Przetargi.pl
Obsługa bankowa budżetu Gminy i Miasta Pajęczno

Gmina i Miasto Pajęczno ogłasza przetarg

  • Adres: 98-330 Pajęczno, ul. Parkowa 8/12
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (034) 311 1523 , fax. (034) 311 2135
  • Data zamieszczenia: 2009-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Pajęczno
    ul. Parkowa 8/12 8/12
    98-330 Pajęczno, woj. łódzkie
    tel. (034) 311 1523, fax. (034) 311 2135
    REGON: 00052425200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pajeczno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa bankowa budżetu Gminy i Miasta Pajęczno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest trzyletnia kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy i Miasta Pajęczno w okresie 01.01.2010 - 31.12.2012 r. polegająca na 1. Otwarciu, prowadzeniu i zamykaniu (niezwłocznie po otrzymaniu wniosku od Zamawiającego) rachunku podstawowego i rachunków pomocniczych w zależności od potrzeb zamawiającego: * rachunku bieżącego i rachunków pomocniczych Gminy i Miasta Pajęczno, * rachunków bankowych Urzędu Gminy i Miasta w Pajęcznie * rachunków bankowych jednostek organizacyjnych Gminy i Miasta w Pajęcznie tj: - 5 Publicznych Szkół Podstawowych i 1 Publiczne Gimnazjum - 2 Publiczne Przedszkola, - Miejski Zakład Komunalny w Pajęcznie, - Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pajęcznie - Miejsko- Gminny Ośrodek Kultury i Sportu w Pajęcznie - Biblioteka Publiczna Gminy i Miasta w Pajęcznie (umowy na obsługę bankową zawierają kierownicy poszczególnych jednostek na warunkach przetargowych) 2. Możliwość złożenia dyspozycji stałego otwarcia lokat 3. Realizacja transakcji poprzez system bankowości elektronicznej ( przelewy) przez sieć internetową Multi Cash lub inny 4. Wpłaty i wypłaty gotówkowe 5. Udzieleniu kredytu w rachunku bieżą na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetowego - limit do wysokości 500.000,00 zł 6. Możliwość negocjacji stopy oprocentowania kredytu w rachunku bieżącym. 7. Automatyczne lokowanie wolny środków na lokatach terminowych (weekendowych) 8. Lokowanie pojawiających się czasowo wolnych środków finansowych, z możliwością ich wycofania w dowolnym czasie, a w przypadku wcześniejszego zerwania lokaty wypłacenia przez bank odsetek za faktyczną liczbę dni przechowania środków na rachunku. 9. Doradztwo w zakresie wykorzystania środków pomocowych Unii Europejskiej (przeprowadzanie analiz efektywności projektów z punktu widzenia warunków i zasad wyboru przedsięwzięć przewidzianych do współfinansowania w ramach programów przedakcesyjnych i funduszy strukturalnych UE) 10. Przekazywanie do siedziby Zamawiającego wyciągów bankowych w następnym dniu roboczym
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium - brak
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie ze SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie ze SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: wskaźnik bieżącej obsługi bankowej
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pajeczno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną