Przetargi.pl
Obsługa bankowa budżetu Gminy Dąbrowa na lata 2012 - 2014.

Gmina Dąbrowa ogłasza przetarg

  • Adres: 49-120 Dąbrowa, ul. ks. prof. J. Sztonyka 56
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 464 10 10 , fax. 0-77 464 10 10
  • Data zamieszczenia: 2012-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbrowa
    ul. ks. prof. J. Sztonyka 56 56
    49-120 Dąbrowa, woj. opolskie
    tel. 0-77 464 10 10, fax. 0-77 464 10 10
    REGON: 53141304700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadabrowa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa bankowa budżetu Gminy Dąbrowa na lata 2012 - 2014.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest bankowa obsługa budżetu Gminy Dąbrowa. Obsługa obejmuje m.in.: 1)otwarcie i prowadzenie rachunków podstawowych i pomocniczych, rachunków funduszy specjalnych i celowych (w tym rachunków związanych z rozliczaniem środków otrzymanych z funduszy krajowych lub UE), rachunku sum depozytowych, 2)oprocentowanie środków znajdujących się na wszystkich rachunkach Zamawiającego, 3)przyjmowanie wpłat i realizowanie wypłat gotówkowych na terenie miejscowości Dąbrowa, we wszystkie dni robocze roku, w godzinach 8:00 - 15:00, 4)realizowanie wypłat gotówkowych dla osób fizycznych na podstawie listy wypłat, 5)lokowanie wolnych środków na lokatach terminowych, 6)realizację poleceń przelewów wewnętrznych (między rachunkami w tym samym banku) w czasie rzeczywistym bez opłat, 7)realizację wszystkich poleceń przelewów do innych banków w systemie ELIXIR lub SORBNET, 8)realizację poleceń przelewów we wszystkie dni robocze roku, 9)usługę wyzerowania wskazanych rachunków jednostek budżetowych Gminy polegającą na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na tych rachunkach (np. niewykorzystane środki, naliczone odsetki bankowe) na wskazany rachunek Gminy. Usługa wyzerowania zostanie wskazana w umowie rachunku bankowego, którego usługa ta będzie dotyczyć. 10)udzielenie krótkoterminowego kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w ciągu roku budżetowego przejściowego deficytu do wysokości 1.000.000,-zł (słownie: jeden milion) bez kosztów, prowizji i opłat. Jedynym kosztem kredytu będą odsetki od faktycznie wykorzystanego kredytu. Kredyt oprocentowany będzie według stawki WIBOR 1M, powiększonego o marżę Wykonawcy w wysokości określonej w złożonej ofercie, stałą w okresie obowiązywania umowy. Marża Wykonawcy nie może być wyższa niż 1,25%. Bank nalicza odsetki od faktycznie wykorzystanych środków kredytu, w miesięcznych okresach obrachunkowych za okres faktycznego wykorzystania środków kredytu i obciąża nimi automatycznie rachunek Zamawiającego. Spłata krótkoterminowego kredytu odnawialnego nastąpi najpóźniej do 31 grudnia danego roku budżetowego, a w każdym następnym roku budżetowym kredyt będzie dostępny na takich samych warunkach od pierwszego dnia roboczego nowego roku budżetowego. 11)wydawanie blankietów czeków gotówkowych, 12)wydawanie opinii bankowej o prowadzonym rachunku oraz innych opinii i zaświadczeń, 13)w ostatnim dniu roboczym każdego roku kalendarzowego świadczenie usług bankowych odbywać się będzie co najmniej do godziny 13:00, 14)w ramach systemu bankowości elektronicznej (internetowej) posiadacz rachunku będzie miał zapewnione w szczególności: a.aktywację i całodobowe korzystanie z systemu bankowości elektronicznej bez opłat, b.możliwość konfigurowania uprawnień do rachunków i konkretnych operacji dla poszczególnych użytkowników, c.autoryzację transakcji przez osoby uprawnione, d.uzyskiwanie w czasie rzeczywistym informacji o wszystkich operacjach i saldach na rachunku bieżącym i rachunkach pomocniczych, e.generowanie wyciągów bankowych wraz z załącznikami, drukowanie potwierdzeń przelewów, f.przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi systemu wg uzgodnionego pomiędzy stronami harmonogramu, który umożliwi bezpieczne rozpoczęcie użytkowania systemu bankowego od pierwszego dnia miesiąca następującego po dniu podpisaniu umowy, g.informowanie użytkowników o wszystkich istotnych sprawach związanych z Systemem (np. awarie, aktualizacje, przelewy odrzucone przez Bank), h.możliwość złożenia w oddziale Banku przelewu w formie dyspozycji pisemnej w sytuacjach, gdy nie będzie możliwe dokonanie przelewu elektronicznie - bez dodatkowych opłat, niezależnie od ilości przelewów, i.umożliwianie upoważnionemu przez Zamawiającego pracownikowi wglądu w saldo rachunku jednostek podległych Gminie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminadabrowa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach