Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana Pawła II ogłasza przetarg
- Adres: 38-400 Krosno, ul. Korczyńska 57
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 013 4378497, 4378215 , fax. 013 4378497, 4378215
- Data zamieszczenia: 2009-05-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana Pawła II
ul. Korczyńska 57 57
38-400 Krosno, woj. podkarpackie
tel. 013 4378497, 4378215, fax. 013 4378497, 4378215
REGON: 00030862000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: krosno.med.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
NZ/215/45/2009 Zakup i dostawa sprzętu mobilnego i zabudowy meblowej do pracowni endoskopii - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup i dostawa dostawę sprzętu mobilnego i zabudowy meblowej do pracowni endoskopii w postaci zabudowy meblowej, fotelika biurowego, taboretu obrotowego, wózka do przewożenia chorych, wózka wielofunkcyjnego i lampy zabiegowej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331920002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1. O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5.2. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia obejmuje stwierdzenie, czy dana oferta zawiera wymagane dokumenty bądź oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 13.1. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty następujących dokumentów i oświadczeń: a) Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. b) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 1) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 5) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 13.2. Zamawiający wymaga dołączenia wypełnionego formularza ofertowego - załącznik nr 1, oraz kosztorysu ofertowego - załącznik nr 2,3 - stanowiących właściwą część oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: krosno.med.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawy wyposażenia gospodarczego różnego i mebli
Dodano: 2014-03-14 - Dostawa wózków do przewozu chorych, taboretów, szafek przyłóżkowych, łóżek rehabilitacyjnych oraz materacy przeciwodleżynowych
Dodano: 2013-08-09 - Zakup i dostawy mebli oraz wyposażenia medycznego dla potrzeb Bloku Operacyjnego Ogólnego i Traktu Porodowego
Dodano: 2013-08-07 - Dostawa foteli do podawania cytostatyków, kozetek lekarskich oraz wózków zabiegowych
Dodano: 2013-04-08 - Dostawa łóżek i szafek przyłóżkowych
Dodano: 2012-12-04 - Dostawa łóżek i szafek przyłóżkowych
Dodano: 2012-06-05 - Dostawa sprzętu medycznego do Szpitala Powiatowego im. PCK w Nisku
Dodano: 2012-04-12 - Dostawa wózka wielofunkcyjnego, modeli anatomicznych, modeli faz porodu, sprzętu do prowadzenia porodu, mebli lekarskich, tablic dydaktycznych, materaców do rehabilitacji dla Wydziału Medycznego Uniwersytetu Rzeszowskiego.
Dodano: 2012-03-05 - Dostawa sprzętu przeznaczonego do wyposażenia pracowni neonatologii, na potrzeby kształcenia studentów w Instytucie Położnictwa i Ratownictwa Medycznego UR.
Dodano: 2012-02-20 - Dostawa sprzętu medycznego do Szpitala Powiatowego im. PCK w Nisku
Dodano: 2012-02-20