Przetargi.pl
obsługa bankowa budżetu Gminy Elbląg oraz jednostek organizacyjnych podległych gminie

Urząd Gminy Elbląg ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Browarna 85
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 055 2341884 , fax. 055 2340871
  • Data zamieszczenia: 2011-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Elbląg
    ul. Browarna 85 85
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 055 2341884, fax. 055 2340871
    REGON: 00053162500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaelblag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    obsługa bankowa budżetu Gminy Elbląg oraz jednostek organizacyjnych podległych gminie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na obsłudze bankowej budżetu Gminy Elbląg oraz jednostek organizacyjnych podległych gminie, tj.: 1.Jednostki budżetowe: -Urząd Gminy Elblag -Szkoła Podstawowa w Gronowie Górnym -Szkoła Podstawowa w Węzinie -Szkoła Podstawowa w Pilonie -Gimnazjum w Gronowie Górnym -Zespół Szkół w Nowakowie -Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Elblągu 2.Instytucja Kultury - Gminny Ośrodek Kultury w Komorowie Żuławskim Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: -otwarcie i prowadzenie rachunku bieżącego i rachunków pomocniczych budżetu gminy i jednostek organizacyjnych podległych gminie, -realizacja poleceń przelewu, -realizacja wpłat i wypłat gotówkowych, -automatyczne lokowanie wolnych środków finansowych na rachunkach bieżących, lokaty standardowe i krótkoterminowe, -uruchomienie kredytu w rachunku bieżącym, -korzystanie przez zamawiającego z międzybankowego elektronicznego systemu bankowości. -wydawanie opinii, zaświadczeń , czeków gotówkowych w zakresie przedmiotu zamówienia. 3.2.W przypadku łączenia, przekształcania jednostek organizacyjnych Zamawiającego lub powoływania nowych jednostek organizacyjnych Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotowej usługi na warunkach zadeklarowanych w ofercie. 3.3 Obecnie budżet Zamawiającego (rok 2011 - w tym jednostki podległe) kształtuje się na poziomie: 1. wydatki ok. 23,7 mln zł., 2. dochodyok. 22,7 mln zł. 3.limit kredytu w rachunku bieżącym 1 050 000 zł. 3.4 Dane o przedmiocie zamówienia: Wyszczególnienie Ilość/wartość w zł 1.Ilość rachunków podstawowych 8 2.Ilość rachunków pomocniczych 31 3.Ilość przelewów droga elektroniczną ( rocznie) 25 500 4Ilość przelewów w formie papierowej ( rocznie) 100 5Średnio miesięczna ilość ( w szt.) wpłat gotówkowych dokonywanych przez Zamawiającego w placówce Wykonawcy 35 6Miesięczna wartość ( średnia w PLN) wpłat gotówkowych dokonywanych przez Zamawiającego w placówce Wykonawcy 102 750 7Średnio miesięczna ilość ( w szt.) wypłat gotówkowych dokonywanych przez Zamawiającego 20 8Średnio miesięczna wartość ( w PLN) wypłat gotówkowych dokonywanych przez Zamawiającego 168 973 3.5 Zamawiający nie przewiduje możliwości samodzielnego generowania wyciągów bankowych za pomocą systemu bankowości elektronicznej. Zamawiający potwierdza, że automatyczne lokowanie salda oznacza założenie lokaty O/N bądź lokaty weekendowej. 3.6Wykonawca w ramach złożonej oferty jest zobowiązany do zapewnienia kompleksowej obsługi elektronicznej w standardzie zapewniającym pełne bezpieczeństwo, zgodnie z przepisami prawa, w zakresie bankowej obsługi finansowej gminy. 3.7Wykonawca w ramach złożonej oferty jest zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu wyciągów bankowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 660000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/elblag_gmina_wiejska/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach