Przetargi.pl
Obsługa bankowa budżetu Gminy Opatów i jednostek budżetowych.

Gmina Opatów ogłasza przetarg

  • Adres: 27-500 Opatów, Plac Obrońców Pokoju 34
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2012-02-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Opatów
    Plac Obrońców Pokoju 34 34
    27-500 Opatów, woj. świętokrzyskie
    REGON: 83040984400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.umopatow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa bankowa budżetu Gminy Opatów i jednostek budżetowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu Gminy Opatów i jednostek budżetowych tj ; - Urząd Miasta i Gminy w Opatowie - Samorządowy Zespół Szkół Nr 1 w Opatowie - Samorządowy Zespół Szkół Nr 2 w Opatowie - Szkoła Podstawowa w Brzeziu - Szkoła Podstawowa w Kobylanach - Ośrodek Pomocy Społecznej w Opatowie - Przedszkole Publiczne w Opatowie Świadczenia usług bankowych polegać będą na : 1) otwarciu, likwidacji i prowadzeniu bieżącego rachunku Gminy oraz rachunków pomocniczych, 2) otwarciu, likwidacji i prowadzeniu rachunków podstawowych i pomocniczych jednostek budżetowych gminy, 3) możliwości otwierania w trakcie umowy dodatkowych rachunków podstawowych i pomocniczych na wniosek Gminy oraz jej jednostek budżetowych, 4) realizacji poleceń przelewu na rachunki zamawiającego, 5) realizacji poleceń przelewu na rachunki w innych bankach, 6) przyjmowaniu wpłat gotówkowych, 7) dokonywaniu wypłat gotówkowych, 8) zapewnieniu użytkowania systemu bankowości elektronicznej, 9) gotowości przyjmowania lokat terminowych, 10)przechowywanie depozytów, 11)naliczanie i kapitalizacja odsetek na rachunkach co miesiąc (oprocentowanie środków pieniężnych będzie naliczane w oparciu o WIBID 1M korygowany wskażnikiem -marżą banku) . 12) świadczeniu nieodpłatnie następujących usług; a) sporządzanie wyciągów bankowych wraz z papierami wtórnymi na koniec dnia w którym nastąpił obrót na rachunku (potwierdzenie salda), b) wydawanie opinii bankowej o prowadzonym rachunku oraz innych opinii i zaświadczeń, c) zainstalowanie i uruchomienie systemu bankowości elektronicznej w Urzędzie i w jednostkach budżetowych, nie pobieranie opłat za użytkowanie systemu , przeszkolenie pracowników, d) zamawiający nie dopuszcza pobierania opłat i prowizji bankowych od wpłat i wypłat gotówkowych dokonywanych na rzecz gminy z tytułu podatków i opłat lokalnych oraz innych należności budżetowych, e) nie pobieranie opłat od przelewów dokonywanych przez Zamawiającego na rzecz osób trzecich, którzy posiadają rachunek bankowy w banku prowadzącym obsługę bankową Zamawiającego, f) nie pobieranie opłat od przelewów dokonywanych przez Zamawiającego wewnątrz banku pomiędzy rachunkami Gminy i jej jednostkami budżetowymi. 13) Oferent zobowiązuje się do : a) codziennego przygotowania i wydania wyciągów bankowych Zamawiającemu, b) prowadzenie operacji bankowych do ostatniego dnia roboczego roku kalendarzowego, c) posiadania/utworzenia oddziału, filii lub punktu kasowego w miejscowości Opatów ,które będą działać przez okres obowiązywania umowy. 14) Z poszczególnymi jednostkami budżetowymi Gminy zostaną zawarte odrębne umowy bankowej obsługi na warunkach będących przedmiotem zamówienia, według jednolitego wzoru umowy ustalonego z wybranym Bankiem z uwzględnieniem zmian wynikających ze specyfiki jednostki. Zamawiający wymaga , aby Bank stosował warunki podane w ofercie dotyczące opłat i oprocentowania środków w stosunku do jednostek budżetowych Gminy, które posiadają lub otworzą rachunki w Banku wybranym w wyniku rozstrzygnięcia przetargu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wysokość oprocentowania środków pieniężnych na rachunkach bankowych
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.umopatow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach