Przetargi.pl
o wartości zamówienia poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych pn:„Termomodernizacja budynku PSP w Lipiu w formule zaprojektuj i wybuduj”

Urząd Gminy w Błędowie ogłasza przetarg

  • Adres: 05-620 Błędów, ul. Sadurkowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 6680656 , fax. 48 6680655
  • Data zamieszczenia: 2021-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Błędowie
    ul. Sadurkowska 13
    05-620 Błędów, woj. mazowieckie
    tel. 48 6680656, fax. 48 6680655
    REGON: 00053625500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ttps:/www.bledow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    o wartości zamówienia poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych pn:„Termomodernizacja budynku PSP w Lipiu w formule zaprojektuj i wybuduj”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego oraz audytu energetycznego termomodernizacji budynku PSP w Lipiu obejmującej, w szczególności wykonanie dokumentacji projektowej i robót budowlanych wraz z zagospodarowaniem terenu aż do uzyskania pozwolenia na użytkowanie (w razie nałożenia takiego obowiązku) 2. Zakres robót obejmuje w szczególności: 2.1 Dokumntacji projektowej : a) sporzadzenie indywidualnego kompletnego projektu budowlano-wykonawczego w zakresie wszystkich branż w szczególnosci w zakresie sporzadzania dokumntacji w branzy ogólnobudowlanej, sanitarnej, elektrycznej spełniającego wymagania polskich przepisów w zakresie bezpieczeństwa pracy, warunków sanitarnych, prewencji pożarowej zgodnie z obowiązujacymi polskimi normami wraz z uzyskaniem pozwoleń i uzgodnień lub opinii właściwych organów niezbednych do przystąpienia do prac budowlanych objetych zamówieniem b) Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w skład której wchodzi: -Wykonanie projektów budowlano-architektonicznych i wykonawczych, które winny być dostarczone w formie papierowej (5 egz.) i 1 egz. w wersji elektronicznej w formatach pdf i dwg. -Wykonanie Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót w wersji papierowej - 2 szt. i elektronicznej- 1 szt. -Wykonanie kosztorysu/ów inwestorskich i przedmiarów robót zgodnie z obowiązującym prawem i przepisami w wersji papierowej– 2 szt. i elektronicznej- 1szt. c) Zakres opracowania projektowo-kosztorysowego obejmuje również: a. inwentaryzację stanu istniejącego, b. opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego, wymaganego przepisami Prawa budowlanego i spełniającego wymagania rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, w razie potrzeby uzupełnionego szczegółowymi projektami umożliwiającymi wykonanie zamówienia bez konieczności dodatkowych opracowań – w liczbie 5 egzemplarzy, c. uzyskanie wszystkich wymaganych uzgodnień/pozwoleń (o których mowa w rozdziale 2 SIWZ) koniecznych do uzyskania zgody na rozpoczęcie robót budowlanych, d. opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przez którą należy rozumieć opracowanie zawierające zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące w szczególności wymagania właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót oraz zakresu prac, które powinny być ujęte w cenach poszczególnych pozycji przedmiarów – w liczbie 2 egzemplarzy papierowej i 1 szt. w wersji elektronicznej, e. opracowanie założeń wyjściowych do kosztorysowania robót, przez które należy rozumieć dane techniczne, technologiczne i organizacyjne, nieokreślone w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, a mające wpływ na wysokość wartości kosztorysowej robót budowlanych – w liczbie 2 egzemplarzy papierowej i 1 szt. w wersji elektronicznej, f. opracowanie przedmiarów robót, przez które należy rozumieć opracowanie zawierające opis robót budowlanych w kolejności technologicznej ich wykonania, z podaniem liczby jednostek przedmiarowych robót, wynikających z dokumentacji projektowej, oraz podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót lub nakładów rzeczowych – w liczbie 2 egzemplarzy papierowej i 1 szt. w wersji elektronicznej, g. opracowanie kosztorysu inwestorskiego, który należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389) – w liczbie 2 egzemplarzy papierowej i 1 szt. w wersji elektronicznej h. Dokumentacja projektowa w swej treści powinna określać przedmiot zamówienia, w tym w szczególności: technologię robót, materiały i urządzenia, a także parametry techniczne i funkcjonalne przyjętych rozwiązań materiałowych, wybranej technologii, urządzeń i wyposażenia w sposób nie utrudniający uczciwej konkurencji. Zgodnie z ustawą Pzp przedmiotu zamówienia nie może opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia lub nie można tego opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy (lub, równoważny). W przypadku braku możliwości opisania przedmiotu zgodnie z ustawowymi wymaganiami Wykonawca winien każdorazowo poinformować o tym fakcie Zamawiającego. Przy projektowaniu należy uwzględnić zasadę racjonalności kosztów inwestycji oraz kosztów utrzymania i eksploatacji. Wykonawca zobowiązuje się na bieżąco konsultować z Zamawiającym wykonanie przedmiotu umowy 2.2 Robót budowlanych a) roboty z branży ogólnobudowlanej: roboty rozbiórkowe, roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej i roboty ciesielskie, izolacje cieplne, roboty instalacyjne w zakresie instalacji elektrycznych, grzewczych, wentylacyjnych, klimatyzacyjnych, ogniw fotowoltaicznych, roboty tynkarskie, malarskie, izolacyjne 3. Wykonawca w ramach świadczonej usługi zobowiązany jest do stosowania i przestrzegania obowiązujacych w przedmiocie zamówienia prawa oraz ponosi pełną odpowiedzialność w przypadku ich naruszenia. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenmia usługi za pośrednictwem osób posiadających stosowne kwalifikacje, umiejętności, uprawnienia oraz spełniających wymogi przepisów prawa jesli takie są wymagane. 4. Program funkcjonalno - użytkowy oraz audyt energetyczny stanowią integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wszelkie zapisy zawarte w w/w dokumentach należy uznać jako obowiązujące. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne lecz o parametrach technicznych i jakościowych takich samych lub lepszych, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych. Udokumentowanie równoważności proponowanych rozwiązań leży po stronie Wykonawcy. Ilekroć w dokumentacji wskazanie nazw producentów i typów urządzeń zastosowano jako przykład. Wykonawca może zastosować urządzenia lub materiały równoważne 5. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje: a) Oznakowanie terenu robót b) Zagospodarowanie i zasilenie placu budowy c) Ubezpieczenie placu budowy d) Wykonanie dokumentacji powykonawczej o której mowa w PFU e) załączenie Deklaracji zgodności/certyfikatów na wbudowane materiały, 6. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres zadeklarowany w ofercie który będzie liczony od dnia ostatecznego przekazania obiektu Zamawiającemu potwierdzonego podpisanym protokołem odbioru końcowego 7. KOD CPV: - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania - 45100000-8 Roboty rozbiórkowe - 45000000-7 Roboty budowlane - 45220000-5 Roboty inżynieryjne i budowlane - 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne - 45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie - 45321000-3 Izolacja cieplna - 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach - 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych - 45261215-4 Pokrywa dachow panelami ogniw słonecznych - 45331000-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych. - 31712331-9 Fotoogniwa - 45262120-8 Wznoszenie rusztowań - 45410000-4 Roboty tynkarskie - 45421000-4 Stolarka budowlana - 45442100-8 Roboty malarskie - 45450000-6 Bezspoinowe systemy ocieplania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach