Przetargi.pl
Numer sprawy:GG Nr 2 im. KEN w Zaborzu 1 / PN / 2010

Gimnazjum Gminne nr 2 im. Komisji Edukacji Narodowej ogłasza przetarg

  • Adres: 32-600 Zaborze, ul. Jezioro 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-33 8440219 , fax. 0-33 8440219
  • Data zamieszczenia: 2009-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gimnazjum Gminne nr 2 im. Komisji Edukacji Narodowej
    ul. Jezioro 2 2
    32-600 Zaborze, woj. małopolskie
    tel. 0-33 8440219, fax. 0-33 8440219
    REGON: 35704696500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.g2zaborze.republika.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Numer sprawy:GG Nr 2 im. KEN w Zaborzu 1 / PN / 2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    dostawa mięsa schabu b/k 400kg, łopatki wieprzowej b/k 400kg, karczku wieprzowego b/k 350kg , szynki tylnej wieprzowej b/k 400 kg, szynki przedniej wołowej b/k 180kg, pieczeni wołowej b/k 50kg, wątroby wieprzowej 40kg, kiełbasy toruńskiej 250kg, boczku wędzonego 250 kg, żeber wołowych 10 kg, antrykotu wołowego10 kg oraz rozbratu wołowego 10 kg do Gimnazjum Gminnego Nr 2 im. Komisji Edukacji Narodowej w Zaborzu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151111100
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Część VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP 2. Wykonawca musi wykazać, iż w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie zrealizował co najmniej 1 zadanie o charakterze i wartości odpowiadającej przedmiotowi zamówienia lub kilka zadań o podobnym charakterze i ich łącznej wartości odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, daty oraz miejsca ich wykonywania Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, określonych w części IX SIWZ. Dokumenty powinny potwierdzać, że Wykonawca spełnia warunki określone w części VII, przy czym: a) ocena spełniania warunku o którym mowa w części VII pkt. 1 SIWZ będzie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w części IX pkt.3 SIWZ, oraz treści oświadczeń (załącznik nr 2 i nr 3 do SIWZ)- zamawiający przyjmie, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń, że Wykonawca spełnia pozostałe warunki , b) ocena spełnienia warunku o którym mowa w części VII pkt. 2 SIWZ, będzie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w części IX pkt. 4 do SIWZ - (tj. załącznik nr 5 do SIWZ). Oferty wykonawców niespełniających powyższych warunków zostaną przez zamawiającego wykluczone z niniejszego postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Część IX. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1. Oświadczenie - załącznik nr 2 do SIWZ 2. Oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. W/w dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferenta będącego spółką cywilną należy dołączyć umowę spółki cywilnej. 4. Wykaz zrealizowania co najmniej 1 zamówienia wg wzoru formularza stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ UWAGA 1: dokumenty o których mowa powyżej mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, tzn. opatrzone datą z napisem ( za zgodność z oryginałem) oraz podpisane przez osoby podpisujące ofertę. W przypadku gdy dokument składa się z więcej niż jednej strony, kserokopia każdej strony powinna być poświadczona za zgodność z oryginałem w sposób wyżej opisany. UWAGA 2: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej stosuje się do przepisów § 2 Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006r. ( Dz. U. Nr 87, poz. 605 )

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.g2zaborze.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach