Przetargi.pl
OBSŁUGA BANKOWA BUDŻETU GMINY KAMIENICA I JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH

Urząd Gminy Kamienica ogłasza przetarg

  • Adres: 34-608 Kamienica, ul. Kamienica 420
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 3323004, 3323025 wew. 23
  • Data zamieszczenia: 2009-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Kamienica
    ul. Kamienica 420 420
    34-608 Kamienica, woj. małopolskie
    tel. 018 3323004, 3323025 wew. 23
    REGON: 00053772800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamienica.iap.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OBSŁUGA BANKOWA BUDŻETU GMINY KAMIENICA I JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje: obsługę bankową budżetu Gminy Kamienica i jej jednostek organizacyjnych w zakresie : a)Prowadzenia rachunków bankowych, b)Możliwości umieszczenia wolnych środków pieniężnych na lokatach krótkoterminowych. c)Oprocentowania środków pieniężnych umieszczonych na lokatach krótkoterminowych oparte na stawce WIBID dla jednomiesięcznych złotowych depozytów międzybankowych wyliczonej jako średnia z jednego miesiąca poprzedzającego miesiąc bieżący. d)Możliwości zaciągania kredytów w rachunku bieżącym. e)Oprocentowania kredytów na rachunku bieżącym oparte na stawce jednomiesięcznego WIBOR-u, wyliczonej jako średnia z miesiąca poprzedzającego miesiąc bieżący powiększonej o marżę banku
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1.5 Posiadają siedzibę lub placówkę na terenie Gminy Kamienica, lub złożą pisemną deklarację o utworzeniu takiej siedziby lub placówki w terminie do dnia 29 czerwca 2009 na terenie Gminy Kamienica w odległości do 5 km od siedziby Urzędu Gminy Kamienica.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca musi załączyć do oferty sporządzonej na formularzu OFERTA- załącznik nr 2 do specyfikacji, niżej wymienione dokumenty, oświadczenia, informacje i wykazy składające się na ofertę: 1) Oświadczenie wykonawcy w trybie artykułu 22.- Prawo zamówień publicznych, na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji, 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające zgodność profilu prowadzonej działalności z przedmiotem zamówienia oraz aktualny wykaz osób uprawnionych do dokonywania czynności prawnych w imieniu wykonawcy, jeżeli z tego dokumentu to nie wynika. Odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, o których mowa wyżej, muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. W przypadku wykonawcy będącego spółką cywilną obowiązuje załączenie kserokopii umowy spółki i dokumenty rejestracyjne dla każdego ze wspólników. Dla wykonawców występujących wspólnie obowiązuje załączenie umowy regulującej współpracę. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej PRZEZ ORGAN WYDAJĄCY WW. DOKUMENT W WYMAGANYM TERMINIE pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w ww. dokumencie. 3)Oświadczenie o nie zaleganiu w podatkach i opłatach wg wzoru załącznika nr 4 do specyfikacji 4) Oświadczenie oferenta, iż do dnia 29 czerwca 2009 r. pod rygorem nie zawarcia umowy lub rozwiązania umowy z winy oferenta, otworzy placówkę lub siedzibę w odległości nie większej niż 5 km od siedziby Urzędu Gminy Kamienica (dotyczy oferentów, którzy nie mają siedziby lub placówki na terenie Gminy Kamienica) 5) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ( ubezpieczenie dotyczące roku 2009). Polisa ubezpieczeniowa w dniu otwarcia ofert musi być ważna minimum do upływu terminu związania z ofertą 6) Sprawozdanie finansowe za rok 2008, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za rok 2008 7) Oświadczenie Oferenta , że posiada płynność finansową , a udzielone przez niego kredyty nie stanowią zagrożenia dla kontynuacji działalności banku w okresie realizacji zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Oprocentowanie środków pienieżnych gromadzonych na rachunkach bankowych
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.pl/BIP/kamienica, www.kamienica.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach