urządzeniami oraz odpowiada za właściwe użycie tego sprzętu i urządzeń, zapewniające bezpieczeństwo widzów, wykonawców, obsługi oraz innych osób znajdujących się w Teatrze. Wykonawca ponosi odpowiedzialność majątkową za powierzony mu przez Zamawiającego sprzęt. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania w okresie obowiązywania umowy ważnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone przy wykonywaniu czynności objętych zamówieniem na kwotę nie mniejszą niż 250 000 zł. Wykonawca będzie zobowiązany do przestrzegania następujących regulaminów: Regulamin Dużej Sceny: Osoby zatrudnione przez Wykonawcę będą pełniły dyżury porządkowe na widowni w strojach zapewnionych przez Wykonawcę. Mężczyźni zobowiązani są być ubrani w ciemny garnitur oraz białą lub czarną koszulę. Kobiety zobowiązane są nosić granatową spódnicę i marynarkę oraz białą koszulę. Każda z osób powinna mieć identyfikator z własnym imieniem. Zamawiający przekaże, Wykonawcy wzór identyfikatora, który Wykonawca będzie zobowiązany przestrzegać. Koszty wykonania identyfikatorów będą spoczywać na Wykonawcy. Osoby pełniące dyżury w Teatrze ROMA, powinny umieć posługiwać się skanerem do sprawdzania biletów. Zamawiający zobowiązuje się do przeszkolenia osób w tym zakresie. Koordynator wyznaczony przez Wykonawcę powinien mieć stały kontakt z osobą wskazaną przez Zamawiającego i stosować się do poleceń tej osoby. Wykonawca jest odpowiedzialny za kontakt z widzami oraz za utrzymanie porządku i spokoju podczas trwania spektaklu. Osoby pełniące dyżur podczas spektaklu są odpowiedzialne za przyjmowanie od widzów kwiatów dla aktorów i wręczenie ich odpowiednim osobom podczas ukłonów (na zakończenie spektaklu). Podczas spektaklu pracuje 15 osób, zajmujące odpowiednio stanowiska: - 4 osoby na szatni; - 4 osoby na Sali - odpowiednia po jednej przy każdym wejściu; - 2 osoby na balkonach - po jednej na każdym; - 2 osoby na wejściach na balkon; - 2 osoby przy wejściach na foyer; - 1 osoba obsługująca sklep z gadżetami na foyer. Do obowiązków tych osób należy w szczególności: 1) Osoby pełniące dyżur na sali są odpowiedzialne za: - pomoc w znalezieniu i wskazanie widzom miejsca na widowni; - sprzedaż programów i płyt; - przygotowanie i umieszczenie w odpowiednim, wskazanym przez Zamawiającego miejscu, aktualnej obsady na foyer teatralnym. Obsada jest ustalana na podstawie ustaleń koordynacji pracy artystycznej. Wykonawca będzie zobowiązany do kontaktu z Działem Koordynacji Pracy Artystycznej w celu ustalenia właściwej obsady; - rozłożenie repertuarów na wyznaczonych przez Zamawiającego miejscach; - sprawdzenie swojego miejsca pracy i zgłoszenie ewentualnych usterek osobie pełniącej dyżur koordynatora. Osoba pełniąca funkcję koordynatora jest zobowiązana do e-mailowego raportowania Zamawiającemu ewentualnych usterek; - sprawdzenie, przed samym rozpoczęciem spektaklu, gdzie są wolne miejsca. Osoby te są zobowiązane zaraz po rozpoczęciu spektaklu przekazać informacje o wolnych miejscach, osobie sprawdzającej bilety na wejściu na foyer; - wprowadzanie osób spóźnionych na wcześniej sprawdzone wolne miejsca; - pilnowanie podczas spektaklu, aby drzwi na widownię były cały czas zamknięte; - monitorowanie podczas spektaklu, czy na Sali nie dzieje się nic niepokojącego oraz sprawdzanie czy nikt z widzów nie rejestruje spektaklu. W przypadku rejestrowania przez widzów spektaklu zwracanie uwagi takim osobom. Dyżur porządkowy osoby stojącej na Sali kończy się w momencie opuszczenia widowni przez widzów. 2) Osoby pełniące dyżur na balkonach są odpowiedzialne za: - pomoc widzom w znalezieniu miejsca na widowni; - sprzedaż programów i płyt; - przygotowanie aktualnej obsady na foyer na pierwszym balkonie teatralnym. Jest ona ustalana na podstawie ustaleń koordynacji pracy artystycznej; - rozłożenie repertuarów na wyznaczonych przez zamawiającego miejscach; - sprawdzenie swojego miejsca pracy i zgłoszenie ewentualnych usterek osobie pełniącej dyżur koordynatora. Osoba pełniąca funkcję koordynatora jest zobowiązana do e-mailowego raportowania Zamawiającemu ewentualnych usterek; - sprawdzenie, przed samym rozpoczęciem spektaklu, gdzie są wolne miejsca. Osoby te są zobowiązane, zaraz po rozpoczęciu spektaklu, przekazać informacje o wolnych miejscach, osobie sprawdzającej bilety na wejściu na foyer; - wprowadzanie osób spóźnionych na wcześniej sprawdzone wolne miejsca; - pilnowanie podczas spektaklu, aby drzwi na widownię były cały czas zamknięte; - monitorowanie podczas spektaklu, czy na Sali nie dzieje się nic niepokojącego oraz sprawdzanie, czy nikt z widzów nie rejestruje spektaklu. W przypadku rejestrowania przez widzów spektaklu zwracanie uwagi takim osobom. Dyżur porządkowy osoby stojącej na balkonie kończy się w momencie opuszczenia widowni przez widzów. 3) Osoby pełniące dyżur na wejściach na balkon są odpowiedzialne za: - sprawdzenie widzom biletów i pokierowanie ich na odpowiedni balkon i do właściwej loży; - sprzedaż programów i płyt; - rozłożenie repertuarów na wyznaczonych przez zamawiającego miejscach; - sprawdzenie swojego miejsca pracy i zgłoszenie ewentualnych usterek osobie pełniącej dyżur koordynatora. Osoba pełniąca funkcję koordynatora jest zobowiązana do e-mailowego raportowania Zamawiającemu ewentualnych usterek; - pomoc w wydawaniu okryć widzów po zakończeniu spektaklu; Dyżur porządkowy osoby stojącej na wejściu na balkon kończy się w momencie wydania wszystkich kurtek z szatni. 4) Osoby pełniące dyżur na szatni są odpowiedzialne za: - przyjmowanie okryć od widzów, które rozpoczyna się godzinę przed spektaklem; - sprawdzenie swojego miejsca pracy i zgłoszenie ewentualnych usterek osobie pełniącej dyżur koordynatora. Osoba pełniąca funkcję koordynatora jest zobowiązana do e-mailowego raportowania Zamawiającemu ewentualnych usterek; - pilnowanie rzeczy pozostawionych w szatni przez widzów. Podczas trwania dyżuru, szatnia nie może zostać bez opieki. Dyżur porządkowy osoby stojącej na szatni, kończy się w momencie wydania wszystkich okryć z szatni. 5) Osoby sprawdzające bilety na wejściu na foyer są odpowiedzialne za: - pomoc w sprzedaży gadżetów teatralnych w sklepiku podczas przerwy i po zakończeniu spektaklu; - sprawdzenie swojego miejsca pracy i zgłoszenie ewentualnych usterek osobie pełniącej dyżur koordynatora. Osoba pełniąca funkcję koordynatora jest zobowiązana do e-mailowego raportowania Zamawiającemu ewentualnych usterek; - pilnowanie podczas spektaklu, aby drzwi na widownię były cały czas zamknięte; - otwarcie teatru godzinę przed rozpoczęciem spektaklu i monitorowanie, aby nikt z widzów nie wszedł na salę przed informacją od inspicjenta o możliwości wpuszczania widzów na widownię. - włączenie odpowiedniego filmu na DVD na foyer teatralnym. Film będzie dostarczony przez Zamawiającego. - monitorowanie podczas spektaklu, czy na Sali nie dzieje się nic niepokojącego. Dyżur porządkowy osoby sprawdzającej bilety przy wejściu na foyer, kończy się w momencie opuszczenia widowni przez widzów. 6) Osoby pełniące dyżur w sklepiku teatralnym są odpowiedzialne za: - sprzedaż Gadżetów ze spektaklu przed, w przerwie oraz po spektaklu; - sprawdzenie swojego miejsca pracy i zgłoszenie ewentualnych usterek osobie pełniącej dyżur koordynatora. Osoba pełniąca funkcję koordynatora jest zobowiązana do e-mailowego raportowania Zamawiającemu ewentualnych usterek; - wydanie odpowiedniej ilości gadżetów bileterom i ich rozliczanie; - codzienne e-mailowe raportowanie sprzedaży do osoby wskazanej przez Zamawiającego, Dyżur porządkowy osoby stojącej na sklepiku kończy się w momencie opuszczenia foyer przez widzów. Regulamin Novej Sceny: Osoby zatrudnione przez Wykonawcę będą pełniły dyżury porządkowe na widowni w strojach zapewnionych przez Wykonawcę. Mężczyźni zobowiązani są być ubrani w ciemny garnitur oraz białą lub czarną koszulę. Kobiety zobowiązane są nosić granatową spódnicę i marynarkę oraz białą koszulę. Każda z osób powinna mieć identyfikator z własnym imieniem. Zamawiający przekaże, Wykonawcy wzór identyfikatora, który Wykonawca będzie zobowiązany przestrzegać. Koszty wykonania identyfikatorów będą spoczywać na Wykonawcy. Osoby pełniące dyżury w Teatrze ROMA, powinny umieć posługiwać się skanerem do sprawdzania biletów. Zamawiający zobowiązuje się do przeszkolenia osób w tym zakresie. Koordynator wyznaczony przez wykonawcę powinien mieć stały kontakt z osobą wskazaną przez Zamawiającego i stosować się do jej poleceń. Wykonawca jest odpowiedzialny również za kontakt z widzami oraz za utrzymanie porządku i spokoju podczas trwania spektaklu. Osoby pełniące dyżur podczas spektaklu są odpowiedzialne za przyjmowanie od widzów kwiatów dla aktorów i wręczenie ich odpowiednim osobom podczas ukłonów (na zakończenie spektaklu). Podczas spektaklu pracuje 3 osoby, zajmujące odpowiednio stanowiska: - 1 osoba na szatni; - 1 osoba na Sali - 1 osoba przy wejściu do teatru oraz obsługująca sklep z gadżetami na foyer w przerwie i po zakończeniu spektaklu. Do obowiązków tych osób należy w szczególności: 1) Osoby pełniące dyżur na sali są odpowiedzialne za: - pomoc w znalezieniu i wskazanie widzom miejsca na widowni; - sprzedaż programów i płyt; - rozłożenie repertuarów na wyznaczonych przez zamawiającego miejscach; - sprawdzenie swojego miejsca pracy i zgłoszenie ewentualnych usterek osobie pełniącej dyżur koordynatora. Osoba pełniąca funkcję koordynatora jest zobowiązana do e-mailowego raportowania Zamawiającemu ewentualnych usterek; - sprawdzenie, przed samym rozpoczęciem spektaklu, gdzie są wolne miejsca. Osoby te są zobowiązane, zaraz po rozpoczęciu spektaklu, przekazać informacje o wolnych miejscach, osobie sprawdzającej bilety na wejściu na foyer; - wprowadzanie osób spóźnionych na wcześniej sprawdzone wolne miejsca; - pilnowanie podczas spektaklu, aby drzwi na widownię były cały czas zamknięte; - monitorowanie podczas spektaklu, czy na Sali nie dzieje się nic niepokojącego oraz sprawdzanie czy nikt z widzów nie rejestruje spektaklu. W przypadku rejestrowania przez widzów spektaklu zwracanie uwagi takim osobom; Dyżur porządkowy osoby stojącej na Sali kończy się w momencie opuszczenia widowni przez widzów. 2) Osoby pełniące dyżur na szatni są odpowiedzialne za: - przyjmowanie okryć od widzów, które rozpoczyna się godzinę przed spektaklem; - sprawdzenie swojego miejsca pracy i zgłoszenie ewentualnych usterek osobie pełniącej dyżur koordynatora. Osoba pełniąca funkcję koordynatora jest zobowiązana do e-mailowego raportowania Zamawiającemu ewentualnych usterek; - pilnowanie rzeczy pozostawionych w szatni przez widzów. Podczas trwania dyżuru, szatnia nie może zostać bez opieki. Dyżur porządkowy osoby stojącej na szatni, kończy się w momencie wydania wszystkich okryć z szatni. 3) Osoby sprawdzające bilety na wejściu na foyer oraz obsługujące sklep z gadżetami na foyer w przerwie i po zakończeniu spektaklu są odpowiedzialne za: - pomoc w zaopatrzeniu sklepu z gadżetami na foyer teatralnym (przyniesienie gadżetów z magazynu na sklepik; - pomoc w sprzedaży gadżetów teatralnych w sklepiku podczas przerwy i po zakończeniu teatru; - wymienienie plakatów na afisze z aktualnego przed wejściem na Novą Scenę; - sprawdzenie swojego miejsca pracy i zgłoszenie ewentualnych usterek osobie pełniącej dyżur koordynatora. Osoba pełniąca funkcję koordynatora jest zobowiązana do e-mailowego raportowania Zamawiającemu ewentualnych usterek; - pilnowanie podczas spektaklu, aby drzwi na widownię były cały czas zamknięte; - otwarcie teatru godzinę przed rozpoczęciem spektaklu i monitorowanie, aby nikt z widzów nie wszedł na salę przed informacją od inspicjenta o możliwości wpuszczania widzów na widownię; - włączenie odpowiedniego filmu na telewizorach na foyer teatralnym. Film będzie dostarczony przez Zamawiającego; - monitorowanie podczas spektaklu, czy na Sali nie dzieje się nic niepokojącego; - sprzedaż Gadżetów ze spektaklu w przerwie oraz po spektaklu; - codzienne e-mailowe raportowanie sprzedaży do osoby wskazanej przez Zamawiającego. Dyżur porządkowy osoby stojącej na sklepiku kończy się w momencie opuszczenia widowni i foyer przez widzów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799521003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://teatrroma.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach