Przetargi.pl
Obejście osuwiska w rejonie góry Just na terenie gminy Łososina Dolna (ID 12/PNS/1) - IV etap - stabilizacja i zabezpieczenie osuwisk (wg KDO 2, KDO 3 i KDO 4) wraz z przebudową odcinków drogi powiatowej nr 1553 K Tęgoborze - Wronowice

Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Sączu ogłasza przetarg

  • Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Wiśniowieckiego 136
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 4426488 , fax. 018 4426345
  • Data zamieszczenia: 2009-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Sączu
    ul. Wiśniowieckiego 136 136
    33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
    tel. 018 4426488, fax. 018 4426345
    REGON: 49189900000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Budżetowa Powiatu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obejście osuwiska w rejonie góry Just na terenie gminy Łososina Dolna (ID 12/PNS/1) - IV etap - stabilizacja i zabezpieczenie osuwisk (wg KDO 2, KDO 3 i KDO 4) wraz z przebudową odcinków drogi powiatowej nr 1553 K Tęgoborze - Wronowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Obejście osuwiska w rejonie góry Just na terenie gminy Łososina Dolna (ID 12/PNS/1) - IV etap - stabilizacja i zabezpieczenie osuwisk (wg KDO 2, KDO 3 i KDO 4) wraz z przebudową odcinków drogi powiatowej nr 1553 K Tęgoborze - Wronowice. Zakres robót obej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 150.000,00 zł. w terminie do dnia 07.05.2009 r. do godz. 08.00 1) wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.); 5) wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane w ilości nie mniejszej niż: - warstwy wiążącej z betonu asfaltowego - 10.000,00 m2, - warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego - 10.000,00 m2, - przepusty o konstrukcji skrzynkowej w ilości 3 szt., - pale wiercone o długości 500,0 m, poparte dokumentami iż były wykonane należycie; 6) dysponują niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami: min 1 koparką 0,6 m3, min 1 równiarką, min 1 walec ogumiony, min 1 walec stalowy leki, min 1 walec stalowy ciężki, min 1 walec gumowo-stalowy, min 1 rozściełacz, min 1 dźwig 6 t; 7) dysponują personelem odpowiedzialnym za realizację zamówienia tj.: min 1 osobą posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej; min 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub mostowej; min 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; min 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; min 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej; wraz z przynależnością do izby inżynierów budownictwa; 8) przedstawią informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy nie mniejszą niż 30% wartości brutto oferty wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.; 9) przedstawią polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 2.000.000,00 zł. 10) podadzą w ofercie termin płatności 30 dni; 11) udzielą gwarancji nie krótszej niż 36 miesięcy; Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania; ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt 8 SIWZ, dołączonych do oferty. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawców na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający może wezwać wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) dowód wniesienia/wpłacenia wadium, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; f) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należycie - załącznik nr 4 do SIWZ; g) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca - załącznik nr 3 do SIWZ; h) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; i) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (kserokopia uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi osoby pełniącej funkcję kierownika budowy odpowiednich do przedmiotu zamówienia oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do izby inżynierskiej); j) polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; k) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające między innymi spełnianie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszej specyfikacji, l) kosztorys ofertowy uproszczony sporządzony w oparciu o załączony przedmiar robót - zał. nr 5 do SIWZ, dokumentację, opis przedmiotu zamówienia, oraz tabelę elementów zgodnie z zał. nr 6; m) wykaz podwykonawców wraz z zakresem powierzonych im robót, n) harmonogram rzeczowo-finansowy robót; o) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej: 1 lit. b, c, e , składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2 lit. d, składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy; 3 Dokumenty, o których mowa w pkt 1 a i c oraz pkt 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 1 b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 i 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ważność dokumentów stosuje się odpowiednio jak w pkt 3.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.nowy-sacz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach