Przetargi.pl
Objęcie umową serwisową i konserwacyjną narzędzi chirurgicznych w Szpitalu Praskim p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o.

Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 03-401 Warszawa, Al. Solidarności 67
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 6187190 , fax. 22 6187190
  • Data zamieszczenia: 2013-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    Al. Solidarności 67 67
    03-401 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 6187190, fax. 22 6187190
    REGON: 01229882300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.praski.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Objęcie umową serwisową i konserwacyjną narzędzi chirurgicznych w Szpitalu Praskim p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi konserwacyjne i serwisowe polegające na utrzymaniu sprawności techniczno - eksploatacyjnej narzędzi chirurgicznych znajdujących się na wyposażeniu Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o. w Warszawie, wymienionych w Załączniku nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia mogą wykonywać osoby posiadające kwalifikacje do konserwacji urządzeń medycznych, posiadające kwalifikacje do dozoru nad eksploatacją urządzeń, przeszkolone u producenta w zakresie przeglądów urządzeń i posiadające zaświadczenia producenta potwierdzające uprawnienia do wykonywania usług konserwacyjnych (jeśli są wymagane przez producenta danego urządzenia medycznego). Przedmiot zamówienia Wykonawca wykonywać będzie przy użyciu własnej aparatury kontrolno-pomiarowej, narzędzi oraz materiałów. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania czynności konserwacyjnych i serwisu zgodnie z przyjętym harmonogramem wynikającym z właściwości danych narzędzi chirurgicznych zgodnie z obowiązującymi instrukcjami, standardami i normami. Konieczność przeprowadzenia napraw Wykonawca będzie uzgadniał z Działem Nadzoru Technicznego i Eksploatacji Zamawiającego, z podaniem przewidywanych kosztów w formie kalkulacji cenowej kosztorysu. Wykonanie ich nastąpi po akceptacji kalkulacji cenowej kosztorysu przez Kierownika Zamawiającego. Usługa regeneracyjna w szczególności obejmie: rozmontowanie narzędzia i ponowne złożenie po wykonaniu regeneracji, czyszczenie, szlifowanie i polerowanie całej powierzchni narzędzia, naprawę (ostrzenie, przywrócenie oryginalnego kształtu), wymianę części zamiennych zgodnych z najwyższymi standardami jakości, wymianę wkładek z twardego stopu metali, nałożenie warstwy pasywnej po usunięciu powłoki wierzchniej (powłoka musi być odporna na działanie chemicznych środków do dezynfekcji narzędzi oraz czynniki sterylizujące głównie nasyconą parę wodną, co najmniej przez okres gwarancji), konserwację ustalenie pracy narzędzia (chwytu, cięcia, itp.), testy funkcyjne (zgodnie z procedurą technologiczną identyczną jak dla nowych narzędzi).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504220009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium, na cały okres związania ofertą, w następującej wysokości: 3 000,00 zł 2. Wadium może być wniesione : a) w pieniądzu na rachunek Zamawiającego w Banku Gospodarstwa Krajowego I Oddział w Warszawie, nr konta: 96 1130 1017 0020 0760 6720 0002. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. 2007 Nr 42, poz. 275 ). Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, a kopia dowodu (potwierdzona za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy) jego wniesienia dołączona do oferty. Wadium wnoszone w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formach określonych w pkt. 2 lit. b - e, dowód wniesienia wadium nie może być wpięty w sposób trwały do pozostałych stron oferty. Zamawiający zaleca złożenie oryginału dowodu wniesienia wadium w oddzielnej kopercie, w sposób umożliwiający Zamawiającemu jego zwrot w terminach określonych w ustawie. Kopie dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 3. Zatrzymanie wadium. W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w pkt. 2 lit. b - e jw., dokumenty te muszą zawierać określenie przypadków, w których wadium zostaje zatrzymane przez Zamawiającego, tj., kiedy Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,lub kiedy Wykonawca, który złożył ofertę: d)w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniądza Zamawiający zatrzymuje wadium (w przypadkach określonych wyżej) wraz z należnymi odsetkami. 4.Zwrot wadium. Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prawski.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach