Przetargi.pl
Obsługa bankowa budżetu Gminy Cewice i jednostek organizacyjnych podległych gminie

Gmina Cewice z siedzibą organu wykonawczego gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 84-312 Cewice, ul. W. Witosa 16
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8613460 , fax. 059 8613462
  • Data zamieszczenia: 2012-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Cewice z siedzibą organu wykonawczego gminy
    ul. W. Witosa 16 16
    84-312 Cewice, woj. pomorskie
    tel. 059 8613460, fax. 059 8613462
    REGON: 77097975000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cewice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa bankowa budżetu Gminy Cewice i jednostek organizacyjnych podległych gminie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu Gminy Cewice oraz jej jednostek podległych, zgodnie z zestawieniem poniżej: -Urząd Gminy Cewice - Gminne Centrum Kultury w Cewicach - Gminna Biblioteka Publiczna w Cewicach - Ośrodek Pomocy Społecznej w Cewicach - Zespół Szkół w Cewicach - Szkoła Podstawowa im Olimpijczyków Polskich w Maszewie - Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi w Przerytem - Szkoła Podstawowa w Łebuni - Szkoła Podstawowa im Lotników Morskich w Siemirowicach: 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Otwarcie i prowadzenie oprocentowanego rachunku bieżącego i oprocentowanych rachunków pomocniczych obejmujących budżet Gminy Cewice i jednostki organizacyjne Gminy. 2. Możliwość otwarcia i prowadzenia innych oprocentowanych rachunków bieżących i pomocniczych, których konieczność utworzenia powstanie po stronie zamawiającego w trakcie obowiązywania umowy, 3. Umożliwienie usługi w ramach systemu OVERNIGHT - automatycznego przenoszenia środków na lokatę 4. Potwierdzenie otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych, 5. Przyjmowanie wpłat gotówkowych i realizację wypłat gotówkowych, 6. Sporządzanie dziennych wyciągów bankowych ze wszystkich prowadzonych rachunków i ich udostępnianie przez bank w wersji papierowej lub elektronicznej. Wyciągi muszą identyfikować dokonane operacje i stwierdzać saldo otwarcia i zamknięcia rachunków 7. Wydawanie czeków na wniosek zamawiającego, 8. Wydawanie opinii i zaświadczeń bankowych na wniosek zamawiającego, 9. Wydawanie historii rachunków na wniosek zamawiającego, 10. Potwierdzanie sald rachunków bankowych, 11. Realizację poleceń przelewów krajowych i zagranicznych w formie systemu bankowości elektronicznej 12. Wdrożenie systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych łącznie z oprogramowaniem i przeszkoleniem personelu, 13. Udzielanie kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu gminy do wysokości określonej corocznie w uchwałach budżetowych. Udzielanie niniejszego kredytu następować będzie po przedłożeniu przez zamawiającego wniosku wraz z dokumentami wymaganymi przez bank do oceny zdolności kredytowej. Bank udzieli zamawiającemu kredytu po pozytywnej ocenie jego zdolności kredytowej oraz po uzgodnieniu formy zabezpieczenia kredytu 14. Siedziba lub oddział banku w odległości nie większej niż 20 km od siedziby Urzędu Gminy w Cewicach 3. Warunki prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do otwarcia i prowadzenia rachunków bankowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa 2. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić obsługę wpłat gotówkowych i wypłat gotówkowych dokonywanych przez Zamawiającego oraz jego jednostek i na rachunki Zamawiającego oraz jego jednostek. 3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił nieodpłatnie: podłączenie do systemu elektronicznej obsługi bankowej, instalację niezbędnego oprogramowania i jego aktualizacji, a także przeszkolenie pracowników zamawiającego w zakresie obsługi w/w systemu. W przypadku awarii Zamawiający wymaga bezzwłocznego podjęcia działań, w celu zapewnienia sprawnej obsługi. 4. W ramach systemu elektronicznej obsługi bankowej Wykonawca zapewni Zamawiającemu w szczególności: 4.1. Bezpieczeństwo danych w w/w systemie, 4.2. Jednoczesne funkcjonowanie wszystkich stanowisk w tym samym czasie, 4.3. Realizację zleceń płatniczych ze wszystkich rachunków bankowych w ramach dostępnych środków, 4.4. Składanie poleceń przelewu z datą przyszłą, z możliwością ich przeglądania, modyfikacji i usuwania przed wysłaniem do banku, 4.5. Możliwość uzyskania w czasie rzeczywistym pełnej informacji o wszystkich operacjach i saldach na rachunkach bankowych zamawiającego, 4.6. Przeszukiwanie zbiorów wszystkich operacji na wszystkich rachunkach bankowych, 4.7. Tworzenie w systemie archiwum zrealizowanych zleceń płatniczych oraz wyciągów bankowych, 4.8. Generowanie potwierdzenia zrealizowanego przelewu oraz wyciągów bankowych niewymagających uwierzytelnienia bankowego, 5. Wykonawca zapewni sprawne funkcjonowanie systemu elektronicznej obsługi bankowej, najpóźniej do dnia 2 stycznia 2013 roku od godz. 7:30. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo lokowania wolnych środków pieniężnych na lokatach terminowych również w innych bankach, niż bank wybrany w ramach przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ewentualne gromadzenie środków na lokatach terminowych odbywać się będzie według dyspozycji Zamawiającego. 7. Opłaty przedstawione w ofercie obowiązywać będą niezmiennie przez cały czas trwania umowy bez możliwości ich waloryzacji 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z niektórych wskazanych usług bez ponoszenia w związku z tym dodatkowych opłat, z zastrzeżeniem, iż ilość tych usług nie może przekroczyć 50% wartości zamówienia 9. Wykonawca nie będzie pobierał prowizji i opłat z tytułu: 9.1. Otwarcia i prowadzenia rachunków bankowych bieżących i pomocniczych, 9.2. Przelewów wewnątrzbankowych, 9.3. Sporządzania dziennych wyciągów bankowych ze wszystkich prowadzonych rachunków i ich udostępnienie przez bank w wersji elektronicznej bądź papierowej, 9.4. Wpłat gotówkowych na rachunki zamawiającego, 9.5. Realizacji czeków z rachunku zamawiającego, 9.6. Wydawania blankietów czeków gotówkowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: oprocentowanie środków pieniężnych gromadzonych na rachunkach bieżących umieszczanych na lokatach jednodniowych (OVERNIGHT)
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.cewice.pl/zamowienia
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach