Przetargi.pl
Objęcie monitoringiem miejskim placu zabaw w parku miejskim przy ul. Parkowej

Gmina Miejska Bolesławiec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-700 Bolesławiec, ul. Rynek 41
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 6456400 , fax. 075 6456402
  • Data zamieszczenia: 2015-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Bolesławiec
    ul. Rynek 41 41
    59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
    tel. 075 6456400, fax. 075 6456402
    REGON: 23082140500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.boleslawiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Objęcie monitoringiem miejskim placu zabaw w parku miejskim przy ul. Parkowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, rozmieszczenie i instalację 4 nowych kamer, w celu rozbudowy istniejącego monitoringu miejskiego. Nowe kamery zostaną zamontowane w parku miejskim zlokalizowanym przy ul. Parkowej w Bolesławcu - działka nr 962.4 w obrębie 9 m. Bolesławiec. 1.1 Opis istniejącego systemu: 1.1.1 Istniejący system oparty jest w głównej mierze na podzespołach jednego producenta - firmy Bosch, w celu jego rozbudowy projektuje się użycie kompatybilnego sprzętu. W skład istniejącego system monitoringu miejskiego wchodzi m.in.: - 31 kamer obrotowych Bosch serii VG5. - jedna macierz dyskowa Bosch DSA-N2E6X2-12AT o przestrzeni dyskowej 24TB. Obrazy z kamer są rejestrowane i przechowywane przez 30 dni. - serwer z zainstalowanym oprogramowaniem Bosch BVMS 4.5. Według informacji uzyskanych przez projektanta u dostawcy firmy Bosch, Inwestor ma prawo w każdej chwili i bezterminowo zaktualizować oprogramowanie do wersji 5.5 - stacja robocza wyposażona w 2 monitory poglądowe NEC i 1 monitor główny Philips. Dwa 40 monitory poglądowe pracujące w podziale 4x4 pokazują każdy po 16 obrazów kamerowych. Większy podział spowoduje że obrazy z kamer będą mało czytelne. - przełącznik sieciowy Cisco Catalyst 3750. 1.2 Opis przedmiotu zamówienia: 1.2.1 Każda z 4 kamer zostanie wyposażona w szafkę kamerową o wymiarach 400x300x200mm i klasie szczelności IP65. Do każdej z szafek należy doprowadzić kabel zasilający YKY 3x2,5mm2 230VAC, oraz kabel światłowodowy 4J z najbliższego zasobnika ziemnego. W zasobnikach kable światłowodowe 4J będą włączane do kabli większej pojemności. Początkowy zasobnik to zasobnik Z1. Kable należy układać w rurach HDPE o średnicy 40mm. Z zasobnika Z1 do studni BOC1519 i dalej kanalizacją Orange do studni BOC1526 przy budynku II Środowiskowego Domu Samopomocy w Bolesławcu. Szafki należy zasilić z istniejącej szafy sterowania oświetleniem parkowym SOU5-20 (na mapce jako ZK). Lokalizację szafy wraz z trasami kablowymi zaznaczono na mapie rys.2. Szafkę kamerową należy wyposażyć według załączonego schematu rys.4. Każda szafka kamerowa zawiera również UPS podtrzymujący pracę kamery przez co najmniej 60 minut. Kabel światłowodowy w szafce kamerowej należy zakończyć na przełącznicy czteropolowej zakończonej gniazdem typu SC. Drugi koniec kabla światłowodowego należy zakończyć na przełącznicy zlokalizowanej w zainstalowanej szafie teletechnicznej 19.12U w pomieszczeniu II Środowiskowego Domu Samopomocy w Bolesławcu. 1.2.2 Oferowany przez wykonawcę przedmiot zamówienia musi być kompatybilny z istniejącym systemem monitoringu. 1.2.3 Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia (w szczególności kamery i inne urządzenia) był nowy, tzn. wyprodukowany nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed ich dostarczeniem zamawiającemu. Przedmiot zamówienia nie może być używany. 1.2.4 Przedmiotu zamówienia (w szczególności kamery i inne urządzenia) musi pochodzić z autoryzowanego kanału sprzedaży producentów. Oferowany przedmiot zamówienia (w szczególności kamery i inne urządzenia) powinien pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producentów i mieć zapewniony serwis i wsparcie techniczne producentów / przedstawicieli producentów na terenie RP i/lub pozostałych krajów Unii Europejskiej. 1.2.5 Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej w 3 egz. 1.2.6 Wykonanie dokumentacji powykonawczej w 3 egz. 1.2.7 Wykonawca udziela Zamawiającemu na przedmiot umowy (oferowany sprzęt) minimum 36 miesięcy gwarancji producenta, a w przypadku akumulatorów minimum 24 miesięczną gwarancję producenta. Wykonawca udziela Zamawiającemu 60 miesięcy gwarancji na wykonanie przedmiotu umowy (z wyłączeniem 36 miesięcznej gwarancji producenta na sprzęt oraz 24 miesięcznej gwarancji producenta w przypadku akumulatorów) licząc od dnia odbioru końcowego, o którym mowa w § 10 ust. 14.1 wzoru umowy wraz z bezpłatnymi przeglądami gwarancyjnymi w tym okresie. Wykonawca w ramach udzielanej gwarancji zobowiązany jest do zapewnienia serwisu sprzętu. 1.2.8 Wykonawca w okresie 1 roku od dnia odbioru końcowego robót zapewni bezpłatną usługę konserwacji przedmiotu umowy, zgodnie z zapisami zawartymi w § 12 ust. 1.1 wzoru umowy. 2. Zestawienie urządzeń: Szczegółowy opis parametrów technicznych urządzeń znajduje się w załączniku A - Zestawienie urządzeń zamawiającego.Opis.Kalkulacja ceny ofertowej. 3. Uwaga: Budowa istniejącego monitoringu miejskiego zakończyła się w roku 2014 i prace te objęte są 5 letnią gwarancją wykonawcy tj.: firmy Specialised Projects Polska sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Grottgera 35, 44-100 Gliwice. Warunkiem zachowania obecnej gwarancji po rozbudowie systemu objętego niniejszym zamówieniem jest wykonanie poniższych czynności przez firmę Specialised Projects Polska sp. z o.o.: - przeprowadzenie włączenia nowych kamer, - dodanie nowej macierzy do istniejącego systemu (sama instalacja), - aktualizacje całego systemu BVMS do najnowszej wersji. Za wyżej wymienione prace firma Specialised Projects Polska sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Grottgera 35, 44-100 Gliwice, otrzyma wynagrodzenie w wysokości 2 500,00 zł netto. Koszt tych prac ponosi wykonawca i należy je doliczyć do oferty. 4. Szczegółowy zakres prac, dostaw oraz parametrów urządzeń zawarty jest w dokumentacji służącej do opisu przedmiotu zamówienia - załącznik B do SIWZ. 5. Wskazania w SIWZ z nazwy zastosowanych urządzeń, znaków towarowych, patentów, materiałów lub ich pochodzenia należy rozumieć jako spełnienie wymaganych parametrów technicznych, standardów jakościowych lub lepszych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający dopuszcza stosowanie równoważnych materiałów i urządzeń. W takim przypadku zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały i urządzenia. W przypadku gdy zastosowanie tych materiałów lub urządzeń wymagać będzie akceptacji np. autora projektu, koszty opinii lub koszty przeprojektowania poniesie wykonawca. 5.1 Zamawiający zwraca uwagę na to, iż jeżeli wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, parametry techniczne urządzenia spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Nie oznacza to jednak, iż poprzez dopuszczenie równoważności zamawiający jest zobowiązany zrezygnować ze swoich oczekiwań co do cech, które mają dla niego istotne znaczenie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453151009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca najpóźniej w dniu składania ofert, przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium, w wysokości 5 200,00 zł (słownie: pięć tysięcy dwieście złotych i zero groszy). 1.1 Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 1.2 Zamawiający zobligowany będzie do wykluczenia wykonawcy, który wniósł wadium nieobejmujące swoją ważnością całego okresu związania ofertą, w tym również dnia otwarcia ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 2.6 W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji (dot. również poręczenia), gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: - nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib; - określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; - kwotę gwarancji; - termin ważności gwarancji; - zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 2.6.1 Zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, lub pełnomocnictw, i nie udowodnił do tej pory, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem bankowym na konto zamawiającego nr 04 1020 2137 0000 9402 0046 4271 3.1 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego przed datą wyznaczoną na składanie ofert. 4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 4.1. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 4, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zwraca się je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 9.1 odmówił podpisania umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 9.2 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy - w przypadku wystąpienia, 9.3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy; 10. W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej oryginał lub kopia przelewu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę winna zostać dołączona do oferty. 11. W przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, oryginał dowodu wniesienia wadium przez wykonawcę musi zostać złożony wraz z ofertą w oddzielnej kopercie z dopiskiem - WADIUM.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin wykonania (dni)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.um.boleslawiec.bip-gov.pl/public/?id=92604
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach