Przetargi.pl
Obsługa bankowa Gminy Świątniki Górne i jednostek podległych w latach 2010 - 2012

Urząd Miasta i Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 32-040 Świątniki Górne, ul. Bruchnalskiego 15
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 2704030 , fax. 012 2704132
  • Data zamieszczenia: 2009-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy
    ul. Bruchnalskiego 15 15
    32-040 Świątniki Górne, woj. małopolskie
    tel. 012 2704030, fax. 012 2704132
    REGON: 00055077500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swiatniki-gorne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa bankowa Gminy Świątniki Górne i jednostek podległych w latach 2010 - 2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Obsługa bankowa Gminy Świątniki Górne i jednostek podległych w latach 2010 - 2012., w następującym zakresie: 1) otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych budżetu Zamawiającego, w tym rachunków bieżących i rachunków pomocniczych, 2) realizacja poleceń przelewu na rachunki Zamawiającego, w banku obsługującym w formie papierowej i w formie elektronicznej, w tym przelewy ZUS i US, 3) realizacja poleceń przelewu na rachunki w innych bankach w formie papierowej i w formie elektronicznej, w tym przelewy ZUS i US, 4) realizacja przelewów na życzenie Zamawiającego dokonywana będzie w czasie rzeczywistym 5) przyjmowanie wpłat gotówkowych, 6) dokonywanie wypłat gotówkowych, 7) sporządzanie wyciągów dziennych z rachunku bankowego elektronicznie i papierowo, 8) potwierdzenie stanu salda na koniec roku obrotowego, nie później niż do 15 stycznia roku następnego, 9) zainstalowanie i obsługa systemu bankowości elektronicznej/systemu bankowości internetowej, 10) sporządzanie blankietów czekowych, 11) wdrożenie pracowników Zamawiającego do obsługi systemu bankowości elektronicznej/systemu bankowości internetowej, 12) otwarcie nowych rachunków pomocniczych na warunkach określonych w umowie zawartej w wyniku niniejszego postępowania, 13) kapitalizacja odsetek na wszystkich rachunkach utworzonych przez Zamawiającego, 14) oprocentowanie środków pieniężnych na wszystkich obsługiwanych rachunkach, 15) opłata za depozyt 16) przyjmowanie wpłat i przelewów zawierających kod kreskowy, 17) wydawanie zaświadczeń o posiadaniu rachunków bankowych, 18) przyjmowanie lokat w rachunku bieżącym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w Art.22 i Art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz: Wykonawca zobowiązany jest : 1.posiadać oddział lub filię banku w Świątnikach Górnych w odległości nie większej niż 1 km od siedziby Zamawiającego lub w przypadku wyłonienia jego oferty Wykonawca zobowiązuje się do utworzenia w Świątnikach Górnych w odległości nie większej niż 1 km od siedziby Zamawiającego, w terminie do 30 grudnia 2009 r., placówki lub oddziału, filii, punktu kasowego z możliwością pobierania i odprowadzania gotówki z kasy Zamawiającego, 2.świadczenia usług na warunkach określonych w umowie zawartej w wyniku niniejszego postępowania dla wszystkich komórek organizacyjnych Zamawiającego, w tym również dla komórek utworzonych w okresie trwania umowy o świadczenie usług bankowych, 3.wszystkie utworzone przez Zamawiającego rachunki, mają być oprocentowane zgodnie ze stawką ustaloną w umowie zawartej w wyniku niniejszego postępowania, 4.Wykonawca nie będzie pobierał opłat od wpłat i wypłat gotówkowych Zamawiającego. 5.Naliczenie odsetek na rachunkach Zamawiającego, opłaty i prowizje będą naliczane w złotych (PLN) lub w walucie, która zastąpiłaby złotego w czasie trwania umowy o świadczenie obsługi bankowej, 6.odsetki od środków na rachunkach bankowych będą naliczane codziennie, a dopisywane do sald rachunku Zamawiającego nie później niż w ostatnim dniu miesiąca kalendarzowego, 7.w ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca bezpłatnie przeszkoli pracowników zamawiającego w zakresie obsługi oferowanego pakietu, 8.Wykonawca udzieli wyjaśnień nie później niż w ciągu 2 dni roboczych, niezgodności stanu środków na rachunkach Zamawiającego zgłoszonej przez posiadacza rachunku, 9.Wykonawca będzie traktował wszystkie informacje uzyskane podczas realizacji przedmiotu zamówienia jako poufne i zobowiązany jest do nie udostępniania ich osobom trzecim zarówno w trakcie trwania umowy jak też po jej zakończeniu, 10.Przez cały okres trwania umowy oprocentowanie na rachunkach bieżących będzie naliczane w oparciu o stawkę zmienną WIBID 1M pomniejszoną o stałą marżę banku - wyliczenia w stosunku rocznym. Ocena spełnienia w.w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w złożonych oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w punkcie IV SIWZ .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY WYMAGANE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO DLA POTWIERDZENIA WYMOGÓW OKREŚLONYCH W PKT IV: 1. Formularz oferty - załącznik nr 1 2. Oświadczenie Wykonawcy z art. 22 ust.1 ustawy Pzp - załącznik nr 2 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, określające pełna nazwę, status prawny i dokładny adres firmy, potwierdzające, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Zaświadczenie winno jednoznacznie wskazywać osobę upoważnioną do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy (należyta reprezentacja). W przypadku: 1) podmiotów posiadających osobowość prawną jak i spółek prawa handlowego nie posiadających osobowości prawnej - wyciąg z rejestru sądowego. 2) osób fizycznych wykonujących działalność gospodarczą - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 3) wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 4.Pełnomocnictwo osoby/osób podpisującej/podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa, wymagana jest forma i rodzaj pełnomocnictwa właściwego do poszczególnych czynności, 5.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalegał z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7.Zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego, zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 r. Prawo bankowe lub dokumenty równoważne potwierdzające prawo prowadzenia na terenie Polski działalności bankowej. 8.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 do pkt. 8, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 9.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( dot. podmiotów zbiorowych). 10. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). Wypełniając formularz ofertowy, składając oświadczenie, jak również wypełniając inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę w miejscu np. Nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum a nie pełnomocnika konsorcjum. Każdy z członków konsorcjum musi oddzielnie złożyć dokumenty wymienione w punkcie VII. 2-10. W odniesieniu do pozostałych dokumentów konsorcjum składa jeden wspólny dokument. UWAGA : W przypadku podmiotów występujących wspólnie do oferty należy załączyć Pełnomocnictwo lidera konsorcjum. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Pełnomocnictwo o którym mowa powinno być przedstawione w formie oryginału, lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza lub urzędowo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swiatniki-gorne.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną