Przetargi.pl
Numer sprawy: ZP 9-09. Nazwa zadania: Dostawa wyposażenia Sanatorium Kujawiak 1 po modernizacji. przy ul. Wilkońskiego 23 w Inowrocławiu.

"Solanki" Uzdrowisko Inowrocław Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, ul. Solankowa 77
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3563100 , fax. 052 3574016
  • Data zamieszczenia: 2009-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "Solanki" Uzdrowisko Inowrocław Sp. z o.o.
    ul. Solankowa 77 77
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3563100, fax. 052 3574016
    REGON: 00028813600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.solanki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Skarbu Państwa - Lecznictwo Uzdrowiskowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Numer sprawy: ZP 9-09. Nazwa zadania: Dostawa wyposażenia Sanatorium Kujawiak 1 po modernizacji. przy ul. Wilkońskiego 23 w Inowrocławiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nazwa postępowania: ZP 9-09 - Dostawa wyposażenia do Sanatorium Kujawiak 1 przy ul. Wilkońskiego 23 w Inowrocławiu po modernizacji . 1. Zadanie nr 1 - Dostawa wyposażenia łazienek do Sanatorium Kujawiak 1 przy ul. Wilkońskiego 23 w Inowrocławiu po modernizacji - wg zestawienia na formularzu ilościowo wartościowym załącznik nr 9 do SIWZ. 2. Zadanie nr 2 - Dostawa naczyń kuchennych i sztućca ze stali nierdzewnej do Sanatorium Kujawiak 1 przy ul. . Wilkońskiego 23 w Inowrocławiu po modernizacji - wg zestawienia na formularzu ilościowo wartościowym załącznik nr 10 do SIWZ. 3. Zadanie nr 3 - Dostawa naczyń kuchennych do Sanatorium Kujawiak 1 przy ul. . Wilkońskiego 23 w Inowrocławiu po modernizacji - wg zestawienia na formularzu ilościowo wartościowym załącznik nr 11 do SIWZ. 4. Zadanie nr 4 - Dostawa sprzętu gastronomicznego z montażem i przeszkoleniem obsługi do Sanatorium Kujawiak 1 przy ul. . Wilkońskiego 23 w Inowrocławiu po modernizacji - wg zestawienia na formularzu ilościowo wartościowym załącznik nr 12 do SIWZ. 5. Zadanie nr 5 - Dostawa mebli konferencyjnych do Sanatorium Kujawiak 1 przy ul. . Wilkońskiego 23 w Inowrocławiu po modernizacji - wg zestawienia na formularzu ilościowo wartościowym załącznik nr 13 do SIWZ. 6. Zadanie nr 6 - Uszycie i dostawa narzut na łóżka uszycie kompleksowe firan i zasłon zamontowanie karniszy na okna i zawieszenie firan i zasłon w Sanatorium Kujawiak 1 przy ul. . Wilkońskiego 23 w Inowrocławiu po modernizacji wg zestawienia na formularzu ilościowo wartościowym załącznik nr 14 do SIWZ. Uwaga przy tym zadaniu Wykonawca przed złożeniem oferty jest zobowiązany do wizji lokalnej, dokonania własnych pomiarów i uwzględnienie ich w swojej ofercie. Wizji lokalnej należy dokonać na terenie modernizowanego obiektu i podpisania stosownego oświadczenia o wizji lokalnej, które będzie stanowiło załącznik do złożonej oferty. 7. Zadanie nr 7 - Dostawa bielizny pościelowej, obrusów i ręczników do Sanatorium Kujawiak 1 przy ul. . Wilkońskiego 23 w Inowrocławiu po modernizacji - wg zestawienia na formularzu ilościowo wartościowym załącznik nr 15 do SIWZ. 8. Zadanie nr 8 - Dostawa sprzętu RTV i AGD do Sanatorium Kujawiak 1 przy ul. . Wilkońskiego 23 w Inowrocławiu po modernizacji - wg zestawienia na formularzu ilościowo wartościowym załącznik nr 16 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych tylko na poszczególne wybrane zadania od zadania nr 1 do 8. Oferty muszą być składane osobno na każde zadanie z kompletem wymaganych dokumentów do każdego zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 393130009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - ocena na podstawie aktualnego dokumentu stwierdzającego wpis do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - ocena na podstawie oświadczenie z art. 22 U.P z. p. . na form. ofertowym zał. nr 1 do SIWZ. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - ocena na podstawie oświadczenie z art. 22 U.P z. p. . na form. ofertowym zał. nr 1 do SIWZ. 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - ocena na podstawie oświadczenie z art. 22 U.P z. p. . na form. ofertowych zał. nr 1 - 8 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. A.2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - ofert. A.1) Formularz ofertowy z oświadczeniami na każde zadanie osobno- wypełniony i podpisany przez wykonawcę A.2) Formularz ilościowo wartościowy na każe zadanie osobny - wypełniony i podpisany przez wykonawcę A.3) Projekt umowy na dostawy przedmiotu zamówienia - parafowany przez wykonawcę. A 4) Oświadczenie o wizji lokalnej i dokonaniu pomiarów - przy zadaniu nr 6.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.solanki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach