Przetargi.pl
Obsługa bankowa wraz z przyznaniem kredytu bankowego w rachunku bieżącym dla Uzdrowisko Kołobrzeg S.A.

Uzdrowisko Kołobrzeg Spółka Akcyjna ogłasza przetarg

  • Adres: 78-100 Kołobrzeg, ks. Piotra Ściegiennego
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 943 548 802, , fax. 94 35 225 16
  • Data zamieszczenia: 2020-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uzdrowisko Kołobrzeg Spółka Akcyjna
    ks. Piotra Ściegiennego 1
    78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
    tel. 943 548 802, , fax. 94 35 225 16
    REGON: 28817100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrpwosko.kolobrzeg.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa bankowa wraz z przyznaniem kredytu bankowego w rachunku bieżącym dla Uzdrowisko Kołobrzeg S.A.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: obsługa bankowa wraz z przyznaniem kredytu bankowego w rachunku bieżącym – CPV: 66120000-7 1. Otwarcie, prowadzenie rachunku bankowego bieżącego i rachunków pomocniczych w PLN i EURO, z możliwością dokonywania operacji w formie elektronicznej – elektroniczny kanał dostępu, sposób komunikacji użytkownika z bankiem za pośrednictwem sieci teleinformatycznej i urządzeń elektronicznych, który może obejmować w szczególności: a) serwis internetowy, b) serwis telefoniczny, 2. Realizacja poleceń przelewów. 3. Przyjmowanie wpłat gotówkowych własnych. 4. Dokonywanie wypłat gotówkowych. 5. Prowadzenie usług lokat terminowych. 6. Prowadzenie usług lokat over night. 7. Potwierdzanie stanu salda. 8. Dokonywanie innych czynności związanych z prowadzeniem rachunku wynikających z przepisów prawa. 9. Czeki elektroniczne ( System wypłat elektronicznych). 10. Bank nie będzie pobierał prowizji i opłat za: a) otwarcie i likwidacje rachunku, b) potwierdzanie sald i wyciągi bankowe, c) przelewy dokonywane przez Zamawiającego na rzecz osób trzecich posiadających rachunek bankowy w banku prowadzącym obsługę bankową Zamawiającego, 11. System elektroniczny bankowości winien zapewnić, co najmniej: a) dokonywanie operacji przelewów, b) wgląd w stan i historię operacji przeprowadzanych na własnych rachunkach bankowych, c) drukowanie wyciągów i potwierdzeń dokonanych operacji, d) współpracę systemu bankowości elektronicznej z programem finansowo-księgowym CDN OPTIMA. 12. Bank określi indywidualne warunki cenowe dla produktów i usług bankowych obowiązujące przez cały okres 48-mio miesięcznej umowy tj: a) koszt jednostkowy prowizji za jeden przelew zewnętrzny oraz opłata za prowadzenie rachunku (kwotowo), b) opłata za wpłaty gotówkowe na rachunki w PLN i w walutach wymienialnych (procentowo) 13. Bank udzieli kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym w wysokości 3 000 000,00 PLN (słownie trzy miliony zł 00/100) z n/w warunkami: a) oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym oparte będzie na stawce WIBOR 1M -, zmieniane jeden raz każdego miesiąca, powiększone o stałą marżę banku, b) odsetki od wykorzystanego kredytu liczone w okresach miesięcznych, c) kredyt udzielany na okresy 48-miesięczne i przedłużany na następne okresy po pozytywnej weryfikacji kondycji ekonomiczno-finansowej Zamawiającego. 14. Bank musi posiadać Oddział w miejscowości Zamawiającego. Informacje dodatkowe: 15. Zabezpieczenie kredytu: 1. Zamawiający dopuszcza zabezpieczenie przyznanego kredytu w postaci: a) ustanowienia hipoteki umownej, b) weksla in blanco c) poddanie się egzekucji zgodnie z prawem bankowym. 2. Zamawiający wyłącza możliwość poręczenia przez organ założycielski. 16. Zamawiający udostępni przez możliwość wglądu w siedzibie Zamawiającego, ewentualnie poprzez przesłanie na nośniku zewnętrznym, następujące dokumenty /skany/: a) sprawozdanie finansowe za 2017 r., 2018 r., 2019 r., b) aktualny odpis z KRS, c) decyzje Urzędu Skarbowego w sprawie nadania numeru NIP, d) zaświadczenie o numerze identyfikacji REGON e) zaświadczenie z ZUS o nie zaleganiu z należnymi opłatami, f) zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z należnymi opłatami. 17. Istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy zawarte są w pkt.: III. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 12,13. 18. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 19. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 20. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy. 21. Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej. 22. Zamawiający nie przewiduje prowadzenia dynamicznego systemu zakupów. 23. Zamawiający udostępni w razie potrzeby również przy podpisywaniu umowy następujące dokumenty: a) kopię umowy z NFZ, 24. Zamawiający ponadto udostępni w swojej siedzibie, na życzenie Wykonawcy: a) raport biegłego rewidenta z badań sprawozdań finansowych wraz z opinią za 2017, 2018 i 2019, b) sprawozdanie finansowe za I kwartał 2020 i I kwartał 2019 r. 25. Zamawiający oświadcza, że na dzień 31.05.2020 r. posiada odroczone płatności z tytułu zobowiązań publiczno-prawnych dotyczących składek ZUS i podatku od osób fizycznych PIT w związku z zaistniałą sytuacją epidemiczną . Spółka skorzystała z możliwości odroczenia płatności wynikających z Tarczy -COVID 19. 26. Zamawiający posiada kredyt w rachunku bieżącym oraz kredyt inwestycyjny w jednym banku. 27. Zamawiający nie udzielił poręczeń za zobowiązania osób trzecich. 28. Informacja na temat zaciągniętych przez Zamawiającego zaangażowań kredytowych wg stanu na dzień 31.05.2020 r. Nazwa Banku/Instytucji finansowej (także leasing, gwarancje) Kwota i rodzaj zaangażowania w tys. PLN Wysokość średniomiesięcznej raty Termin spłaty Zabezpieczenia (dla hipotek nr KW) przedmiot zabezpieczenia, wartość zabezpieczenia) Kwota (pierwotna) i rodzaj przyznanego limitu (w tym informacja czy jest on odnawialny czy nie) Kwota netto pozostała do spłaty na dzień 31.05.2016 BGŻ BNP Paribas Kredyt odnawialny 3 000 000,00 22.10.2020r. hipoteka umowna (4.500.000,00 zł) - KW Nr KO1L/00007734/8 BGŻ BNP Paribas Kredyt inwestycyjny 5.501.498,60 82.111,00 31.10.2025r. hipoteka umowna (10.500.000,00 zł) KW Nr KO1L/00021818/5 Informacje na temat struktury należności z tytułu dostaw i usług Nazwa Obroty w ciągu 12 miesięcy Należności ogółem z bilansu na dzień 31.12.2019. W tym należności przeterminowane Od 01.01.2019 Do 31.12.2019 do 30 dni 30-90 dni > 90 dni Należności ogółem 2.591.414,02 W tym należności przeterminowane z tyt. dostaw i usług 166.095,42 108.408,10 7.380,00 50.307,32 Odpisy na należności ogółem 48.292,32 Należności netto 2.543.121,70 Główni odbiorcy: Narodowy Fundusz Zdrowia 24.851.750,35 1.980.605,71 Voyager Kamil Puzio 1.624.656,12 9.631,89 Food Investment SA 421.617,81 0,00 Idea Spa Travel S. z o.o. 355.902,57 6.233,76 Informacje na temat struktury zobowiązań z tytułu dostaw i usług Nazwa Obroty w ciągu 12 miesięcy Zobowiązania ogółem z bilansu na dzień 31.12.2019 W tym zobowiązania przeterminowane Od 01.01.2019 Do 31.12.2019 do 30 dni 30-90 dni > 90 dni Zobowiązania ogółem 3.207.882,49 Główni dostawcy: Food Investment S.A. 6.339.952,72 741.835,07 Miejska Energetyka Cieplna 1.953.540,88 241161,17 Usługi Remontowo-Budowlane Dawidziuk Mirosław 1.867.132,03 7.175,08 Energa – Obrót SA 1.140.933,45 193.281,17 29. Zamawiający informuje, że na rozliczenia międzyokresowe bierne składa się utworzenie rezerw na świadczenia pracownicze, tj. nagrody jubileuszowe, odprawy emerytalne i niewykorzystane urlopy oraz inne rezerwy. 30. Pozycja inne przychody operacyjne obejmuje otrzymane kary i odszkodowania, rozwiązane odpisy aktualizujące należności, amortyzację nkup i inne. 31. Zamawiający nie korzysta z faktoringu lub innych form wykupu wierzytelności. 32. Zamawiający stosuje kompensaty w rozliczeniach z dostawcami i odbiorcami. 33. Dane ilościowe i jakościowe dotyczące wymaganych usług bankowych: a) ilość rachunków bieżących i pomocniczych: 1 rachunek bieżący, 4 pomocniczych, b) Zamawiający wykorzystuje 5 stanowisk do obsługi bankowości internetowej, c) przelewy elektroniczne zewnętrzne ok. 1000/miesięcznie, papierowe nie realizujemy, wewnętrzne– 20/miesięcznie, d) wpłaty –ok. 20 w miesiącu, wypłaty – ok.4 w miesiącu, w formie otwartej jak i zamkniętej kasy, e) warunek przedmiotu zamówienia dotyczący wyciągów jest spełniony poprzez generowanie wyciągów elektronicznych i potwierdzeń przez system bankowości internetowej, f) „Uzdrowisko Kołobrzeg” S.A. dopuszcza możliwość lokowania środków na lokatach terminowych poza bankiem z którym podpisze umowę o kompleksowej obsłudze, 34. Na dzień 31.05.2020 r. „Uzdrowisko Kołobrzeg” S.A. posiada rachunki bankowe w dwóch bankach: Bank podstawowy do bieżącej obsługi a) rachunek podstawowy + pomocnicze, w tym w euro, b) rachunek do kredytu inwestycyjnego, c) rachunek ZFŚS. Bank dodatkowy do obsługi lokat a) rachunek podstawowy b) rachunek oszczędnościowy 35. Brak umów leasingu na dzień 31.05.2020r. 36. Plan działalności na 2020r., został zatwierdzony przez Zarządu, a także Właściciela. 37. W celu obliczenia ceny zamówienia należy przyjąć, że w dniu uruchomienia kredytu określonym na dzień 23.10.2020 r. nastąpi uruchomienie pełnej kwoty kredytu, tj. 3.000.000,00 zł.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66120000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; a) Oświadczenie Wykonawcy nr 1 (według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ), b) koncesja, zezwolenie lub licencja na prowadzenie działalności bankowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną