Przetargi.pl
OBSŁUGA BANKOWA BUDŻETU GMINY IŃSKO W LATACH 2014-2018

Gmina Ińsko ogłasza przetarg

  • Adres: 73-140 Ińsko, ul. Boh. Warszawy 38
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 5623025 , fax. 091 5623063
  • Data zamieszczenia: 2013-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ińsko
    ul. Boh. Warszawy 38 38
    73-140 Ińsko, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 5623025, fax. 091 5623063
    REGON: 81168564500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.insko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OBSŁUGA BANKOWA BUDŻETU GMINY IŃSKO W LATACH 2014-2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Otwarcie, likwidację i prowadzenie rachunków podstawowych i pomocniczych, w tym: a) możliwość otwierania dodatkowych rachunków podstawowych i pomocniczych również w walutach obcych w trakcie związania zamówieniem, na warunkach zadeklarowanych w ofercie, b) potwierdzanie otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych, c) oprocentowanie środków na rachunkach wg zmiennej stopy procentowej w stosunku rocznym. 2)Dokonywanie wpłat i wypłat gotówkowych z rachunku bankowego w placówce banku (oddziale, filia, agencja). 3) Realizację poleceń przelewów wewnętrznych (między rachunkami w tym samym banku) w formie elektronicznej, (w przypadku awarii systemu bankowości elektronicznej w formie dokumentu papierowego). 4) Realizacja poleceń przelewów na rachunki bankowe prowadzone w innych bankach w formie elektronicznej, ( w przypadku awarii systemu bankowości elektronicznej w formie dokumentu papierowego). 5) Posiadanie i zapewnienie systemu bankowości elektronicznej do obsługi rachunków bankowych w tym: a) zainstalowanie systemu bankowości elektronicznej, b) przeniesienie bazy danych z obecnie wykorzystywanego systemu bankowości elektronicznej do systemu proponowanego przez bank, c) serwis oprogramowania, przekazywanie i instalowanie wersji aktualizacyjnych, usuwanie awarii w możliwie najkrótszym czasie, przy czym reakcja serwisu od chwili zgłoszenia powinna nastąpić w ciągu 36 godzin, d) w przypadku awarii systemu lub braku łączności z bankiem, leżącej po stronie Wykonawcy - przyjmowanie i wydawanie zleceń płatniczych składanych na zewnętrznych nośnikach danych lub w formie pisemnej bez dodatkowych opłat, f) w przypadku awarii systemu lub braku łączności z bankiem leżącej po stronie Zamawiającego opłaty za przyjmowanie i wydawanie zleceń płatniczych składanych na zewnętrznych nośnikach danych lub w formie pisemnej będą pobierane zgodnie z taryfą prowizji i opłat bankowych, g) przeszkolenie pracowników, w zależności od zgłoszonych potrzeb. 6) Wydawanie blankietów czeków. 7) Wydawanie opinii i zaświadczeń na wniosek posiadacza rachunku. 8) Sporządzanie i przekazywanie Zamawiającemu wyciągów bankowych drogą elektroniczną oraz w formie papierowej - w wyjątkowych sytuacjach na życzenie Zamawiającego. 9) Umieszczenie na wyciągach bankowych wszystkich informacji o płatnościach podanych przez Kontrahentów w opisie płatności. 10) Zerowanie rachunków bankowych podstawowych i pomocniczych, zgodnie z dyspozycjami, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia kwot pozostałych na wskazanych rachunkach na rachunek budżetu Gminy. 11) Możliwość automatycznego lokowania środków pieniężnych zgromadzonych na rachunku bieżącym na koniec dnia jako overnight. 12) Zapewnienie obsługi systemu masowej płatności. (Gmina wstępnie przewiduje 4 500 kont) Zamawiający korzysta z systemów informatycznych dostarczanych przez ZAKŁAD SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH SIGID Sp. z o. o. Zamawiający w najbliższym czasie nie zamierza zmieniać dostawcy systemów informatycznych. 13) Udzielenie kredytu w rachunku bieżącym w wysokości do 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy zł) na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu Gminy Ińsko na następujących warunkach: - kredyt ma charakter odnawialny (na pokrycie przejściowego deficytu budżetu), - zabezpieczenie kredytu weksel in blaco wraz z deklaracją wekslową, - odsetki kredytu naliczane będą od kwoty wykorzystanego kredytu, - oprocentowanie kredytów w rachunku bieżącym będzie oprocentowane wg stopy procentowej wyliczonej jako suma stawki WIBOR 3M i stałej marży banku, - za uruchomienie kredytu Wykonawca pobierze opłaty i prowizje w wysokości nie większej niż 1 pkt. %, - wykonawca nie będzie pobierał prowizji i opłaty od salda niewykorzystanej części kredytu, - zamawiający płaci odsetki od rzeczywistego zadłużenia, - kredyt powinien zostać postawiony do dyspozycji Zamawiającego w pierwszym dniu roboczym po wejściu umowy w życie, - kredyt oprocentowany będzie według zmiennej stopy procentowej, którą stanowi WIBOR 3M dla międzybankowych depozytów 3- miesięcznych, powiększony o stałą marżę. Stawka WIBOR ustalana będzie według notowania z dnia rozpoczęcia każdego okresu obrachunkowego, za jaki należne odsetki od kredytu są naliczane i spłacane, - zmiana stawek bazowych nie wymaga odrębnego zawiadamiania Zamawiającego, - odsetki od wykorzystywanego kredytu naliczane będą w miesięcznych okresach obrachunkowych, przy czym pierwszy okres rozpoczyna się od dnia postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego, kolejne okresy liczone są od następnego dnia po zakończeniu poprzedniego okresu, ostatni okres obrachunkowy kończy się w dniu poprzedzającym dzień całkowitej spłaty kredytu, 2.Zastrzega się, iż w całym okresie obowiązywania umowy ilość rachunków bankowych może ulec zmianie. 3.Za inne czynności Wykonawca pobierze prowizje i opłaty bankowe zgodnie z taryfą prowizji i opłat bankowych, która stanowić będzie załącznik do umowy. 4.Wykonawca zobowiązany jest do otwarcia i prowadzenia w budynku Urzędu Gminy i Miasta w Ińsku oddziału, filii lub agencji w której prowadzona będzie obsługa kasowa Urzędu. Obsługa kasowa musi zapewnić wypłaty gotówkowe na podstawie czeków, kart płatniczych lub zbiorczych list w godzinach pracy urzędu: - Zamawiający zapewni Wykonawcy - na podstawie odrębnej umowy najmu, pomieszczenie usytuowane w budynku Urzędu Gminy i Miasta w Ińsku przy ul. Bohaterów Warszawy 38. 5.Wykonawca wyposaży stanowisko kasowe w urządzenia i materiały do dokonywania wypłat gotówkowych za pomocą kart płatniczych. 6.Wykonawca poniesie ewentualne koszty przeniesienia rachunków bankowych z banku obsługującego obecnie rachunki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.insko.pl/zamowienia/lista/13.dhtml
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach