Przetargi.pl
Obsługa bankowa budżetu Gminy Płoty i gminnych jednostek organizacyjnych

Gmina Płoty ogłasza przetarg

  • Adres: 72-310 Płoty, Pl. Konstytucji 3 Maja 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 3851415 , fax. 91 3851866
  • Data zamieszczenia: 2015-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Płoty
    Pl. Konstytucji 3 Maja 1 1
    72-310 Płoty, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 3851415, fax. 91 3851866
    REGON: 85718232420000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ploty.pl www.bip.ploty.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa bankowa budżetu Gminy Płoty i gminnych jednostek organizacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie od 21 lutego 2016 roku do 20 lutego 2020 roku obsługi bankowej budżetu Gminy Płoty i gminnych jednostek organizacyjnych: Publiczne Gimnazjum nr 1 w Płotach; Szkoła Podstawowa nr 2 w Płotach; Szkoła Podstawowa nr 3 w Płotach; Szkoła Podstawowa w Mechowie; Szkoła Podstawowa w Wicimicach; Szkoła Podstawowa w Wyszoborze; Ośrodek Pomocy Społecznej w Plotach. W przypadku, gdy wybrany bank nie posiada na terenie miasta Płoty siedziby, siedziby oddziału albo filii zobowiązany będzie do uruchomienia na terenie miasta Płoty w terminie do dnia 21 lutego 2016 r., swojego oddziału lub filii zapewniając pełną obsługę budżetu Gminy. Informacje dotyczące obsługi bankowej: a) Prowadzenie rachunków bieżących - Ilość średnio - miesięczna: 4 rachunki; b) Prowadzenie rachunków pomocniczych - Ilość średnio - miesięczna: 30 rachunków; c) Realizacja przelewów w systemie elektronicznym do innego banku - Ilość średnio - miesięczna: 1 500 przelewów; d) Wydawanie blankietów czekowych - Ilość średnio - miesięczna: 27 szt. Ilości rachunków, wysokość kwot oraz wysokość kredytu krótkoterminowego wskazane w SIWZ mają charakter szacunkowy i zostały podane w celu realnej oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej z nich według obiektywnych wskaźników. W umowie z Wykonawcą wpisane zostaną natomiast podane w ofercie ceny jednostkowe, a udzielenie kredytu krótkoterminowego będzie następowało na podstawie pisemnego, wyraźnego wniosku Zamawiającego. II. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Otwarcie i prowadzenie rachunku bieżącego obejmujących budżet Gminy Płoty i jednostki organizacyjne Gminy. 2. Możliwość otwarcia i prowadzenia innych rachunków bieżących i pomocniczych, których konieczność utworzenia powstanie po stronie zamawiającego, w trakcie obowiązywania umowy. 3. Potwierdzenie otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych. 4. Realizację poleceń zarówno w formie papierowej jak i w formie systemu bankowości elektronicznej za pomocą Internetu. 5. Przyjmowanie wpłat gotówkowych. 6. Realizację wypłat gotówkowych. 7. Obsługę płatności masowych (zasiłki, stypendia i inne). 8. Sporządzanie dziennych wyciągów bankowych ze wszystkich prowadzonych rachunków i ich udostępnianie przez bank w wersji papierowej bądź równoważnej z nią. Wyciągi muszą identyfikować dokonane operacje i stwierdzać saldo otwarcia i zamknięcia rachunków. 9. Wydawanie czeków, na wniosek zamawiającego. 10. Wydawanie opinii i zaświadczeń bankowych, na wniosek zamawiającego. 11. Wydawanie historii rachunków, na wniosek zamawiającego. 12. Potwierdzanie sald rachunków bankowych. 13. Zerowanie rachunków bieżących i pomocniczych, zgodnie z dyspozycjami, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na w/w rachunkach, na wskazany przez zamawiającego rachunek bankowy. 14. Wdrożenie systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych na dowolnej ilości stanowisk. 15. Gromadzenie środków na rachunkach bankowych będą oprocentowane wg stawki zmiennej. Stawka oprocentowana oparta będzie na stawce WIBID 1 M, zmiennej z ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy. 16. Możliwość lokowania codziennego salda środków pieniężnych znajdujących się na rachunku budżetu Gminy, bez ograniczenia kwot, na rachunkach lokat typu overnight i lokata weekendowa, oparte na stawce WIBID dla 1 - miesięcznych złotowych depozytów międzybankowych, pomniejszonych o marżę banku podaną w ofercie. Marża banku stała. 17. Udzielanie kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu gminy do wysokości określonej corocznie w uchwałach budżetowych. Udzielenie niniejszego kredytu następować będzie po przedłożeniu przez zamawiającego wniosku wraz z dokumentami wymaganymi przez bank do oceny zdolności kredytowej. Bank udzieli zamawiającemu kredytu po pozytywnej ocenie jego zdolności kredytowej oraz po uzgodnieniu formy zabezpieczenia kredytu. III.3. Warunki prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia: 1.Wykonawca ma obowiązek umożliwić Zamawiającemu wykonanie operacji finansowo-kasowych na miejscu (na terenie miasta Płoty). 2.Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do otwarcia i prowadzenia rachunków bankowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 3.Za świadczenie wszystkich usług objętych zamówieniem określonym w punkcie III.2 rozdziału III SIWZ Wykonawca będzie pobierał miesięczną opłatę ryczałtową zgodną ze złożoną ofertą z rachunku wskazanego przez Zamawiającego. 4.Wykonawca wkalkuluje w miesięcznej opłacie ryczałtowej koszt świadczenia wszystkich usług wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia w punkcie III.2 niniejszego rozdziału, za wyjątkiem kosztu kredytu w rachunku bieżącym Gminy Płoty. 5.Miesięczna opłata ryczałtowa będzie wyrażona w wartości brutto i będzie opłatą ostateczną i Wykonawca nie może żądać jej podwyższenia w okresie realizacji zamówienia. 6.Miesięczna opłata ryczałtowa będzie pobierana przez Wykonawcę w ciężar wskazanego przez Zamawiającego rachunku ostatniego dnia każdego miesiąca, którego dotyczy. 7.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił podłączenie do systemu elektronicznej obsługi bankowej, instalację niezbędnego oprogramowania i jego aktualizacji, świadczenie serwisu oprogramowania, a także przeszkolenie pracowników zamawiającego w zakresie obsługi ww. systemu. W przypadku awarii Zamawiający wymaga bezzwłocznego podjęcia działań, w celu zapewnienia sprawnej obsługi. Połączenie elektroniczne z bankiem dotyczy tylko Urzędu Miejskiego w Płotach. 8.W ramach systemu elektronicznej obsługi bankowej Wykonawca zapewni Zamawiającemu w szczególności: 8.1.Bezpieczeństwo danych w ww. systemie, tj. 8.1.1. Transmisja danych w sieciach publicznych w połączeniu z bankiem musi być szyfrowana i powinna odbywać się z wykorzystaniem najnowszej technologii SSL 3 z kluczem minimum 128 bitów. 8.1.2. Autentykacja w systemie musi obywać się za pomocą identyfikatora i hasła zgodnego z przyjęta polityką bezpieczeństwa, obejmującą m.in. maksymalny limit nieudanych logowań - maksymalnie 3, odpowiednia długość hasła - minimum 8 znaków, rodzaje zastosowanych znaków - małe, duże litery i cyfry. 8.1.3.Praca w systemie bankowym musi dawać możliwość definiowania określonych uprawnień i ograniczania uprawnień wyznaczonym pracownikom urzędu, w tym również określania przydzielanych maksymalnych czasowych limitów kwotowych. 8.1.4. Wszystkie dyspozycje, muszą być podpisane elektronicznie lewo i prawostronnie z zapisanym kluczem prywatnym. Każdorazowe użycie klucza musi wymagać podania minimum ośmiocyfrowego kodu PIN. Podpis elektroniczny musi odpowiadać obecnym standardom PKCS#11. Bank zobowiązany jest bezpłatnie zapewnić dedykowany zestaw kryptograficzny 8.1.5. Reagowanie na najnowsze trendy bezpieczeństwa i udoskonalenie własnych rozwiązań w tym zakresie. Bezpieczeństwo jest procesem ciągłym. 8.2. Jednoczesne funkcjonowanie wszystkich stanowisk w tym samym czasie, z możliwością równoczesnego dokonywania operacji na tych samych lub różnych rachunkach bankowych. 8.3.Realizację zleceń płatniczych, ze wszystkich rachunków bankowych, w ramach dostępnych środków. 8.4.Składanie poleceń przelewu z datą przyszłą, z możliwością ich przeglądania, modyfikacji i usuwania przed wysłaniem do banku. 8.5. Możliwość uzyskania w czasie rzeczywistym pełnej informacji o wszystkich operacjach i saldach na rachunkach bankowych zamawiającego. 8.6.Tworzenia zbiorów danych rachunków, kontrahentów i innych danych ewidencyjnych. 8.7.Przeszukiwanie zbiorów wszystkich operacji na wszystkich rachunkach bankowych. 8.8.Tworzenie w systemie archiwum zrealizowanych zleceń płatniczych oraz wyciągów bankowych. 8.9.Generowanie potwierdzenia zrealizowanego przelewu oraz wyciągów bankowych niewymagających uwierzytelnienia bankowego. 9.Wykonawca zapewni sprawne funkcjonowanie systemu elektronicznej obsługi bankowej, najpóźniej w dniu 21 lutego 2016 roku od godz. 7.30. 10.Zgodnie z art. 36 ust. 5 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.) ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający zastrzega, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: CENA KREDYTU W RACHUNKU BIEŻĄCYM
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ploty.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach