Przetargi.pl
OBSŁUGA BANKOWA W ZAKRESIE WYPŁAT GOTÓWKOWYCH ŚWIADCZEŃ NA RZECZ OSÓB UPRAWNIONYCH.

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Kapitulna 24
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 234 00 89 , fax. 054 231 07 82
  • Data zamieszczenia: 2014-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. Kapitulna 24 24
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 234 00 89, fax. 054 231 07 82
    REGON: 91093310900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pup-wloclawek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OBSŁUGA BANKOWA W ZAKRESIE WYPŁAT GOTÓWKOWYCH ŚWIADCZEŃ NA RZECZ OSÓB UPRAWNIONYCH.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest otwarcie i prowadzenie rachunku bankowego, z którego będą realizowane wypłaty gotówkowych świadczeń osobom bezrobotnym. 2. Przez świadczenia wypłacane osobom bezrobotnym należy rozumieć w szczególności: zasiłki, stypendia, dodatki aktywizacyjne, koszty dojazdu na szkolenia oraz staż i do miejsca pracy, a także inne formy przewidziane przepisami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2013r. poz. 674 z późn. zm.) i aktami wykonawczymi do tej ustawy. 3. Termin realizacji zamówienia: od 1 kwietnia 2014 roku do 31 marca 2017 roku. 4. Średnia miesięczna liczba osób, którym będą wypłacane świadczenia może wahać się w przedziale: 500- 1.000 osób. Przewiduje się możliwość zmniejszenia lub zwiększenia tych wartości w przypadku zmiany liczby świadczeniobiorców. 5. Średnia miesięczna kwota świadczeń do wypłaty może wahać się w przedziale: 240.000,00 zł.- 400.000,00 zł. Przewiduje się możliwość zmniejszenia lub zwiększenia tych wartości w przypadku zmiany liczby świadczeniobiorców. Pozostała część opisu przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia...
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pup-wloclawek.pl/przetargi/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach