Przetargi.pl
Obsługa bankowa budżetu Gminy Mrocza oraz jej jednostek organizacyjnych

Urząd Miasta i Gminy Mrocza ogłasza przetarg

  • Adres: 89-115 Mrocza, Plac 1 Maja 20
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3867410, 3867420 , fax. 052 3856241
  • Data zamieszczenia: 2009-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Mrocza
    Plac 1 Maja 20 20
    89-115 Mrocza, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3867410, 3867420, fax. 052 3856241
    REGON: 00052894200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mrocza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa bankowa budżetu Gminy Mrocza oraz jej jednostek organizacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Obsługa bankowa budżetu Gminy Mrocza oraz jej jednostek organizacyjnych; tj.: 1) Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mroczy, 2) Gminy Zespół Obsługi Oświaty w Mroczy, 3) Miejsko - Gminny Ośrodek Kultury i Rekreacji, 4) Zakład Gospodarki Komunalnej w Mroczy, 5) Gminna Biblioteka Publiczna w Mroczy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki ogólne udziału w postępowaniu - wyciąg z SIWZ: 9.1. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi sporządzić OFERTĘ według wzoru Zamawiającego oraz spełniać niżej wymienione warunki, określone w art. 22 ust.1 pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych: 9.1.1. Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 9.1.2. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 9.1.3. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 9.1.4. Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przesłanek określonych w art. 24 Prawa zamówień publicznych. 9.1.5. W postępowaniu o zamówienie publiczne mogą brać udział banki, które: 9.1.5.1. posiadają lub otworzą po wygraniu przetargu oddziały lub filie w mieście Mrocza, 9.1.5.2. zainstalują w ciągu 6 m-cy od dnia popisania umowy home banking nieodpłatnie, 9.1.5.3. banki, które udzielą kredytu w rachunku bieżącym jednostce samorządu terytorialnego, 9.1.6. Przedkładając ofertę Wykonawca zobowiązany jest wypełnić wszystkie pozycje w każdej z części zamówienia, na którą składa ofertę. 9.1.7. Dostarczyć prawdziwe informacje istotne dla prowadzonego postępowania. 9.1.8. Warunki Zamawiającego dotyczące zaciągnięcia kredytu: 9.1.8.1. Możliwość umieszczania wolnych środków pieniężnych na lokatach krótkoterminowych (w tym również na lokatach weekendowych). 9.1.8.2. Oprocentowanie środków pieniężnych umieszczonych na lokatach krótkoterminowych (w tym również lokatach weekendowych) oparte na stawce WIBID jedno miesięcznej dla danego okresu z dnia poprzedzającego złożenie dyspozycji, pomniejszonej o marżę banku. 9.1.8.3. W celu ujednolicenia oprocentowania lokat stawka WIBID winna zostać ustalona na trzeci dzień przed terminem otwarcia ofert. 9.1.8.4. Możliwość zaciągania kredytów na rachunku bieżącym. 9.1.8.5. Oprocentowanie kredytów w rachunku bieżącym zmienne uzależnione od stopy redyskonta weksli, ustalonej przez Radę Polityki Pieniężnej. Stopa procentowa ulega zmianie w każdym przypadku zmiany stopy redyskonta weksli NBP od dnia ogłoszenia zmiany przez prezesa NBP.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty - wyciąg z SIWZ: 10.1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w pkt 9, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 10.1.1. Formularz oferty - wzór Oferty stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 10.1.2. oświadczenie o spełnianiu wymogów art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. 10.1.3. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek określonych w art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych - stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. 10.1.4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10.1.5. Zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, 10.1.6. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników, o ile prawo reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców, upoważniające jednego z Wykonawców do reprezentowania pozostałych. 10.1.7. Bilans Banku za 2008 rok. 10.1.8. Zaakceptowane i uzupełnione Istotne postanowienia umowy - wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Oprocentowanie środków pieniężnych gromadzonych na rachunkach bankowych
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mrocza.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach