Przetargi.pl
Obsługa awaryjna (naprawy) systemów alarmowych: SKD, CCTV, SSWiN oraz ppoż w obiektach administrowanych przez 34 WOG Rzeszów

Jednostka Wojskowa 4784 ogłasza przetarg

  • Adres: 35-111 Rzeszów, ul. Krakowska 11B
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 715 56 59 , fax. 17 715 63 85
  • Data zamieszczenia: 2015-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 4784
    ul. Krakowska 11B 11B
    35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 17 715 56 59, fax. 17 715 63 85
    REGON: 18069037300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa awaryjna (naprawy) systemów alarmowych: SKD, CCTV, SSWiN oraz ppoż w obiektach administrowanych przez 34 WOG Rzeszów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest obsługa awaryjna SSWiN, KD, CCTV i ppoż. w obiektach administrowanych przez Jednostkę Wojskową 4784 zlokalizowanych w: a. Jednostka Wojskowa nr 4784 , ul. Krakowska 11B, 35-111 Rzeszów; b. Wojewódzki Sztab Wojskowy, ul. Lwowska 4, 35-900 Rzeszów; c. Wojskowa Komenda Uzupełnień, ul. Konopnickiej 5, 35-211 Rzeszów; d. Wojskowa Komenda Uzupełnień , ul. Kościuszki 2, 37-400 Nisko; e. Wojskowa Komenda Uzupełnień , ul. Kościuszki 24, 38-200 Jasło; f. Wojskowa Komenda Uzupełnień, ul. Przemyska 1, 38-500 Sanok; g. Wojskowa Komenda Uzupełnień, ul. Głęboka 4, 37-500 Jarosław; h. Jednostka Wojskowa nr 3841, ul. Lwowska 5, 35-900 Rzeszów; i. Jednostka Wojskowa nr 4719, ul. Langiewicza 4, 35-021 Rzeszów; j. 21 batalion dowodzenia, ul. Dąbrowskiego 22, 35-036 Rzeszów; k. Dowództwo 21 BSP, ul. Hoffmanowej 10, 35-016 Rzeszów; l. Węzeł Łączności , ul. Hoffmanowej 10, 35-016 Rzeszów; m. 133 krt , 36-061 Wysoka Głogowska; n. Wydział Żandarmerii Wojskowej , ul. Langiewicza 4, 35-021 Rzeszów; o. 3 batalion inżynieryjny , ul. Sandomierska 20, 37-400 Nisko; p. Jednostka Wojskowa nr 3957 , ul. 3-go Maja, 37-500Jarosław; q. Jednostka Wojskowa nr 3928 , ul. 29 Listopada 11, 37-700 Przemyśl; r. Węzeł Łączności , ul. 29 Listopada 29, 37-700 Przemyśl ; s. Placówka Żandarmerii Wojskowej , ul. Okrzei 3, 37-700 Przemyśl; t. Jednostka Wojskowa nr 3233 , ul. Wojska Polskiego 22, 37-710 Żurawica; u. Rejonowe Warsztaty Techniczne, ul. Wojska Polskiego 23, 37-710 Żurawica i strzelnica w Michałówce; v. Jednostka Wojskowa nr 4784(SOI) , ul. Poniatowskiego, 37-500Jarosław w. Jednostka Wojskowa nr 4784( GZ) ul. Okrzei 3, 37-700 Przemyśl 1) Przyrządy i narzędzia używane do naprawy i testowania systemu muszą być sprawne z ważnym świadectwem legalizacji oraz na podstawie art. 20 i art. 21 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jedn. Dz. U. z 2014 r., poz. 1099). Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć wszystkich pracowników świadczących usługi zabezpieczenia technicznego w danym kompleksie (obiekcie) w jednolite umundurowanie (kpl. ubiór), zgodnie z przyjętym wzorem podmiotu zatrudniającego, a także umiejscowionymi w widocznym miejscu identyfikatorami pracowników zabezpieczenia technicznego. 2) Zakres obsługi awaryjnej obejmuje usuwanie: a) w ramach niniejszego zamówienia wykonawca zapewni prowadzenie całodobowego dyżuru serwisowego (czas rozpoczęcia prac - zgodnie z treścią złożonej oferty, z zastrzeżeniem, że nie może to być czas dłuższy niż 4 godziny od momentu zgłoszenia awarii w kompleksie, obiekcie), b) potwierdzeniem wykonania obsługi awaryjnej będzie protokół wg wzoru ustalonego przez zamawiającego oraz wpis w Rejestrze napraw, przeglądów technicznych oraz konserwacji systemów i urządzeń alarmowych, c) usuwanie awarii tj.: uszkodzeń systemu wynikłych z przyczyn losowych (np. wyładowań atmosferycznych, przepięć w liniach energetycznych, zalań, pożarów); uszkodzeń zaistniałych w wyniku obsługi systemu przez osoby nieuprawnione lub niezgodnie z jego przeznaczeniem; mechanicznych uszkodzeń elementów systemu alarmowego. Realizację powyższych napraw Zamawiający przewiduje do sześćset pięćdziesiąt roboczogodzin, które realizowane będą na polecenie zamawiającego, za opłatą ustaloną każdorazowo przez strony umowy. W tym celu wykonawca określi cenę za 1 roboczogodzinę naprawy awaryjnej (cena ta musi uwzględniać wszelkie koszty, w tym również koszty dojazdu ekipy serwisowej). Części zamienne (urządzenia) niezbędne do usunięcia awarii dostarczy Zamawiający, na podstawie sporządzonego przez Wykonawcę w obecności administratora systemów alarmowych (osoby wyszczególnionej w § 5 umowy) protokołu stanu technicznego. 3) Obsługę awaryjną SSWiN, SKD , CCTV oraz ppoż. należy tak zorganizować, aby przedstawiciel wykonawcy podjął działania w dozorowanym obiekcie w okresie wskazanym w ofercie, jednakże nie później niż w ciągu 4 godzin od powiadomienia o uszkodzeniu. Naprawy powinny być dokonywane w miejscu instalacji urządzeń. Wyjątkowo, gdy okaże się, że ze względu na rodzaj awarii lub usterki nie jest możliwe usunięcie jej w miejscu instalacji urządzenia dopuszcza się za pisemną zgodą zamawiającego naprawę w innym miejscu, które winno być wskazane w dokumencie o udzieleniu zgody. Użytkownik powinien być informowany przy zgłaszaniu uszkodzenia o możliwym opóźnieniu w przystąpieniu do jego usuwania, co jednak nie zwalnia wykonawcy od odpowiedzialności z tytułu opóźnienia w przystąpieniu do usuwania awarii. 4) Po usunięciu awarii należy sporządzić protokół przeprowadzonych czynności, a w wypadku konieczności wymiany urządzeń przedstawić zamawiającemu ich świadectwa kwalifikacyjne lub certyfikaty. 5) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 6) Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 351217005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas podjęcia działań
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.34wog.wp.mi.pl znajduje się wzór wniosku w sprawie zakwalifikowania do udziału w post
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach