Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana Pawła II ogłasza przetarg
- Adres: 38-400 Krosno, ul. Korczyńska 57
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 013 4378497, 4378215 , fax. 013 4378497, 4378215
- Data zamieszczenia: 2009-09-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana Pawła II
ul. Korczyńska 57 57
38-400 Krosno, woj. podkarpackie
tel. 013 4378497, 4378215, fax. 013 4378497, 4378215
REGON: 00030862000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.med.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
NZ/215/88/2009 Zakup i dostawa materiałów elektrycznych, budowlanych, hydraulicznych i stolarskich - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup i dostawa materiałów elektrycznych, budowlanych, hydraulicznych i stolarskich - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441110001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1. O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5.2. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia obejmuje stwierdzenie, czy dana oferta zawiera wymagane dokumenty bądź oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 13.1. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty następujących dokumentów i oświadczeń: a) Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. b) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 1) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 5) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 6) atesty lub certyfikaty na zaoferowany asortyment . 13.2. Zamawiający wymaga dołączenia wypełnionego formularza ofertowego - załącznik nr 1, oraz kosztorysu ofertowego - nr 2-9- stanowiących właściwą część oferty. 13.3. zaleca się dołączenie do oferty wypełnionego i zaparafowanego wzorów umowy - załącznik nr 11 do niniejszej specyfikacji, 13.4. Dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 13.5. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 96 ust 3 ustawy protokół z załącznikami jest jawny. Załączniki do protokołu udostępnia się po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z tym, że oferty udostępnia się od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane (art. 8 ust. 3) 13.6. Informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa winne być przez Wykonawcę złożone w oddzielnej kopercie z oznakowaniem Tajemnica przedsiębiorstwa. 13.7. Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 1 ustawy. Wykonawca w szczególności nie może zastrzec informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie (por. art. 8 ust. 3 ustawy)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosno.med.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wraz z dostawą materiałów budowlanych i flizjarskich.
Dodano: 2016-05-02 - zakup wraz z dostawą materiałów budowlanych, hydraulicznych, elektrycznych i fliziarskich EZ/215/19/2016
Dodano: 2016-02-18 - Dostawa materiałów budowlanych (zamówienie z podziałem na 2 części)
Dodano: 2015-06-08 - Dostawa sukcesywna materiałów do wykonania prac budowlano-instalacyjnych oraz sukcesywna usługa polegająca na wykonaniu bezpyłowego wycięcia otworów drzwiowych w ściankach żelbetonowych oraz wylaniu masy wyrównawczej z szlifowaniem, położenie wykładziny PCV z wywinięciem 10 cm cokołu na ściany w ramach zadania Remont i przebudowa pomieszczeń budynku D, F oraz Apteki - poradnie specjalistyczne I piętro - EZ/215/26/2015
Dodano: 2015-02-23 - Dostawa materiałów budowlanych (zamówienie z podziałem na 2 części)
Dodano: 2015-02-17 - Przetarg na zakup i dostawę materiałów budowlanych EZ/215/19/2015
Dodano: 2015-02-06 - Dostawa materiałów budowlanych, elektrycznych, sanitarnych, okablowania strukturalnego i teletechnicznego, grzejników c.o. dla BiOSG w m. Przemyśl.
Dodano: 2014-10-24 - EZ/215/58/2014 dostawę materiałów dla zdania Remont pomieszczania odwiedzin i wypisu noworodków w Oddziale Ginekologiczno-Położniczym, holu pomiędzy częścią ginekologiczną a położniczą, remont części korytarza (śluzy) oraz WC celem usprawnienia działania Szpitala oraz poprawy bezpieczeństwa i jakości obsługi pacjenta
Dodano: 2014-04-18 - Dostawa materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych oraz formatek meblowych z akcesoriami dla Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej
Dodano: 2014-03-31 - Dostawy materiałów, narzędzi i wyrobów budowlanych do utrzymania infrastruktury
Dodano: 2014-03-26