Gmina Świętajno ogłasza przetarg
- Adres: 12-140 Świętajno, ul. Grunwaldzka 15
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 89 623 20 60 , fax. 89 623 20 76
- Data zamieszczenia: 2013-02-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Świętajno
ul. Grunwaldzka 15 15
12-140 Świętajno, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 89 623 20 60, fax. 89 623 20 76
REGON: 51074328400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietajno-ug.wwm.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa bankowa budżetu gminy Świętajno oraz Gminnej Biblioteki Publicznej w Świętajnie , Gminnego Ośrodka Kultury w Świętajnie i jednostek organizacyjnych gminy w latach 2013 - 2017 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi związane z obsługą bankową budżetu Gminy Świętajno oraz Gminnej Biblioteki Publicznej w Świętajnie, Gminnego Ośrodka Kultury w Świętajnie oraz jednostek organizacyjnych gminy. Zakres obejmuje: 1/ Prowadzenie rachunków bieżących i rachunków pomocniczych dla Gminy, Gminnej Biblioteki Publicznej w Świętajnie, Gminnego Ośrodka Kultury w Świętajnie , jednostek organizacyjnych gminy, rachunków funduszy specjalnych przez okres czterech lat od dnia podpisania umowy a w szczególności: - otwarcie , prowadzenie i zamykanie rachunków bieżących oraz rachunków pomocniczych ( ok. 30 szt.) - realizacja poleceń przelewu zarówno w formie bankowości elektronicznej , jak i papierowej w systemie ELIXIR, - przyjmowanie wpłat gotówkowych i dokonywanie wypłat gotówkowych własnych , - obsługa kasowa wpłat od najemców i właścicieli mieszkań i budynków z tytułu opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi i z tytułu czynszów mieszkaniowych - obsługa kasowa GOPS w Świętajnie w zakresie świadczeń rodzinnych i innych świadczeń z pomocy społecznej oraz dodatków mieszkaniowych - potwierdzanie sald na każdy dzień roboczy - wydawanie blankietów czekowych 2/Możliwość otwierania w trakcie trwania umowy rachunków pomocniczych na wniosek gminy oraz jej jednostek organizacyjnych. 3/ Możliwość udzielania kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym gminy 4/ Możliwość lokowania wolnych środków na lokatach terminowych , 5/ Zapewnienie elektronicznego systemu obsługi bankowej ( instalacja systemu, obsługa i szkolenie pracowników). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje składania wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Oprocentowanie środków na rachunkach bankowych a vista
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swietajno-ug.wwm.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sfinansowanie w ramach leasingu operacyjnego zakupu fabrycznie nowego samochodu ciężarowego z trójstronny wywrotem i urządzeniem dźwigowym HDS
Dodano: 2015-11-05 - Przedmiotem zamówienia jest sfinansowanie w ramach leasingu operacyjnego Zakupu fabrycznie nowych dwóch szt. ciągników kołowych rolniczych z dwiema szt. przyczep jednoosiowych zakupionych w odrębnym postępowaniu przetargowym.
Dodano: 2015-11-02 - Sfinansowanie w ramach leasingu operacyjnego zakupu fabrycznie nowej posypywarko- solarki wraz z pługiem odśnieżnym oraz montaż na podwoziu samochodu ciężarowego (Volvo FLL) stanowiącego własność Zamawiającego
Dodano: 2014-10-06 - Sfinansowanie w ramach leasingu operacyjnego zakupu fabrycznie nowego pojazdu 12 ton z urządzeniem hakowym do załadunku i wywozu kontenerów na odpady o poj. 7 - 9 m3
Dodano: 2014-09-01 - Sfinansowanie w ramach leasingu operacyjnego zakupu fabrycznie nowego autobusu Mercedes-Benz Sprinter 519 CDI
Dodano: 2014-04-24 - Sfinansowanie w ramach leasingu operacyjnego zakupu fabrycznie nowego pojazdu do wywozu odpadów z funkcją mycia pojemników.
Dodano: 2014-04-07 - Sfinansowanie w ramach leasingu operacyjnego zakupu fabrycznie nowej koparko-ładowarki
Dodano: 2014-03-28 - Obsługa bankowa budżetu gminy Purda i jednostek organizacyjnych gminy w latach 2014 - 2019
Dodano: 2014-02-07 - Sfinansowanie w ramach leasingu operacyjnego zakupu pojazdu do wywozu odpadów.
Dodano: 2013-12-09 - Usługa udzielenia gwarancji bankowej dla zabezpieczenia zapłaty umownego wynagrodzenia wykonawcy części robót budowlanych dla projektu Regionalny system gospodarki odpadami Ochrona Wielkich Jezior Mazurskich poprzez stworzenie kompleksowego systemu gospodarki odpadami dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013 oraz z budżetu państwa Nr UDA-RPWM.06.01.01-28-001/10-05
Dodano: 2013-03-29