Przetargi.pl
OBŁUGA BANKOWA BUDŻETU GMINY NOWA SUCHA I GMINNYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH

Urząd Gminy Nowa Sucha ogłasza przetarg

  • Adres: 96-513 Nowa Sucha,
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 468 612 051 , fax. 468 612 051
  • Data zamieszczenia: 2020-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Nowa Sucha 50
    96-513 Nowa Sucha, woj. mazowieckie
    tel. 468 612 051, fax. 468 612 051
    REGON: 54181300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowasucha.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OBŁUGA BANKOWA BUDŻETU GMINY NOWA SUCHA I GMINNYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa bankowa obsługa budżetu Gminy Nowa Sucha oraz jednostek organizacyjnych Gminy w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2024 r. (4 lata) 2. Obsługą bankową objęte będą następujące jednostki organizacyjne Gminy Nowa Sucha 1) Urząd Gminy w Nowej Suchej, Nowa Sucha 59A, 96-513 Nowa Sucha 2) Zakład Gospodarki Komunalnej w Nowej Suchej, Nowa Sucha 59A, 96-513 Nowa Sucha 3) Publiczne Przedszkole w Nowej Suchej, Nowa Sucha 50A, 96-513 Nowa Sucha 4) Szkoła Podstawowa im. Jakuba Kopacza w Nowej Suchej, Nowa Sucha 16, 96-513 Nowa Sucha 5) Szkoła Podstawowa im. Bohaterów Bitwy nad Bzurą w Kozłowie Szlacheckim, Kozłów Szlachecki 54, 96-513 Nowa Sucha 6) Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Kozłowie Biskupim, ul. Olimpijska 1, Kozłów Biskupi, 96-513 Nowa Sucha 7) Szkoła Podstawowa im. Ks. Jana Twardowskiego, Kurdwanów 35 ,96-513 Nowa Sucha 8) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowej Suchej, Nowa Sucha 59A, 96-513 Nowa Sucha 9) Gminny Ośrodek Kultury w Nowej Suchej, Nowa Sucha 50A, 96-513 Nowa Sucha 10) Gminna Biblioteka Publiczna w Nowej Suchej, Nowa Sucha 50, 96-513 Nowa Sucha 3. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi bankowa obsługa jednostek wymienianych w punkcie 2, obejmująca w szczególności następujące czynności bankowe: 1) Otwarcie, prowadzenie i obsługa istniejących oraz wszystkich innych otwartych w okresie obowiązywania umowy rachunków bankowych bieżących, pomocniczych budżetu, funduszy celowych i specjalnych, kont wirtualnych do realizacji wpłat masowych, 2) realizowanie poleceń przelewów wewnętrznych między rachunkami w tym samym banku oraz poleceń przelewów zewnętrznych do obcych banków w formie elektronicznej i papierowej w walucie krajowej i zagranicznej, 3) przyjmowanie wpłat gotówkowych własnych i obcych dokonywanych na rachunek jednostek, 4) pobór gotówki za pośrednictwem blankietów czekowych, 5) dokonywanie wypłat gotówkowych, w tym na rzecz osób trzecich, 6) przyjmowanie środków na lokaty, 7) świadczenie usługi przewalutowania, 8) potwierdzenie stanu salda dokonywanych operacji finansowych na każdy dzień roboczy na wszystkich rachunkach bieżących i pomocniczych (wyciągi bankowe papierowe z ustaleniem salda i dokładnego opisu dokonanej operacji), uznanie i obciążanie rachunków w dniu operacji, 9) naliczanie i kapitalizacja odsetek dokonywana w okresie miesięcznym ostatniego dnia miesiąca, 10) oprocentowanie zgromadzonych środków następować będzie według zmiennej stopy procentowej w stosunku rocznym, wyliczonej według formuły WIBID dla okresu 1-miesięcznego x mnożnik (z oferty). Zmiana oprocentowania następować będzie w miesięcznych okresach kalendarzowych i obowiązywać będzie od pierwszego dnia roboczego każdego kolejnego miesiąca kalendarzowego, 11) opłaty i prowizje za obsługę bankową naliczane będą na koniec każdego miesiąca w rachunku podstawowym, 12) usługę „wyzerowania” wskazanych rachunków bieżących Gminy i jednostek organizacyjnych Gminy, polegającą na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na rachunkach Gminy i jednostek organizacyjnych na wskazany rachunek budżetu, 13) zapewnienie Zamawiającemu w pełni funkcjonalnego systemu bankowości elektronicznej wraz z odpowiednim oprogramowaniem, 14) umożliwienie stosowania podpisu elektronicznego w ramach systemu bankowości elektronicznej, 15) realizacja operacji bankowych we wszystkich trybach (zwykłym, pilnym i ekspresowy i systemach (ELIXIR, SORBENT, SWIFFT, SEPA i innych), 16) zapewnienie wsparcia merytorycznego i technicznego dla Zamawiającego, 17) wydawanie blankietów czekowych, 18) wydawanie opinii i zaświadczeń na wniosek posiadacza rachunku. 4. Wymagania dodatkowe. 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy posiadający zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej określonej w przepisach ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2187 z późn. zm.), znajdujące się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia. 2) Wykonawca winien posiadać placówkę (filię, punkt) w miejscowości Nowa Sucha (na dzień składania ofert), lub utworzyć do dnia 01.01.2021 r. lub zapewnić odbiór i dostawę gotówki z/do punktu kasowego w Urzędzie Gminy Nowa Sucha na żądanie zgłoszone przez kasjera lub osobę odpowiedzialną za stan gotówki, nie częściej niż raz dzienne w dniu, na własny koszt, zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa przewozu środków pieniężnych 3) z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę w stosunku, do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli poprzez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. Prawo restrukturyzacyjne (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 243 z późn, zm.) lub którego upadłość ogłoszono z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 498 z późn. zm.), 4) Zamawiający wymaga, aby stanowiska do bankowości elektronicznej funkcjonowały od dnia obowiązywania umowy, 5) Wykonawca w ramach złożonej oferty jest zobowiązany do zapewnienia kompleksowej obsługi elektronicznej w standardzie zapewniającym pełne bezpieczeństwo, zgodne z przepisami prawa w zakresie bankowości i obsługi finansowej budżetu Gminy Nowa Sucha oraz jej jednostek organizacyjnych, 6) Wykonawca winien zapewnić wykonanie czynności organizacyjnych związanych z obsługą bankową budżetu Gminy Nowa Sucha oraz jednostek organizacyjnych codziennie od poniedziałku do piątku, nie krócej niż w godzinach 8:30 – 14:30, 7) Zamawiający informuje, że wszystkie materiały dotyczące budżetu Gminy Nowa Sucha są umieszczone na stronie internetowej bip.nowasucha.pl 8) Ponadto Zamawiający informuje, że: - Roczny budżet Gminy Nowa Sucha wynosi 43 000 000 ,00 PLN, - Ilość aktualnie obsługiwanych kont wirtualnych wynosi 9 000 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: - Wykonawca winien wykazać, że posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej udzielone przez Komisję Nadzoru Finansowego na terenie Polski, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, o których mowa w art. 5 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2187 z późn. zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe, lub w przypadku banków przekształconych z państwowych – pisemne oświadczenie, że bank prowadzi działalność na podstawie stosownego rozporządzenia Rady Ministrów, lub w przypadku zagranicznych instytucji finansowych w rozumieniu ustawy –Prawo bankowe – w miejsce w/w dokumentów należy przedłożyć odpowiedni dokument z kraju (siedziby) Wykonawcy, potwierdzający prawo do prowadzenia działalności bankowej oraz zawiadomienie złożone w Komisji Nadzoru Finansowego o prowadzeniu działalności na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w formie oddziału lub w ramach działalności transgranicznej. (W przypadku oferty składanej wspólnie, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach