Przetargi.pl
Obsługa bankowa budżetu Gminy Pełczyce i jednostek organizacyjnych Gminy Pełczyce, w tym obsługa płatności masowych z tytułu podatków i opłat pobranych przez Gminę w okresie od 30.10.2015 r. do 29.10.2020 r.

Gmina Pełczyce ogłasza przetarg

  • Adres: 73-260 Pełczyce, ul. Rynek Bursztynowy 2
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7685038 , fax. 95 7685118
  • Data zamieszczenia: 2015-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pełczyce
    ul. Rynek Bursztynowy 2 2
    73-260 Pełczyce, woj. zachodniopomorskie
    tel. 95 7685038, fax. 95 7685118
    REGON: 00053055400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pelczyce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa bankowa budżetu Gminy Pełczyce i jednostek organizacyjnych Gminy Pełczyce, w tym obsługa płatności masowych z tytułu podatków i opłat pobranych przez Gminę w okresie od 30.10.2015 r. do 29.10.2020 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu Gminy Pełczyce i jednostek organizacyjnych Gminy Pełczyce, w tym obsługa płatności masowych z tytułu podatków i opłat pobranych przez Gminę w okresie od 30.10.2015 r. do 29.10.2020 r.2. Wykaz jednostek organizacyjnych, na rzecz których będzie świadczona obsługa bankowa, stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 3.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby jednostek na skutek ewentualnych przekształceń organizacyjnych lub likwidacji oraz do zmiany ilości rachunków pomocniczych. W przypadku powołania nowych jednostek organizacyjnych lub utworzenia nowych rachunków ich obsługa bankowa będzie prowadzona na warunkach zgodnych z niniejszą SIWZ i zawartą umową bez dodatkowych opłat na rzecz banku.4.Przedmiot zamówienia obejmuje wskazane poniżej czynności: 1)Otwarcie i prowadzenie rachunku bieżącego, rachunków pomocniczych dla wszystkich jednostek oraz rachunków wirtualnych do obsługi płatności masowych. Skalę operacji finansowych w roku 2014 przedstawia załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.2) Bezpłatna obsługa przelewów krajowych i zagranicznych dokonywanych przez Gminę oraz jej jednostki organizacyjne.3)Otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych w walutach obcych.4)Elektroniczną obsługę rachunku poprzez aplikację (home banking) lub szyfrowane połączenie poprzez stronę internetową banku.5)Uzyskiwanie w czasie rzeczywistym wiadomości o wszystkich operacjach i saldach na rachunku bieżącym, jego subkontach, na rachunkach pomocniczych i subkontach tych rachunków oraz o rachunkach wirtualnych do obsługi płatności masowych.a)Przeszukiwanie zbioru operacji na wszystkich ww. rachunkach wg nazw rachunków bankowych wykonawcy prowadzonych na rzecz zamawiającego, kontrahenta, daty, okresu, kwoty i innych kryteriów możliwych do wyodrębnienia w zbiorze operacji.b)Wywołanie dowolnej operacji wg ww. kryteriów. W zakresie zapisów ppkt. wystarczającym będzie umożliwienie wygenerowanie z systemu zestawień w formacie (EXEL, XML, HTML, CSV, PDF) zawierających dane dotyczące poszczególnych operacji jakie miały miejsce na dowolnym rachunku bankowym, w dowolnym czasie, tj. pełne dane o poszczególnych operacjach jakie widnieją na wyciągach bankowych.6) Obsługa rachunków wirtualnych polegać będzie na przyjmowaniu, przetwarzaniu, identyfikacji oraz konsolidacji płatności masowych i księgowaniu ich na rachunku rozliczeniowym Zamawiającego.7)Usługę (polecenie zapłaty), (zlecenie stałe) i usługę (rachunki masowe), zaksięgowanie wpłat na kontach zbiorczych lub indywidualnych w zależności od potrzeb Zamawiającego oraz przekazanie stosownej informacji syntetycznej i analitycznej Zamawiającemu w formie elektronicznej. Przez usługę (masowe uznania) rozumie się możliwość wysłania przez Zamawiającego zbiorczego przelewu z rozksięgowaniem na konta beneficjantów ze stosownym uznaniem (stosowany np. w rozliczaniu wynagrodzeń pracowniczych, podatków, opłat).8) Możliwość składania poleceń przelewu ze wszystkich rachunków złotowych oraz prowadzonych w walutach obcych.9)Składanie poleceń tworzenia lokat terminowych ze wszystkich rachunków prowadzonych w PLN, w tym typu overnight.10)Łączenie dowolnej liczby pojedynczych przelewów bankowych w grupy pozwalające na złożenie na nich akceptacji przez osoby upoważnione.11)Dostęp do historii operacji wykonanych przelewów bankowych przez okres 4 lat. 12)Możliwość wglądu w saldo rachunków jednostek organizacyjnych podległych Gminie.13)Dostęp do właściwego rachunku bankowego poprzez uszeregowanie w bazie prowadzonych rachunków wg ich nazw.14)Dostęp do aktualnego salda na każdym rachunku bankowym na wybrany dzień.15)Dostęp do bieżących informacji o obrotach na rachunkach bankowych, stanie realizacji zleceń.16)Możliwość uzyskiwania informacji o stanie rachunków w dowolnym momencie dnia. 17)Zapewnienie przez bank instalacji oprogramowania i świadczenia usługi bankowości elektronicznej we wszystkich jednostkach organizacyjnych Gminy, umożliwiającego dokonywanie przelewów oraz uzyskiwanie informacji o operacjach bankowych i stanie rachunków. 18)Bezpłatne zainstalowanie oprogramowania, jego użytkowanie, udzielanie Zamawiającemu porad i konsultacji oraz przeszkolenie pracowników. Ilość i zakres obsługi może ulec zmianie w trakcie trwania umowy w zależności od potrzeb i wymagań wynikających z funkcjonowania Gminy i jej jednostek organizacyjnych. 19)W przypadku awarii uniemożliwiającej wysyłanie przelewów w formie elektronicznej, Wykonawca umożliwi bezpłatne wykonanie przelewów w formie papierowej zgodnie z potrzebami Zamawiającego. 20)Zapewnienie doradcy bankowego, doradcy technicznego dedykowanego do współpracy z Zamawiającym. 21)Otwarcie i prowadzenie wirtualnego rachunku skonsolidowanego (usługa konsolidacyjna) obejmująca wskazane rachunki bankowe Gminy i jednostek organizacyjnych. 22)Potwierdzanie przez bank obrotów i stanu salda w formie elektronicznego wyciągu bankowego na każdy dzień roboczy, wraz z załącznikami - dowodami, na podstawie których dokonano operacji bankowych;23)Lokowanie wolnych środków finansowych na rachunkach lokat terminowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania lokat w innych bankach w przypadku uzyskania korzystniejszej oferty.24)Realizacja przelewów dokonywanych za pośrednictwem bankowości elektronicznej w godzinach pracy Zamawiającego, w tym samym dniu.25)Uznanie rachunku w dniu operacji.26)Zapewnienie obsługi kasowej dla wszystkich rachunków bankowych obejmujące:a)Bezpłatne przyjmowanie wpłat gotówkowych w PLN i w walutach obcych (w tym co najmniej: EURO, dolary, funty brytyjskie) w placówce Banku znajdującej się w Pełczycach.b)Dokonywanie wypłat gotówkowych w PLN i w walutach obcych jw.27)Realizacja wypłat gotówkowych w punkcie kasowym w siedzibie Zamawiającego bez pobierania prowizji i opłat za pomocą czeków lub w postaci wypłat elektronicznych. 28)W czasie świadczenia obsługi bankowej budżetu Gminy Pełczyce w okresie od dnia 30.10.2015 r. do 29.10.2020 r., udzielanie krótkoterminowych kredytów w rachunku bieżącym, do wysokości przyjętej w uchwale budżetowej na dany rok budżetowy - na warunkach podanych w ofercie przetargowej - zabezpieczonego w formie weksla in blanco wraz z deklaracją wekslową. Uruchomienie kredytu i harmonogram spłat zostaną określone każdorazowo w umowie o kredyt krótkoterminowy. Informację o krótkoterminowych kredytach zawiera załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. Kredyt w rachunku bieżącym udzielony zostanie bez prowizji i opłat, jedynym kosztem dla Zamawiającego będą odsetki za rzeczywiście wykorzystany kredyt 29) Wydawanie niezbędnych opinii i zaświadczeń dotyczących prowadzonych rachunków i sytuacji finansowej Zamawiającego baz opłat.30)Naliczanie odsetek w cyklu dziennym, każdego dnia roboczego ale dopisywanie odsetek na rachunkach bankowych następować będzie w okresach miesięcznych, na warunkach przedstawionych w ofercie przetargowej.31)Ceny i wysokość oprocentowania za poszczególne usługi objęte umową muszą być zgodne z wartościami przedstawionymi w ofercie przetargowej.5.Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia:1)Wykonawca będzie świadczył obsługę bankową budżetu Gminy Pełczyce, w tym dla Urzędu Miejskiego w Pełczycach i jednostek budżetowych poprzez swoje oddziały bądź placówki. 2) Wykonawca powinien posiadać na terenie miejscowości Pełczyce siedzibę centrali lub oddział banku lub filię oraz punkt kasowy z możliwością dokonywania wpłat i wypłat gotówki lub zobowiązać się (w przypadku wygrania przetargu) do otwarcia w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy z Zamawiającym oddziału banku lub filii oraz punktu kasowego w miejscowości Pełczyce a także zagwarantować wykonywanie wszelkich czynności związanych z obsługą bankową Zamawiającego, w tym również zawieranie umów, podpisywanie aneksów itp.3)Oddziały bądź placówki, realizujące czynności obsługi bankowej, winny wykonywać obsługę kasową w pełnym zakresie. 4)Wykonawca zapewni w swoich kasach, dla wpłacających druki wpłat gotówki i druki przelewów na własny koszt;5)Wykonawca odstąpi od pobierania opłat za przelewy wewnątrz banku
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Oprocentowanie środków pieniężnych gromadzonych na rachunkach bankowych typu OVERNIGHT
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pelczyce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach