Przetargi.pl
Obsługa bankowa budżetu Gminy Mielno

Gmina Mielno ogłasza przetarg

  • Adres: 76-032 Mielno, ul. Bolesława Chrobrego 10
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3459830 , fax. 094 3459834
  • Data zamieszczenia: 2010-02-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mielno
    ul. Bolesława Chrobrego 10 10
    76-032 Mielno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3459830, fax. 094 3459834
    REGON: 33092065300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mielno.bip.net.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa bankowa budżetu Gminy Mielno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi obsługi bankowej budżetu Gminy Mielno z wyodrębnieniem: a) rachunku budżetu; b) rachunku bieżącego Urzędu Gminy - wydatki; c) rachunków pomocniczych Urzędu Gminy - 12; d) rachunków bieżących i pomocniczych dla jednostek organizacyjnych Gminy Mielno tj.: -Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Unieściu - jednostka budżetowa; -Zespół Szkół w Mielnie - jednostka budżetowa; -Szkoła Podstawowa w Sarbinowie - jednostka budżetowa; -Przedszkole w Mielnie - jednostka budżetowa; -Mieleński Ośrodek Sportu i Rekreacji w Mielnie - zakład budżetowy; -Biblioteka Publiczna Gminy Mielno - instytucja kultury osoba prawna; (łącznie 6 rachunków bieżących i 13 pomocniczych jednostek organizacyjnych) oraz innych nowopowstałych jednostek organizacyjnych przez okres 48 miesięcy. Wykonywanie obsługi bankowej odbywa się w siedzibie Urzędu Gminy Mielno w godzinach od 8 00 do 15 00. Zamawiający wynajmie wybranemu Wykonawcy lokal użytkowy na parterze budynku Urzędu Gminy w Mielnie o pow. 72 m2. Czynsz z tytułu najmu lokalu wynosi 1000 zł miesięcznie + podatek VAT. Wykonawca zainstaluje w lokalu bankomat dostępny z zewnątrz. Założenia odnośnie przedmiotu zamówienia. Wykonawca zapewnia: a) obsługę rachunku budżetu, rachunku bieżącego oraz rachunków pomocniczych; b) możliwość otwierania lokat terminowych; c) dostęp do bankowości elektronicznej - operacje w formie elektronicznej (14 stanowisk) d) możliwość otwierania i prowadzenia dodatkowych rachunków pomocniczych. W ramach realizowanego przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewnia: a) możliwość dokonywania rozliczeń i płatności w obrocie krajowym i zagranicznym, b) możliwość wypłacania gotówki z rachunków bankowych bez opłat; c) przyjmowanie wpłat własnych i obcych bez opłat, d) możliwość realizacji przelewów w formie papierowej, e) potwierdzanie sald konta na wybrany przez Zamawiającego dzień, f) odbieranie przez zamawiającego w banku wyciągów w formie papierowej oraz możliwość ich drukowania bezpośrednio przez zamawiającego w ramach bankowości elektronicznej bez dodatkowych opłat, g) wykonywanie innych czynności wynikających z regulaminu prowadzenia rachunku bankowego, h) przelewów w obrębie banku bez opłat, i) udzielanie kredytu w rachunku bieżącym budżetu, maksymalnie do kwot wykazanych w corocznych uchwałach budżetowych, w których Rada Gminy udziela upoważnienia dla Wójta na zaciąganie zobowiązania na występujący w ciągu roku przejściowy deficyt budżetowy. Zamawiający zastrzega możliwość korzystania z kredytu w dowolnym okresie od 02 stycznia do listopada każdego roku z automatyczną spłatą w każdym roku do 31 grudnia. j) oprocentowanie środków pieniężnych na lokatach typu -overnight- przyjmując, że średnio w każdym miesiącu będzie złożonych 15 lokat -overnight- o wartości 50.000,- zł do każdego rachunku. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe z jego winy wskutek nieterminowej lub nieprawidłowej realizacji zlecenia płatniczego posiadacza rachunku. Przez dostęp do bankowości elektronicznej Zamawiający rozumie możliwość dokonywania operacji w formie elektronicznej, a w szczególności: a) możliwość dokonywania rozliczeń i płatności w obrocie krajowym i zagranicznym, b) możliwość drukowania potwierdzeń wykonanych przelewów przez Zamawiającego, c) możliwość drukowania wyciągów bankowych, W celu zapewnienia optymalnego funkcjonowania bankowości elektronicznej u Zamawiającego, Wykonawca: a) dostarczy i zainstaluje odpowiedni sprzęt i oprogramowania b) przeszkoli wyznaczonych pracowników Zamawiającego (Gminy i jednostek organizacyjnych) z obsługi systemu bankowości elektronicznej, c) zapewni usunięcie awarii uniemożliwiającej pracę w systemie bankowości elektronicznej w terminie do 24 godzin od zgłoszenia takiej awarii. Informacje dotyczące budżetu gminy: Roczne obroty na rachunkach Zamawiającego a) w 2008 r. - dochody: 27.292.004,- zł - wydatki: 28.799.281,- zł b) w 2009 r. - dochody: 29.265.237,- zł - wydatki: 36.322.628,- zł c) planowane w 2010 r. - 31.261.898,- zł - 34.925.599,- zł Średniomiesięczna ilość przelewów na rachunki w innych bankach - 975, w tym w formie papierowej 25; Średniomiesięczna ilość przelewów na rachunki w obrębie banku - 270, w tym w formie papierowej 50; Średniomiesięczna ilość przelewów na rachunki pomocnicze - 40; Średniomiesięczna ilość wpłat gotówkowych własnych - 40, obcych - 1200; Średniomiesięczna ilość wypłat gotówkowych własnych - 30. Uwaga! Podane wielkości są wielkościami szacunkowymi służącymi jedynie do obliczenia ceny oferty. W związku z możliwością wystąpienia zmian organizacyjnych lub zmiany zapotrzebowania na poszczególne usługi zastrzegamy sobie możliwość wprowadzenia zmian jednostkowych, które nie będą wpływały na zmianę cen (jednostkowych) oferowanej usługi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym (OK)
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mielno.bip.net.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach