Przetargi.pl
Obsługa bankowa budżetu Gminy Michałowice i jednostek organizacyjnych

Gmina Michałowice ogłasza przetarg

  • Adres: 05-816 Michałowice, Aleja Powstańców Warszawy
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 350 91 91 , fax. 22 350 91 01
  • Data zamieszczenia: 2017-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Michałowice
    Aleja Powstańców Warszawy 1
    05-816 Michałowice, woj. mazowieckie
    tel. 22 350 91 91, fax. 22 350 91 01
    REGON: 01326929000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa bankowa budżetu Gminy Michałowice i jednostek organizacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi polegające na: bankowej obsłudze budżetu Gminy Michałowice i jego jednostek organizacyjnych: 1) Urząd Gminy Michałowice w Regułach ul. Al. Powstańców Warszawy 1 2) Zespół Szkół Ogólnokształcących w Komorowie Al. Marii Dąbrowskiej 12/20; 3) Szkoła Podstawowa w Michałowicach ul. Szkolna 15; 4) Gminne Przedszkole w Michałowicach ul. Szkolna 13; 5) Zespół Szkolno-Przedszkolny w Nowej Wsi ul. Główna 96; 6) Gminne Przedszkole w Nowej Wsi ul. Główna 52; 7) Centrum Usług Wspólnych Gminy Michałowice w Regułach ul. Al. Powstańców Warszawy 1; 8) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Regułach ul. Al. Powstańców Warszawy 1 2. Zakres zamówienia obejmuje: 2.1. otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących i rachunków pomocniczych Gminy Michałowice i jego jednostek organizacyjnych; 2.2. możliwość otwierania dodatkowych rachunków bieżących i pomocniczych w trakcie realizacji zamówienia, na warunkach zadeklarowanych w ofercie; 2.3. realizowanie poleceń przelewów krajowych i zagranicznych w wersji elektronicznej (papierowej w trakcie awarii); 2.4. realizacja otwarcia i prowadzenia nowych rachunków bankowych i jej jednostek budżetowych, potwierdzenie stanu sald na każdy dzień; 2.5. prowadzenie rachunków masowych płatności; 2.6. przyjmowanie wpłat i dokonywanie wypłat gotówki; 2.7. wdrożenie systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych urzędu i jego jednostek organizacyjnych; 2.8. oprocentowanie środków na rachunkach bieżących i pomocniczych, ustalone będzie w oparciu o stawkę WIBID 1M powiększoną lub pomniejszoną o stałą marżę Banku. W celu ustalenia oprocentowania za dany okres odsetkowy przyjmuje się średnią arytmetyczną WIBID 1M z miesiąca poprzedzającego okres odsetkowy; 2.9. naliczanie i kapitalizacja odsetek od środków na rachunkach powinno następować co miesiąc, ostatniego dnia miesiąca. O wysokości oprocentowania w każdym miesiącu Bank zawiadomi Zamawiającego, poprzez ujęcie stosownej informacji na wyciągach bankowych; 2.10. zerowanie rachunków bieżących, zgodnie z dyspozycjami, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na wymienionych rachunkach (np. odsetki bankowe) na rachunek bieżący budżetu Gminy Michałowice; 2.11. wystawianie zaświadczeń, opinii i innych dokumentów dotyczących współpracy oraz pozyskanie dodatkowych poręczeń i gwarancji bankowych. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia dostępny w dokumentach postępowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie RP zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku – Prawo bankowe (Dz. U. z 2016 roku, poz. 1988 z późn. zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy (według załączonego druku, załącznik nr 1 do SIWZ), 2) zobowiązanie podmiotu na którego zasoby powołuje się Wykonawca (jeśli dotyczy) 3) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 4) pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach